معرفی و دانلود کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2: راهنمای همراه شما با داستان‌هایی در باب درمان، امید، عشق و بازگشت

عکس جلد کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2: راهنمای همراه شما با داستان‌هایی در باب درمان، امید، عشق و بازگشت
قیمت:
۶۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2: راهنمای همراه شما با داستان‌هایی در باب درمان، امید، عشق و بازگشت

جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن داستان‌های کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2 را مخصوص کسانی نوشته‌اند که می‌خواهند روح آسیب‌دیده‌ی خود را ترمیم کنند. هر کدام از افرادی که داستان خود را در کتاب روایت می‌کنند،‌ زمانی در ظلمت مطلق زندگی می‌کردند و با اراده و ایمانی قوی،‌ توانستند بر مشکلات خود فائق آیند.

درباره‌ی کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2

بسیاری از افراد در دوران نوجوانی سردرگم هستند و نمی‌دانند برای آینده‌شان چه تصمیمی بگیرند. حال اگر خود این نوجوانان درگیر اعتیاد به الکل یا مواد مخدر باشند یا والدینشان با این مشکل دست‌وپنجه نرم کنند، دوره‌ی نوجوانی سخت‌تر خواهد شد. قطعاً گذر از چنین مشکلاتی آسان نیست. چه بسا ناامیدی در همین دوران گریبانگیر نوجوانان شود و آنان را به ورطه‌ی سقوط بکشاند. کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2 (Chicken Soup For The Teenage Soul II) برای کسانی است که فکر می‌کنند به دل تاریکی رفته‌اند و دیگر راه نجاتی برایشان باقی نمانده است.

جک کنفیلد (Jack Canfield) و مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen) در این جلد از مجموعه‌ی سوپ جوجه برای روح، به سراغ یک معضل اجتماعی به نام اعتیاد رفته‌اند. برای حل این مشکل، چیزی فراتر از درمان و ترک اعتیاد لازم است؛ این افراد باید امید را در دل خود پیدا کنند. جامعه‌ی الکلی‌های گمنام یکی از همان انجمن‌هایی است که معتادان به الکل زیادی را به زندگی بازگرداند. اما کودکان و نوجوانانی که روحشان آسیب دیده بود چه؟ آیا از آن‌ها نیز حمایت می‌شد؟ کودکان و نوجوانانی که شب‌های بسیاری را به انتظار پدر یا مادرشان به سحر رسانده‌ و حتی با خشونت‌های خانگی فراوانی مواجه شده‌اند. در سال 1980 بنیاد کودکان الکلی‌ها و انجمن کودکان الکلی‌ها تأسیس یافت. توجه به این قشر شدت گرفت و کتاب‌هایی مانند کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2، برای چنین افرادی تألیف شد.

صد داستانی که جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن در این کتاب قرار داده‌اند، بیشتر درباره‌ی افرادی است که به تازگی بهبود یافته و مراحل ترک اعتیاد را گذرانده‌اند. نوجوانان و کودکان در کتاب نام‌برده سهم زیادی دارند؛ اما این کتاب فقط برای نوجوانان نیست. هر کسی که با نوجوانان در ارتباط است،‌ می‌تواند با خواندن کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2،‌ گمشده‌ی خود را بازیابد. بعضی از افرادی که در این کتاب داستان خود را بازگو می‌کنند،‌ دوران نوجوانی و جوانی سختی داشته‌اند و علاقه دارند با انتقال تجربه‌ی خود به نوجوانان دیگر، آن‌ها را از آسیب‌های رایج این دوره به‌ویژه اعتیاد، بازدارند. اثر پیش رو یک راهنمای مناسب برای رهایی از شرایط سخت و بازیابی روح پس از ارتباط با والدین یا اطرافیان مبتلا به اعتیاد است.

کتاب غذای جان برای روح نوجوانان را انتشارات لیوسا با ترجمه‌ی مهدی افشار به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سوپ جوجه برای روح

جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن برای اولین بار 68 داستان الهام‌بخش را از زندگی افراد مختلف جمع‌آوری کردند و نام آن را سوپ جوجه برای روح گذاشتند. همانطور که وقتی سرما می‌خوریم برای بهبودی به سوپ جوجه نیاز داریم، روح ما نیز برای ترمیم به سوپ جوجه نیاز دارد! ناشران در ابتدا این کتاب را برای نام عجیبی که داشت چاپ نمی‌کردند؛ اما کتاب نام‌برده به موفقیتی جهانی رسید و تاکنون 250 جلد از آن منتشر شده است. عناوینی از جمله «سوپ جوجه برای روح دختران»،‌ «سوپ جوجه برای روح مادران»، «سوپ جوجه برای روح زنان»، «سوپ جوجه برای روح: مثبت فکر کن» و «سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه» فقط چند کتاب از مجموعه سوپ جوجه برای روح هستند.

کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر والدین شما درگیر اعتیاد هستند یا در اطراف خود کسی را دارید که با چنین مشکلی درگیر است،‌ کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2 برایتان مناسب است. همچنین افرادی که درگیر بیماری اعتیاد هستند، بعد از خواندن داستان‌های الهام‌بخش جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن،‌ مسیر روشنی را پیش روی خود می‌بینند.

با جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن بیشتر آشنا شویم

جک کنفیلد متولد 1944 نویسنده‌ی آمریکایی و سخنران انگیزشی است که با مجموعه کتاب‌های «سوپ جوجه برای روح» مشهور شد. او مدرک کارشناسی تاریخ چین را از دانشگاه هاروارد گرفت و برای کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی علوم آموزشیِ دانشگاه ماساچوست امهرست تحصیل کرد. وی دکترای افتخاری دانشگاه سانتا مونیکا را نیز دارد. جک کنفیلد کار خود را با آموزش در دبیرستان‌ها و مراکز مختلف شروع کرد و سپس به نوشتن کتاب‌های مرتبط با موفقیت و توسعه‌ی فردی روی آورد. کتاب‌های او عبارتند از: «مبانی موفقیت»، «قدرت تمرکز»، «مثبت فکر کن» و «عشق واقعی».

مارک ویکتور هانسن یک مهاجر دانمارکی است که در سال 1948 در آمریکا به دنیا آمد. او در کنار جک کنفیلد مجموعه کتاب‌های «سوپ جوجه برای روح» را جمع‌آوری کرد که پس از چندی به موفقیتی جهانی رسید. او از رشته‌ی ارتباطات گفتاری دانشگاه ایلینویز جنوبی فارغ‌التحصیل شد و بعد از موفقیت کتاب‌‌هایش شغل سخنران انگیزشی و نویسندگی را برگزید. او کتاب‌های دیگری مانند «میلیونر یک دقیقه‌ای»، «101 ایده‌ی برتر»، «آیا زمین برای شما می‌لرزد» و «هدیه‌ای برای دو نفر» نوشته است.

در بخشی از کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2: راهنمای همراه شما با داستان‌هایی در باب درمان، امید، عشق و بازگشت می‌خوانیم

سرگشته و گیج در چشمان پسر ده ساله‌ام خیره شدم که گفت: «خب، مامان، این دفعه شش هفته طول کشید؛ فکر مى‌کنى دفعه بعد چه قدر طول بکشد؟» بدبینى، درد، رنج و تنفر را نسبت به درمان اخیر خود در اعتیاد به الکل مشاهده کردم. او پیش از این بارها و بارها شنیده بود که به او اطمینان داده‌ام دست از نوشیدن خواهم کشید.

آن شب ساعت 3 صبح به خانه بازگشتم در حالیکه با اتومبیل فرسوده و درب و داغون خود رانندگى مى‌کردم و چشمانم با اضطراب سیاهى مى‌رفت براى دیدن فرزندم که در مسیر اتومبیل‌روى خانه به انتظارم نشسته بود. او با شتاب به سوى نرده‌هاى مچاله شده آمد، مرا که سکندرى مى‌خوردم، یارى داد و نفس‌زنان گفت: «من که بهت گفتم، جایى نرو. مى‌دانستم چنین اتفاق بدى روى مى‌دهد.» آزرده از بغض و گریه‌ى او، احساس شرم و گناه کردم. به این نتیجه رسیدم این شیوه زندگى مستانه‌ى من این پسر را به این فلاکت کشانده است. وقتى به چشمان آزرده و غمگین او نگاه کردم، احساس حقارت و ناتوانى کردم.

به تأکید گفتم دیگر این آخرین بار است و با قاطعیت پاسخ دادم: «این، قرار است براى آخرین بار باشد.»

او مرا به گرمى در آغوش کشید و به نجوا گفت: «خواهیم دید...»

امسال این بخت با من یار بوده که همان نگاه اعتماد را در چشمان پسرى ببینم که آن شب به من اعتماد کرده بود. من اعتبار خویش را بازیافته‌ام، من مسؤولم و به او اطمینان خاطر مى‌دهم و او باز هم مرا گرم در آغوش خواهد فشرد.

این بار خواهم گفت: «پسر، اکنون بیست سال شده و قرار است همچنان ادامه یابد.»

فهرست مطالب کتاب

غذاى جان براى روح نوجوانان 2
درباره‌‏ى کتاب
مقدمه مترجم
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: سفر بازپرورى
فصل دوم: شانه‌‏هایى براى سر نهادن
فصل سوم: احساس معنویت
فصل چهارم: خانواده‏‌هاى نَسَبى، خانواده‌‏هاى سَبَبى
فصل پنجم: روح کش‌سان
فصل ششم: جامعه‌‏ى ما و تنوع
فصل هفتم: نشاط درمان کردن
فصل هشتم: درمان کامل، زندگى کامل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2: راهنمای همراه شما با داستان‌هایی در باب درمان، امید، عشق و بازگشت
نویسنده،
مترجممهدی افشار
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات440
زبانفارسی
شابک978-600-340-078-8
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2

برای دریافت کتاب غذای جان برای روح نوجوانان 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.