معرفی و دانلود کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری: استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان

عکس جلد کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری: استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری: استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان

هر ثانیه از زندگی شما ارزشمند است و زمان تنها چیزی‌ست که نمی‌توانید هیچ‌گاه آن را بازگردانید. دنیل والتر در کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری، به شما نشان می‌دهد که به تعویق انداختن کارها و نگرانی‌های ناشی از آن را می‌توان با انجام تکنیک‌هایی بهبود بخشید و بهره‌وری روزانه را به حداکثر رساند. تنها کافیست تنبلی نکنید و تغییرات مثبت را در آغوش بکشید.

معرفی کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری:

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که ساعات کافی برای انجام دادن کارهای روزانه و مهم خود ندارید؟ آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که هیچ‌گاه لیست برنامه‌هایتان تکمیل نمی‌شود و مدام کار بر روی کار می‌آید؟ در چنین شرایطی حتما دچار استرس و اضطراب و نگرانی نیز شده‌اید.

اما باید بدانید که بهترین راهکار برای حل این معضل، روبه‌رو شدن با آن است! چراکه همه ما در مقاطعی از زندگی‌مان دچار حواس‌پرتی‌های مختلفی شده‌ایم و کارهایمان را دقیقه نود انجام داده‌ایم. با این حال دنیل والتر در کتاب غلبه بر اهمال کاری (How to Stop Procrastinating) به شما یادآوری می‌کند که می‌توان با پشتکار و تمرکز بر اهدافتان این مشکل را حل کنید و از شر استرس‌های هر روزه خلاص شوید.

جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی این کتاب، همه فهم بودن و جامع‌ بودن آن است. فرقی نمی‌کند که شما یک زن خانه‌دار باشید یا یک دانشجو یا یک معلم و کارآفرین سختکوش، در هر صورت اگر دچار اهمال کاری و تعلل در کارهایتان هستید و می‌خواهید با رضایت خاطر کامل زندگی شخصی و شغلی خود را پیش ببرید، کتاب غلبه بر اهمال کاری می‌تواند گام به گام در این مسیر شما را همراهی کند.

از سوی دیگر شاید گمان کنید که مسیر پیش‌رو سخت و طولانی باشد و نتوانید به راحتی سبک زندگی‌تان را تغییر دهید اما دنیل والتر براساس تجربیات و پژوهش‌های چندین ساله خود، به شما نشان می‌دهد که با تغییر ذهنیت خود و انجام دادن چند تکنیک می‌توانید اهداف کوچک و بزرگتان را سر موقع انجام دهید و نگران تلنبار شدن برنامه‌هایتان نباشید.

شما با شنیدن کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری چندین استراتژی قدرتمند یاد می‌گیرید که برخی از آن‌ها عبارتند از:

- چگونه در دام شبکه‌های اجتماعی نیفتید و ساعت‌ها درگیر آن نشوید
- تنظیم برنامه غذایی و خوردن خوراکی‌های سالم برای افزایش بهره‌وری‌تان
- غلبه کردن بر ترس‌های گذشته و قضاوت‌ها و طرد شدن‌ها از سوی دیگران
- آموزش تکنیک‌هایی برای یادگیری و تسلط بر هنر مدیریت زمان
- چگونه خود را از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی منضبط کنید

کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خواهان رسیدن به موفقیت و خوشبختی هستید و می‌خواهید بر تمام تنبلی‌هایتان چیره شوید، کتاب حاضر انتخابی شایسته برای شماست.

با دنیل والتر بیشتر آشنا شویم:

دنیل والتر (Daniel Walter) مردی کانادایی است که دارای روحیه بلندپروازانه است و اشتیاق بسیاری برای کمک به مردم برای انجام کارهای بیشتر دارد. دنیل برای کسانی که به دنبال بهبود تمرکز، ایجاد عادت‌های قوی و افزایش ظرفیت حافظه هستند می‌نویسد. او ماموریت خود را به اشتراک گذاشتن تجربیات مادام‌العمر و تحقیقات جامع در مورد بسیاری از مزایا و نعمت‌های مرتبط با کنار گذاشتن و تعویق انداختن کارها و حواس پرتی‌ها می‌داند.

او پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ییل در علوم اعصاب شناختی، به نوشتن روی آورد. از میان آثار این نویسنده می‌توان به کتاب تمرکز ده دقیقه‌ای، کتاب قدرت انضباط شخصی و... اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری:

- از خودتان چرایی تصمیم‌هایی که می‌گیرید را بپرسید. اگر ترس یا تنبلی را در نظر نگیریم، آیا هم‌چنان می‌خواهید تصمیم‌های‌تان را کنار بگذارید؟
- متعهد دانستن خودتان در برابر گروهی از افراد، می‌تواند مؤثرتر از پاسخگو بودن در برابر یک شخص باشد.
- چندین دلیل اساسی برای اهمال‌کاری وجود دارد از جمله نیاز به حفظ آرامش کنونی، غرور کاذب و بی‌حوصلگی.

