معرفی و دانلود کتاب هدیه‌ای برای من

عکس جلد کتاب هدیه‌ای برای من
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ای برای من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ای برای من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هدیه‌ای برای من

کتاب هدیه­‌ای برای من یکی از عاشقانه‌­‌های نرگس باغبان و روایتی از جنس صبر و از خودگذشتگی است؛ داستانی که سعی دارد عشق را از منظری متفاوت به تصویر بکشد.

قصۀ دلدادگی، قرار گرفتن بر سر دوراهی تعقل و احساس با روایتی زیبا از فداکاری و از خود گذشتگی، تمام چیزی است که شما در رمان هدیه‌ای برای من با آن رو به رو خواهید شد. در این رمان پرکشش شما می‌فهمید که گاهی عشق یعنی پنهان کردن احساس برای خوشبختی طرف مقابل، اما گاهی هم عشق یعنی پا را فراتر از آداب و رسوم اجتماعی بگذاریم و برای رسیدن به «او» با تمام سختی‌ها رو به رو شویم.

در بخشی از کتاب هدیه‌ای برای من می‌خوانیم:

چهار روز از آمدن خانواده جلال به باغ آقابزرگ می‌گذشت، همه برای عید دیدنی آمده بودند و آن‌ها هم به دیدن اقوام رفته بودند اما خبری از پویا نبود و وقتی جلال سراغ پویا را از مادرش گرفت، سیمین گفت با دوست‌هاش رفته شمال. واقعاً پویا رفته بود شمال اما تنها رفته بود، دوست نداشت به این زودی با هدیه روبرو بشه و دوست داشت وقتی همه خانه آقابزرگ جمع می‌شوند او هم بیاد.

به خواست آقابزرگ هر سال همه بچه‌ها که شامل 3 پسر به اسم جلال و عباس و حسین بودند و 3 دختر به اسم فریماه و شهلا و شهناز همراه زن و بچه و شوهرهاشون روز ششم عید خانه آقابزرگ جمع می‌شدند و از آن جا با هم برنامه می‌ریختند و بیرون می‌رفتند.

طبقه همکف خانه شامل اتاق پذیرایی بزرگ، هال بزرگ، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و یک اتاق نسبتاً بزرگ است و طبقه دوم 8 اتاق دارد که برای زن و شوهرها آماده می‌شه. یک سوئیت کوچک هم به مش کریم و زنش که گوشه حیاط بود تعلق می‌گیره.

از بین نوه‌ها و بچه‌ها پویا زیاد به دیدن آقابزرگ و خانم بزرگ میاد چون هم خونه‌شون به خانه آقابزرگ نزدیک‌تره و حالا هم محل کارش نزدیکه برای همین یک اتاق که روی پشت بامه به پویا تعلق داره.

روز ششم عید وقتی همه تو خانه آقابزرگ جمع شدند چون هدیه از شلوغی زیاد زود خسته می‌شد به اتاق پویا پناه برد. می‌دانست پویا کلید اتاقش را کجا می‌گذاره چون همیشه وقتی همه خانه آقابزرگ دور هم جمع می‌شدند روزها اتاق پویا به هدیه تعلق داشت و برای خواب به اتاق دخترها که طبقه‌ی هم کفه می‌رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هدیه‌ای برای من
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات225
زبانفارسی
شابک978-600-7125-37-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هدیه‌ای برای من

اميررضا اسلامی
۱۴۰۰/۱/۱۳
با سلام و خسته نباشید خدمت‌ نویسنده‌ی توانا
با این‌ که‌ خیلی اهل رمان و کتاب نیستم ولی این‌ کتاب خیلی خیلی خوب بود و داستان زیبایی داشت
shayesteh mashayekhi
۱۳۹۹/۱۱/۱
خیلی ضعیف بود از اول میشد کل داستان رو حدس زد متاسفانه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب هدیه‌ای برای من

برای دریافت کتاب هدیه‌ای برای من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.