معرفی و دانلود کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان

عکس جلد کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان

کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان نوشته‌ی ام. گری نیومن، در مورد خیانت مردان در ازدواج بحث می‌کند و می‌کوشد با تحلیل برداشت‌های ذهنی آن‌ها از روابط عاطفی، دلایل و ریشه‌های این مسأله را توضیح دهد. این کتاب به زنان می‌آموزد که چطور نشانه‌های دروغ و خیانت را در همسرشان بیابند، زندگی زناشویی‌شان را اصلاح کنند، بینش خود را تغییر دهند و درنهایت با انتخابی درست، زندگی بهتری را در پیش بگیرند. گفتنی‌ست این اثر در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز جای گرفته است.

درباره‌ی کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان

یکی از مهم تهدیدات در زندگی مشترک زوج‌ها، خیانت مردان است. نتایج تحقیقات در آمریکا نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از مردان متأهل حداقل یک‌بار به همسرشان خیانت کرده‌اند. آمارها در این زمینه از آنچه تصور می‌شود بسیار بیشتر است و همین مسئله باعث نگرانی بسیاری از زنان شده است. اغلب تصور می‌شود این درصد زیاد به خاطر وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و تسهیل روابط اجتماعی و بین‌فردی است.اما مرور گذشته نشان می‌دهد که حتی در حدود صدسال پیش هم این موضوع وجود داشته و مسئله‌ی مهمی بوده و در مورد رشد خیانت مردان در آن زمان نیز بحث می‌شده است. نکته‌ی قابل‌توجه اینجاست که بخش زیادی از مردانی که دست به چنین رفتارهایی می‌زنند، به‌ظاهر افرادی خانواده‌دوست و همسرانی مهربان هستند.

معرفی و دانلود کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان

اما چرا این اتفاق می‌افتد؟ چرا درصد زیادی از مردها پتانسیل خیانت را دارند؟ این رفتار ناشی از چیست؟ ام. گری نیومن (M. Gary Neuman)، از مشهورترین مشاوران خانواده در آمریکا، مدت‌ها روی همین موضوع تحقیق و تلاش کرده تا پاسخ این پرسش‌ها را بیابد. او در کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان (The Truth about Cheating) این مسأله را تشریح می‌کند و دلایل این اتفاق را توضیح می‌دهد. نیومن می‌کوشد برداشت‌های ذهنی مردان از رابطه‌ی عاطفی را تحلیل کند تا بتواند به ریشه‌های خیانت پی ببرد.

ام. گری نیومن زمانی در قالب یک پروژه به زنانی مشاوره می‌داد که همسرانشان به آن‌ها خیانت کرده بود. نکته‌ی شوکه‌کننده برای نیومن این بود که همه‌ی این شوهران خائن، فعالان اجتماعی و مددکارانی بودند که به زنان سرپرست خانوار کمک می‌کردند! یعنی دقیقاً بعیدترین مردانی که ممکن بود خیانت کنند، این کار را کرده بودند. این مسأله باعث شد تا نیومن تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کند. او کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان، را در دو بخش تدوین کرده است: در بخش اول روی موضوع خیانت متمرکز می‌شود و نشان می‌دهد که نشانه‌های دروغ و خیانت در مردان چه مواردی هستند. مردان چطور خیانت می‌کنند و نقش روابط جنسی در این پدیده تا چه میزان است. او بخش دوم را به زنان اختصاص می‌دهد و می‌کوشد راهکارهایی را در اختیار آن‌ها بگذارد تا به کمک این راهکارها زندگی‌شان را نجات دهند. نیومن به زنان می‌گوید که چطور بینش خود را در زندگی تغییر دهند، با خودشان مهربان باشند و پاسخ محبت همسرشان را بدهند. درنهایت با انتخاب درست بین ادامه‌ی ازدواج یا طلاق، زندگی بهتری در پیش بگیرند.

کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان را فائزه عسکری و فرناز عسکری برای انتشارات سبزان ترجمه کرده‌اند.

کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به همه‌ی زوج‌ها و به‌ویژه زنانی که نگران رفتار همسرانشان هستند و می‌خواهند پایه‌های زندگی‌شان را مستحکم‌تر کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان می‌خوانیم

وقتی پسربچه‌ای در خانواده‌ای که در فرهنگ آن خانواده خیانت امری عادی است بزرگ می‌شود در بزرگسالی نیز افکارش پیرامون این موضوع متمرکز می‌شود، ممکن است شما این‌گونه استدلال کنید که وجود یک پدر خیانتکار ایجاد فرهنگ نمی‌کند، اما حتماً یک سبک ویژه را در زندگی ایجاد می‌نماید. این کار چه در خانواده تأیید شود و چه تقبیح، با وجود چنین فردی در خانواده، خیانت کردن امری عادی جلوه خواهد کرد.

وقتی زن و شوهری از هم جدا می‌شوند، هیچ کس هورا نمی‌کشد و همه به عنوان یک شکست به قضیه نگاه می‌کنند، اما این یک واقعیت است که احتمال کشیده شدن فرزندان آنها در بزرگسالی به سوی طلاق بسیار بیشتر از دیگر افراد است و علت آن وجود فرهنگ طلاق و تاثیر آن در خانواده است.

والدین شوهر شما درست یا غلط الگوی او بوده‌اند و این فقط شامل چیزهایی که به طور شفاهی به او آموزش داده‌اند نمی‌شود، اگر پدرشوهرتان به همسرش خیانت می‌کرده است خواه ناخواه به پسرش نیز درس‌هایی در مورد خیانت آموخته است و به عکس اگر پدرشوهرتان مردی وفادار بوده است، همسرتان نیز از وفاداری پدرش درس‌های ارزشمندی آموخته که احتمال خیانت کردن او را بسیار کاهش می‌دهد و این در مورد نحوه زندگی مشترک و روابط والدین شوهرتان در زمان کودکی او صادق است.

سعی کنید در مورد خانواده همسرتان اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر پدرش انحرافی در این زمینه داشته، ببینید که این قضیه چقدر ادامه پیدا کرده است و چند بار. شما قادر به تغییر دادن گذشته همسرتان نیستید، اما می‌توانید از آن آگاه شده و برای ایجاد تغییرات مثبت در پیام‌هایی که از گذشته‌اش دریافت کرده است زمان بیشتری را با او صرف کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
بخش اول: چرا و چگونه مردان خیانت می‌کنند
فصل اول: کتابی که زندگی زناشویی شما را تغییر خواهد داد
فصل دوم: دلایل واقعی خیانت مردان
فصل سوم: نشانه‌های خیانت و علایم دروغ
فصل چهارم: برداشت ذهن مردان از ارتباط عاطفی چیست؟
فصل پنجم: اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی
بخش دوم: اصلاح روش‌های زندگی زناشویی
فصل ششم: تغییر بینش
فصل هفتم: درس‌هایی درباره ازدواج‌های موفق
فصل هشتم: با خود مهربان باشید
فصل نهم: عشق و محبت همسرتان را بی‌پاسخ نگذارید
ضمیمه الف: آیا روان‌درمانی سودمند خواهد بود؟
ضمیمه ب: آیا طلاق بگیرم یا همچنان با او بمانم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان
نویسنده
مترجمفائزه عسکری، فرناز عسکری
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-5033-85-4
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان

فرزاد کاویانی
۱۴۰۲/۹/۱۸
کتابی بسیار دانشمندانه و محققانه و دارای بینش‌ها و دانش هایی بسیار ضروری و کاربردی هست. دست مولفش درد نکنه
زهرا کردی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
کتاب خوب و‌ کاربردی برای شناخت‌ مردان
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان

برای دریافت کتاب علل گریز مردان از زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.