معرفی و دانلود کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند

عکس جلد کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند

کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند، نوشته‌ی توفیق شفائی هرآباد اطلاعات ارزشمندی را درباره‌ی برندسازی و تبلیغات ارائه می‌دهد. نویسنده در کتاب نامبرده به‌تفصیل ویژگی‌های یک برند خوب، چگونگی یافتن مشتریان وفادار و مواردی از این دست را شرح می‌دهد. به‌کارگیری توصیه‌های ارائه‌شده در اثر حاضر، می‌تواند شرکت یا سازمان شما را با یک رشد چشمگیر مواجه کند.

درباره‌ی کتاب عوامل مؤثر بر ارتقای برند

هر شرکت برای شروع کار خود و شناخته شدن توسط مشتریان، باید از نام و نمادی استفاده کند. این نام باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا چشم‌انداز مناسبی را از شرکت ارائه دهد. توفیق شفائی هرآباد در کتاب عوامل مؤثر بر ارتقای برند به این موضوع پرداخته و تلاش کرده تا ویژگی‌هایی را شرح دهد که محصول یک شرکت با داشتن آن‌ها بیشتر شناخته می‌شود و در نهایت، فروش بیشتری را برای شرکت رقم می‌زند. او ابتدا با توضیح ویژگی‌های برند خود را آغاز می‌کند؛ برند عبارت است از یک نام، عبارت، اصطلاح، نشانه، علامت، نماد، طرح یا ترکیبی از آن‌ها که مقصودش شناساندن یک کالا یا خدمتِ عرضه‌شده به مشتریان بالقوه است. برند یک شرکت یا سازمان، آن را از دیگر تولیدکنندگان متمایز می‌کند؛ به عبارت دیگر، برند درباره‌ی هسته‌ی اصلی محصول توضیحاتی ارائه می‌کند و در برابر رقبای دیگر از محصول شرکت محافظت می‌نماید. برند باید دارای لایه‌های معنایی باشد با استفاده از واژگانی کوتاه مجموعه‌ای از معانی را القا کند؛ در واقع، شروع تبلیغاتِ یک محصول، از نام و نماد آن آغاز می‌شود. این معانی همچنین باید هویت شرکت و محصولش را یادآور شود و خود هویت شرکت باشد.

مطلب دیگری که در کتاب عوامل مؤثر بر ارتقای برند درباره‌ی آن سخن به میان آمده، چگونگی یافتن مشتری وفادار است. مشتری ثابت و همیشگی برای شرکت‌ها یکی از سرمایه‌های اصلی جهت سودآوری و برنامه‌ریزی برای آینده‌ است. قدم اول هر شرکت برای یافتن مشتری ثابت، در نظر گرفتن یک برند عالی است. برند باید ویژگی‌هایی داشته باشد که در ذهن مخاطب نقش ببندد و سبب شود او محصول آن شرکت را به دیگر شرکت‌ها ترجیح دهد. این ویژگی‌ها شامل تناسب، هویت دار بودن، اعتبار، تک بودن و جذابیت است. امروزه برندسازی و ایجاد تصویر مطلوب از برند در ذهن مخاطب و وفادار ساختن مشتریان از مهم‌ترین اهداف شرکت‌هاست. تبلیغات یکی از راهکارهایی است که در برندسازی نقش پراهمیتی دارد و سبب می‌شود برند در اذهان نقش ببندد. ازاین‌رو بسیاری از تبلیغات هم‌راستا با برند در تقویت هویت شرکت ساخته می‌شوند. هنگامی‌که شرکتی به این هدف دست پیدا کرد و یک برند در ذهن مشتریان نقش بست، مشتریان به آن اعتماد می‌کنند و تبدیل به مصرف‌کنندگان وفادار شرکت می‌شوند؛ بنابراین اعتماد به برند، اعتماد به محصول است.

توفیق شفائی هرآباد در کتاب عوامل مؤثر بر ارتقای برند، پس از ارائه‌ی توضیحات مقدماتی به اهمیت تبلیغات می‌پردازد و در این میان، بانک‌ها را به‌عنوان مثال انتخاب می‌کند. در واقع او قصد دارد تا نقش تبلیغات برای برندسازی را در بانک‌ها توضیح دهد. نویسنده در ادامه به نقش رضایت مشتری در برندسازی‌ و همچنین تبدیل مشتریان به مشتری وفادار می‌پردازد و در آخر، یعنی در بخش نتیجه‌گیری، روش‌های ارائه‌شده جهت تقویت برند و ارتقای شرکت را شرح می‌دهد. گفتنی است که این کتاب توسط انتشارات هورین عرضه شده است.

کتاب عوامل مؤثر بر ارتقای برند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های بازاریابی و فروش توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند می‌خوانیم

توسعه روزافزون صنعت تبلیغات باعث شده است تا این امر به یکی از پدیده‌های مهم جامعه امروزی تبدیل شود و در حوزه‌ها و رشته‌های علمی مختلف مورد بحث و بررسی قرار گیرد. هرچند بازار جهانی این صنعت در طول نیم قرن گذشته افت‌وخیزهای بسیاری داشته‌، ‌ اما همواره نقش پررنگ ایالت متحده و در مرحله بعد سایر کشور‌های صنعتی بزرگ در آن مشهود بوده است.

تبلیغات از مهم‌ترین متغیرهای رفتاری اثرگذار بر ساختار و عملکرد بازار‌ می‌باشد. تولید‌کنندگان در راستای حداکثر‌سازی سود خود در بازار اقدام به تبلیغات‌ می‌کنند و فرض بر این است که تبلیغات بر سودآوری تولید‌کنندگان اثر مثبت و مستقیمی دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
برند
تبلیغات
اهمیت تبلیغات در بانک‌ها
اهداف تبلیغات در بازاریابی بانکداری
وفاداری
وفاداری به برند
وفاداری به برند در صنعت خدمات مالی
رضایت مشتری
اعتماد به برند
تعهد برند
روش مطالعه
تبلیغات
اعتبار برند
ارتقای برند بانک‌ها
نتیجه‌گیری
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عوامل موثر بر ارتقای برند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات هورین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-622-5950-84-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند

برای دریافت کتاب عوامل موثر بر ارتقای برند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.