در بخشی از کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری می‌شنویم:

شما در مسیر به پایان رساندن کاری که شروع کرده‌اید باید ازخودگذشتگی داشته باشید و هیچ گریزی از آن وجود ندارد. برای تحقق اهداف‌تان باید وقت، پول و تلاش صرف کنید اما ماهیت انسان‌ها این‌گونه است که ازخودگذشتگی را دوست ندارند. به‌عنوان مثال، اگر می‌توانستید تا لِنگ‌ظهر در رختخواب دراز بکشید و در هر وعده غذایی، خوراک ناسالمی بخورید و هم‌چنان سالم بمانید و شکل بدنی ایده‌آل خود را نیز داشته باشید، دیگر تصمیم نمی‌گرفتید که ساعت 5 صبح از خواب بلند شوید و به باشگاه بروید، این‌طور نیست؟ بنابراین آن‌چه شما را تحریک می‌کند باید به اندازه کافی قدرتمند باشد که ارزش فداکاری را داشته باشد.

برای تمام کارهایی که در زندگی انجام می‌دهیم یک هزینه فرصت وجود دارد. این بدان معنی است که ما باید برای به دست آوردن یک چیز، چیز دیگری را از دست بدهیم. اگر می‌خواهید در نواختن پیانو ماهر شوید، نیاز دارید وقتی‌که صرف سایر فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها می‌کنید را فدای پرورش مهارت پیانو خود کنید. اگر می‌خواهید مدرک تحصیلی کسب کنید، نه تنها نیاز است که وقت خود را صرف رفت و آمد به دانشگاه کنید بلکه باید کمی زودتر از خواب بیدار شوید و شاید برای مطالعه کردن، دیرتر بخوابید. سؤال این است: «آیا شما آماده این بده و بستان هستید؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: مؤلفه‌های اهمال‌کاری
29 دقیقه
فصل دوم: چرا اهمال‌کاری می‌کنیم؟
11 دقیقه
فصل سوم: ذهنیت خود را درست کنید
22 دقیقه
فصل چهارم: دانش نابود کردن اهمال‌کاری
15 دقیقه
فصل پنجم: بخورید تا پیروز شوید
10 دقیقه
فصل ششم: به سوی تصورات ذهنی خود حرکت کنید
10 دقیقه
فصل هفتم: تصورات خود را یادداشت کرده و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید
31 دقیقه
فصل هشتم: قدرتمند ماندن را یاد بگیرید
24 دقیقه
فصل نهم: ایجاد یک مانیفست شخصی
12 دقیقه
فصل دهم: سامان دادن به ذهن برای مقابله با اهمال‌کاری
62 دقیقه
فصل یازدهم: برنامه 21 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و افزایش بهره‌وری - بخش یک
57 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دو
47 دقیقه
فصل یازدهم - بخش سه
6 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری: استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان
نویسنده
مترجمعلیرضا نظری انامق، سید تیمور سیدی اصل
راویمهدی افشاریان
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

