معرفی و دانلود کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

عکس جلد کتاب اصول ماندگار کارآفرینان
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول ماندگار کارآفرینان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول ماندگار کارآفرینان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

کتاب اصول ماندگار کارآفرینان نوشته‌ی جاناتان ییتس با ارائه صدها نکات کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا ایده‌های خلاقانه‌ی کاری خود را عملی کنید.

شما قطعا به این دلیل کتاب اصول ماندگار کارآفرینان (All-time essentials for entrepreneurs: 100 things to know and do to make your idea happen) را خریده‌اید که ایده‌ای در سر دارید. ایده‌ای بزرگ که میل به پیشرفت را در شما نشان می‌دهد. اما باید بدانید برای اینکه آن ایده‌ را محقق نمایید نیاز به دانش کافی برای انجام یک سری کارهای خاص دارید.

بدون شک در مسیر کارآفرینی مراجعه به نکات پرمحتوای کتاب اصول ماندگار کارآفرینان می‌تواند برای شما انرژی‌بخش باشد. به این کتاب همانند مشاوری نگاه کنید که هرگاه به آن نیاز دارید در دسترس شما قرار دارد و برای بهبود کارآیی‌تان می‌تواند گام بعدی را به شما نشان دهد.

به گفتۀ جاناتان ییتس (Jonathan Yates)، او هنگام شروع به کار اشتباهات زیادی را مرتکب شده و چیزهای بسیار زیادی یاد گرفته است. در این کتاب او سعی دارد تا آموخته‌های خود را با تکیه بر گفته‌های بزرگان کارآفرینی گردآوری کند. بنابراین شما با خواندن این کتاب هنگامی که ایده‌ی خود را به کار می‌بندید از برخی اشتباهاتی که کارآفرینان قبل از شما مرتکب شده‌اند اجتناب خواهید کرد.

در حقیقت کتاب اصول ماندگار برای کارآفرینان شامل 100 نکتۀ طلایی برای جامۀ عمل پوشاندن به ایده‌هایتان است. هر صفحه از این کتاب انگیزه‌ای در شما برای طرح سؤالات بیشتر ایجاد می‌کند. شما می‌توانید این سوالات را به ایده‌های تجاری و وضعیت شخصی خود ربط دهید و قبل از شروع به همۀ آن‌ها پاسخ دهید.

لازم به ذکر است هر صفحه از این کتاب را باید در زمانی جداگانه بررسی نمایید و در مورد معنای آن مفهوم خاص و چگونگی ارتباط آن با شما و ایده‌های کسب و کارتان فکر کنید. بدون شک تغییر و دگرگونی را در دنیای کنونی باید پذیرفت تا بتوانید احتمال موفقیت خود را در این دنیای پر رمز و راز افزایش دهید.

جملات برگزیده کتاب اصول ماندگار کارآفرینان:

- بهترین دلیل برای تأسیس یک سازمان، ساختن یک معناست. یعنی محصول یا خدماتی را خلق کنیم که دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند.
- هر کار از درون کار دیگر می‌روید و لحظاتی برای هورا کشیدن ایجاد می‌کند.
- هنر به معنی ساختن چیزی از هیچ و فروختن آن است.
- همۀ مردم کارآفرین هستند، اما بسیاری از آن‌ها فرصت آن‌که این موضوع را بفهمند ندارند.
- تکرار شهرت می‌آفریند و شهرت مشتری می‌آفریند.
- سرمایه‌گذاران تردید را دوست ندارند.

در بخشی از کتاب اصول ماندگار کارآفرینان: صد نکته طلایی که باید بدانید و انجام دهید تا ایده‌های خود را عملی کنید می‌خوانیم:

هر کسی می‌تواند کاری را شروع کند اما فقط تعداد خیلی کمی از مردم می‌توانند کار سودآوری را آغاز نمایند. کلید موفقیت هنگام شروع کار جدید، مدیریت گردش مالی‌تان است. گردش مالی منظم، شما را قادر می‌سازد که کسب و کار خود را به یک میزان واقع‌گرایانه رشد دهید، خصوصاً اگر فقط به پول خودتان تکیه کرده‌اید.

بسیاری از سرمایه‌گذاران از طریق مهلت دادن بازپرداخت بدهی می‌خواهند به کارآفرینان کمک کنند. در عوض آن‌ها با رشد کسب و کارتان از شما انتظار دارند که به تجارت با آن‌ها ادامه دهید. این قضیه خصوصاً در مورد سرمایه‌گذارانی صادق است که به جای پول و محصول می‌توانند وقتشان را به شما بدهند مانند آژانس‌های خلاق و مبتکر. اصرار داشته باشید که فاکتورها و صورتحساب‌های شما به موقع پرداخت شوند.

«بانک جایی است که فقط در صورتی به شما وام می‌دهد که بتوانید ثابت کنید به آن پول نیاز ندارید.»
باب هوپ 1903-2003
کمدین و هنرپیشۀ مشهور آمریکایی

فهرست مطالب کتاب

شروع
ایده‌ها
انگیزه‌ها
فرصت‌ها
چالش‌ها
پول
استراتژی
بازاریابی
فروش
موفقیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول ماندگار کارآفرینان
نویسنده
مترجممصطفی کرتولی نژاد
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-7391-42-8
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

مهران گلستانی
۱۳۹۹/۸/۲۶
خوبه بخونید، ضررکه نداره پرفایده هم هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

برای دریافت کتاب اصول ماندگار کارآفرینان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.