معرفی و دانلود کتاب شکوفه‌های عشق

عکس جلد کتاب شکوفه‌های عشق
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شکوفه‌های عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شکوفه‌های عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شکوفه‌های عشق

کتاب شکوفه‌­های عشق که یکی از رمان‌های پنجگانۀ نرگس باغبان است، داستان عاشقانه و اجتماعی دختری به نام بهار را روایت می‌کند. این داستان، روایتگر زندگی پر مشقت بهار و مشکلات و موانع بسیاری است که او با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده.

درباره کتاب شکوفه‌های عشق:

نرگس باغبان در رمان شکوفه‌های عشق، داستان بهار را روایت می‌کند. بهار شور جوانی دارد و از نقطۀ ورودش به دانشگاه همراه زندگی‌­اش می‌شویم. زندگی پر فراز و نشیب این دختر جوان داستانی چهارصد صفحه­‌ای را رقم زده که همراه شدن با آن می‌­تواند سرگرم کننده باشد. احساس تردید در عشقی که او را به آستانۀ ازدواج رسانده است، پدری که به دلایلی خاص در زندگی آن‌ها حضور ندارد و چالش‌­هایی که باید یکی‌یکی پشت سر بگذارد.

شخصیت اصلی این داستان رازهایی دارد که حال و آینده‌­اش را تحت تأثیر قرار داده است. این رازهای سر به مهر باید روزی برملا بشوند تا شاید بهار طعم آسایش و راحتی را بچشد. سرگذشت جالب و پرفراز و نشیب او احتمالا برای هر رمان‌خوانی جذاب خواهد بود.

خواندن کتاب شکوفه‌های عشق به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی علاقمندان و دوستداران رمان‌های ایرانی در ژانر اجتماعی و عاشقانه را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

در بخشی از کتاب شکوفه‌های عشق می‌خوانیم:

هوا که روشن شد از شایان خداحافظی کردم و رفتم خونه، حمام کردم و بعد از آماده شدن راهی شرکت شدم. اون روز خیلی کار داشتم. همه‌ش از این طرف به اون طرف، از این شرکت به اون شرکت، هوا گرم بود اما به خاطر رسمی بودن کارها باید کت رو از تنم درنمی‌آوردم. دو روز بود درست نخوابیده بودم. آخر حالم بد شد. شب بدون اینکه چیزی بخورم خوابیدم، صبح با حالت تهوع و سردرد از خواب بیدار شدم بدون اینکه صبحانه بخورم رفتم دنبال کارهای نمایندگی خودم. سر ظهر بود که حالم خیلی بد شد. تو شرکت بابا بودم، وقتی بابام دید حالم خیلی بد شده از یکی از کارمندها خواست تا من رو به خونه برسونه. ظهر که خوابیدم دیگه نتونستم از تختخواب بیام پایین.

نه چیزی می‌خوردم نه حاضر بودم برم دکتر و نه می‌گذاشتم برام دکتر خبر کنند، با خودم و دیگران لج کرده بودم، با این وجود که توجه بهار رو می‌خواستم اما بهشون گفتم خبرش نکنید.

بعد از دو روز بهار به دیدنم آمده بود. چون قبلش باهام تماس نگرفته بود شک کردم که کسی اون رو خبر کرده باشه ولی شکایتی نکردم چون از آمدنش خوشحال بودم. تو این چند روز که کنارم بود با وجودی که مریض بودم جزء بهترین روزهای زندگی‌ام بود.

کوروش که گفت مهمانی گرفتند بهانه آوردم که نریم اما اجباری شد، دوست نداشتم دیگه تو مهمانی‌ها شرکت کنیم، یه حس بدی تو دلم به وجود آمده بود، دوست داشتم بهار رو از تمام پسرها دور نگه دارم، همه‌ش می‌ترسیدم باعث بشند بهار نسبت به من سرد بشه مخصوصاً حالا که به خاطر مریضی‌ام یه کم باهام صمیمی‌تر شده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شکوفه‌های عشق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات405
زبانفارسی
شابک978-600-426-108-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شکوفه‌های عشق

شادی ن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
کتاب پر کششی نبود
هیچ منطقی در داستان وجود نداشت
به راحتی خشونت رو پذیرفته بود
به نظرم مضمون کتابها باید الگوی خوبی برای انسانها باشه، خواه ناخواه خواننده‌ها برای زندگیشون الگوبرداری میکنن پس چه بهتر که نویسنده‌های کشورمون روش‌های زندگی و اخلاقیات رو در کتابهاشون بگنجونن
درسته که خشونت علیه بشر
و زنها و... خیلی زیاد وجود داره ولی درست نیست در کتابها که گنجینه‌های ما هستند انقدر بهش پر و بال بده و خیلی راحت ازش بگذره
با اینکه خیلی جاها آب و تاب زیادی و بیهوده به داستان داده شده ولی آخر قصه خیلی عجولانه تموم شد
سیمین نام اور
۱۴۰۱/۸/۴
به هرحال من رمان دوست دارم ولذت بردم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب شکوفه‌های عشق

برای دریافت کتاب شکوفه‌های عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.