یاسمین
۱۴۰۱/۹/۳۰
من زمانی شخص فعال و پرکاری بودم. ولی بعد از به دنیا آمدن سه تا بچه زندگی من خیلی تغییر کرد در طول نه سال گذشته یا باردار بودم یا زایمان کرده بودم یا بچه شیری داشتم یا بچه نوپا داشتم یا در فرایند پوشک گیری بودم.
هرچند در طول این مدت، پایان نامه‌ام را نوشتم و دفاع کردم و به کار برگشتم. ولی تقریبا و
راکد بودم.
به تدریج داشتم به شرایطم عادت می‌کردم کارهایم را سر و سامان می‌دادم که پسرم مدرسه‌ای شد و دوباره زندگی من تحت تاثیر بچه‌ها قرار گرفت. دیگه کاملا فلج شدم
بعد از یک مدت. متوجه وضعیت بیمارگونه‌ام شدم. با کمی وبگردی متوجه شدم اسم این حالت اهمال کاری است و با کمی خوش شانسی بلافاصله این کتاب صوتی را پیدا کردم و خریدم.
در طول سه هفته گذشته سه بار کتاب را گوش کردم و از همان موقع به طور سیستماتیک، دارم خودم را بهتر می‌کنم. این هفته هم برای چهارم کتب را گوش خواهم داد. الان قدری بهتر شدم و به پیشنهاد کناب، به دفعات خودم را بخشیدم.
حداقل یک بار گوش دادن کتاب را به هر فرد شاغل و پرمشغله‌ای توصیه می‌کنم
mahdi solhjo
۱۴۰۱/۶/۲
سلام بعد از خواندن کتاب‌های اثر مرکب عادت‌های اتمی بنویس تا اتفاق بیافتد و همچنین ایکیگای این پنجمین کتاب خوبیه که تا حالا خوانده‌ام وجهه اشتراک همه‌ی این کتاب‌ها این است که در کنار مطالب آموزنده‌ای که به شما آموزش می‌دهد روش و راهکاری را هم برای انجام آن به شما یاد می‌دهد که این کتاب هم علاوه بر و اینکه ما را از مشکلی که همه‌ به آن گرفتار هستیم آگاه می‌کند برای اصلاح آن هم روشی به ما ارائه می‌دهد که رفتار خود را اصلاح کنیم. به نظرم که باید در گوش دادن به این کتاب نهایت دقت را به کار گرفت تا بتوان از آن بهترین استفاده را نمود.
صدای گوینده هم بسیار عالی بود.
در پایان بهترین نکته‌ای که می‌توان ذکر کرد این است که اگر چه که خواندن کتاب‌های به این سبک که موجب پیشرفت در سبک زندگی می‌شود اما باید توجه داشت که صرف خواندن کتاب‌های مفید کافی نیست باید در کنار آن عمل به آنچه آموخته اید به همان اندازه مطالعه و یا شاید بیشتر اهمیت دارد
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
کتاب بسیار کمک کننده و خوبی برای رسیدن به اهداف یا می‌تونم بگم که با تمارین و راهنمایی‌های که گفته شده می‌شه به نوعی مسیر راه را هموار تر کرد. نویسنده‌ی خوب با طرز تفکر قابل قبول و متنی بر گرفته از تجربیات ایشون که برای خواننده قابل درک است. تلاش و اراده یکی از مهم‌ترین علل پیشرفت و ترس از شکست در مقابل از علل اهمال کاری هست که خیلی از ماها با هاشون سر و کار داریم و به نوعی تو زندگی لمسشون کردیم. راه‌های مفید و قابل اجرایی بیان شده در صورتی که ایمان داشته باشیم این‌ها جواب خواهد داد و به خودمون کمک کنیم و برای یکبار هم که شده از منفی گرایی دست بکشیم، مطمئنن حتی یه قدم به سوی خواسته هامون خودش یه پیروزی محسوب میشه. نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود درسته، ولی خداییش شانس هم یه جاهایی دخیل هست و بوده ولی با تلاش، بدون شک به اهداف خواهیم رسید. کار ترجمه خیلی خوب بود و خوانش مورد قبولی رو انجام داده‌اند. سپاس فراوان از تیم خوب کتابراه.
سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۶/۷
سلام و درود
کتاب غلبه بر اهمال کاری احتمالا تا حدودی از سری کتاب‌های انگیزشی هست. که تلاشی در جهت بهتر شدن و پیشرفت افراد در امور روزانه و اهداف زندگیشون داره.
من این کتاب رو شنیدم و قسمت‌های زیادی ازش رو قبول دارم. اینکه تنبلی و اهمال ما رو از هدف و برناممون دور میکنه کاملا درسته. اما بطور کلی
دیدی که من نسبت به این سری از کتاب‌ها دارم، اینه که پیشنهاداتشون برای شرایط ایده آل و خوب هست. وقتی فردی هدفی داره، و براش تلاش میکنه، تلاشش بی نتیجه نمیمونه. اما رسیدن به خواسته در شرایط نابسامان با بکار بردن همه این راه حل و پیشنهادات، بازم خیلی ممکنه سخت و یا نشدنی هست.
درکل کتاب قابل قبولی در شرایط حداقل عادی هست.
ممنون از شما
میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۰
مشکل همه انسان‌ها به خصوص در قرن جدید همین اهمال کاری است، زندگی مدرن امروزی یعنی زندگی همه چیز فوری، ما عادت کردیم که روی کاناپه جلوی تلویزیون لم بدهیم و کلی کنترل و هله و هوله کارمان بگذاریم و بنشینیم. مدت زمان زیادی را به خوردن هله هوله‌ها و تغییر کانال تلویزیون می‌گذرانیم بدون اینکه متوجه باشیم این ثروت ارزشمند ما یعنی زمان است که به فنا می‌رود و ما با خیال راحت به آن بی توجهی می‌کنیم. این کتاب با روش‌های بسیار مفید به ما آموزش میدهد تا بزرگترین ایرادمان یعنی به تاخیر انداختن کارهایشان را از بین ببریم. خواندن این کتاب به شما در تغییر زندگیتان بسیار کمک می‌کند. این کتاب را بخوانید و به دیگران هم هدیه کنید.
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۶/۲
کتاب بسیار خوبی بود و مطالعه این کتاب شما را در زمینه علل اهمال کاری و پشت گوش انداختن کارها اشنا میکند و با ارائه راهکار روشهای جلوگیری از این بی نظمیها را نیز کم میکند فقط مشکل اینجا بود که در نسخه صوتی با اینکه راوی بسیار روان بود ولی در چند جا که راهکارهایی را با شماره ارائه میکرد شماره‌ها را و اشتباه گفت یا شایدم چند نکته را جا انداخت و این مرت به شک انداخت تا کتاب متنی را تهیه کنم و باز انرا بخوانم چون واقعا برام مهمه که مراحل اموزشی رو مرحله به مرحله انجام بدم مثلا در جایی از کتاب بعد ازشماره ۵ یک راهکار گفت شماره ۹؟! در هر حال کتاب اموزنده و مفیدی بود فقط کاش دقت بیشتری میشد
Mary Shah
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتاب غلبه بر اهمال کاری توصیه میکنم برای افرادی که کمال را هستن یا ترس از انجام کاری را دارند همین که یاد گرفتم چگونه بر اهمال‌کاری غلبه کنم فهمیدم که هیچ چیزی غیرممکن نیست! من اکنون در اوج حرفه خود هستم و به آن زندگی که همیشه در رؤیاهایم داشتم رسیده‌ام، زندگی‌ای که زمانی فکر می‌کردم فقط در دسترس و افراد خوش‌شانس است. من نمی‌دانستم که تا این حد برای تغییر آینده‌ام اختیار قدرت دارم. به افرادی مانند بیل گیتس، استیو جابز و اپرا وینفری نگاه می‌کردم و فکر می‌کردم که حتماً آن‌ها ژن خاصی دارند که باعث موفقیت‌شان می‌شود. اما حالا آموخته‌ام که یکی از مؤلفه‌های موفقیت، حذف کردن اهمال‌کاری از زندگی است.
مهسا علی پور
۱۴۰۲/۱/۷
خیلی برام مفید بود.
با مطالعه‌ی این کتاب متوجه میشید که آدم اهمال کاری هستید یا نه. بعد متوجه عواقب اهمال کاری میشید که خیلی فراتر از عقب افتادن کارهاست، اهمال کاری تاثیر منفی مستقیم رو زندگی خودتون و خانواده تون داره، حتی میتونه سلامتیتون رو به خطر بندازه. با خوندن این کتاب یاد می‌گیرید که چطور
اهمال کاری و کمال گرایی رو کنار بگذارید و شروع به فعالیت کنید. مهم‌ترین نکته ش برای من این بود که من یه سری کار مفید انجام میدم، اینها من رو گول میزنن که دارم کار مفیدی انجام میدم جون ظاهر خوبی دارن اما در اصل اهمال کاری هستن و من رو از مسیر اصلی و هدفم دور میکنن
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۷
کتاب، روای بسیار خوبی داره و از گوش دادن به کتاب لذت خواهید برد. چند تکنیک موثر برای غلبه بر اهمال کاری ارائه شده که واقعا خوب و علمی و عملی بودند. عواقب اهمال کاری را در کنار نتایج هدفمنددبودن و برنامه ریزی و اقدام و عمل توضیح میدهد و مقایسه میکند که باعث تعادل اهرام رنج و لذت در ذهنتان میشود در و کل کتاب ارزش خرید گوش کردن رو داره و نه صرفا مطالعه و گوش کردن بلکه مناسب برای افرادی است که به اندازه کافی از اهمال کاری و عواقب آن خسته شدند و به دنبال راه نجات و غلبه بر آن هستند و اهل عمل و تلاش در راستای آموزه‌های کتاب هستند. سپاس فراوان از کتابراه
زهرا ترکی
۱۴۰۱/۵/۳۰
کتابی که تازه شروع کردم بخونم و فصول اولش جالب بود. اما گاها اهمال کاری میتونه دلایل روانشناسی هم داشته باشه. مثلا من در پنج ماه اخیر همزمان اضافه وزن پیدا کردم، هیچ پولی رو سیو نکردم، نظم زندگیم بهم ریخت و دچار افکار گذشته نگر شدم. فکر میکنم را نجات از عقب انداختن کارها در درجه اول امید به موفق که شدنه، اینکه باور کنی از پس کارها برمیای و بعد برنامه ریزی طوری باشه که قابل انجام باشه و به جای هدف گرایی باید سراغ نظم و روتین سازی رفت. امیدوارم در شش ماه آینده شبیه خودم بشم دوباره...
محمد سیفی
۱۴۰۳/۱/۲
سلام این کتاب به تنهایی یک برنامه دائمی و پرباری هستش که به نظر من هر انسانی باید یه نسخه ازش داشته باشه. محتوای ارزشمند و دستورالعمل های سنجیده و بسیار کاربردی اون میتونه از یک شخصیت معمولی، یک فرد منظم و تاثیر گذار بسازه. نویسنده با زبانی ساده و قابل فهم برای هر سلیقه و هر رده سنی، تمرین هایی رو طراحی کرده و به مخاطب ارائه داده که در بسیاری از مواقع ما آن ها رو نادیده و ناچیز خونده ایم. نویسنده سعی کرده این مطلب رو برسونه که، ما خود را در مقابل خود بگذاریم تا بتوانیم با نیرویی که درونمان ما را از برخاستن باز میداره، مبارزه کنیم و بر آن غلبه کنیم.
Jazzmine
۱۴۰۱/۵/۲۱
این کتاب به شدت برای من مفید بود نکاتی که این کتاب در مورد اهمال کاری و غلبه بر اون بیان میکنه اگر بهش توجه بشه و اجرا بشه قطعا ما رو به ادم بهتری تبدیل میکنه و راهنمای خیلی خوبیه برای اینکه بتونیم راحت تر مسیر پیشرفت شخصی و موفقیت رو طی کنیم
بعد از خوندن این کتاب متوجه شدم که اکثر افراد درگیر این
عادت بد هستن و خیلی از اونها حتی نمیدونن این مشکل رو دارن بنابراین برای ترک این عادت بد حتی اقدامی انجام نمیدن و تمام عمرشون درگیر اهمال کاری و عواقب بد اون هستن و هیچ وقت به چیز‌هایی که واقعا در زندگی میخواستن نمیرسن
ترانه احمدپناه
۱۴۰۲/۲/۱۸
زمونه‌ای شده که همیشه در تعجیل و کمبود زمانیم و کتابهای صوتی واقعا بسیار مفید هستن که درحین رفت و امد یا کارهای یدی و بدور از تمرکز خاص میشه گوش داد و یادگرفت
این کتاب رو حتما گوش بدید. کاغذ و قلم هم کنارتون باشه و نکات کلیدی رو یادداشت کنید که بتونید تمرین کنید
غیراز تکنیک و راهکار، حتی درمورد و
غذاهای مفید مغز مقدار مصرفشون گفته میشه
صدای گوینده و تسلط و بیان خوب ورعایت نکات گویندگی واقعا عالیه که آدم رو آزار و دور نمیکنه از گوش دادن
سپاس بیحداز تیم کتابراه برای ارائه کتابهای مفیدش🌹💖
Roza h
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب خوبیه و واقعا کمک کننده است. به شما کمک میکنه عواملی رو که باعث تنبلی و کوتاهی شما در انجام امور میشه شناسایی کنید و همینطور راه‌هایی برای مقابله با آن‌ها را به شما آموزش می‌بینه. مثلا یکی از بزرگترین چالشها، شاید برای خیلی از ما، مدیریت استفاده از فضای مجازی است که این کتاب راهکارهاب عملی به برای مدیریت مخاطبش یاد میده. من خودم فردی بودم که برنامه ریزی میکردم ولی شاید فقط به۲۰درصدش عمل میکردم اما الان بازده من خیلی بیشتر شده و خیلی از خودم راضیم. کتابیه که من به اطرافیانم هم معرفی کردم چون نتیجه بخش هستش.
saeed rezae
۱۴۰۲/۵/۱
سلام دوستان
کتاب ساده و روانی است که نکاتی را در مورد اهمال کاری. در این‌کتاب شما با مفهوم اهمال کاری آشنا می‌شوید و راهکاری عملی غلبه بر اهمال کاری را متوجه خواهید شد و متوجه خواهید شد که اهمال کاری در زندگی چه آسیب‌هایی می‌تونه به من و زندگی من بزنه … به نظر من این کتاب را باید چند بار گوش کنید
تا نکاتش به یاد ما بمونه … من به شخصه این کتاب را دوست داشتم و توصیه میکنم که گوشش کنید. البته من به این باور هستم‌که ما هر چه قدرت نیروی درون خود را بالا‌ببربم اهمال کاری کمتری در زندگی داریم …
مشاهده همه نظرات 346

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

برای دریافت کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.