معرفی و دانلود کتاب غلبه بر مشکلات گوارش

عکس جلد کتاب غلبه بر مشکلات گوارش
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر مشکلات گوارش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر مشکلات گوارش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غلبه بر مشکلات گوارش

کتاب غلبه بر مشکلات گوارش نوشته ایزابل تویوس، اطلاعات جامعی درباره اختلالات دستگاه گوارشی و راه‌های پیشگیری و درمان آن در اختیار شما قرار می‌دهد و رژیم‌های غذایی و تمرینات ورزشی مناسبی در این زمینه آموزش می‌دهد.

درباره کتاب غلبه بر مشکلات گوارش:

به طور کلی اختلالات گوارشی در نتیجه عادت‌های بد غذایی یا استرس و اضطراب ایجاد می‌شوند. این بیماری در مراحل ابتدایی ممکن است مشکلات جزیی ایجاد کند اما در صورتی که درمان نشود به مرور زمان مشکلات جدی را به دنبال خواهد داشت و به یک بیماری مزمن تبدیل می‌شود.

بیماری‌های گوارشی از مشکلات معده گرفته تا اختلالات تهدید کننده سلامتی مانند زخم‌ها و آسیب‌هایی که نیاز به جراحی دارند متغیر هستند و می‌توانند اندام‌هایی چون روده، کبد، کیسه صفرا، لوزالمعده، سر و قسمت‌هایی مانند پشت بدن و پاها را هم درگیر کنند.

درست است که اختلالات گوارشی پیچیده هستند اما تشخیص آن‌ها در مراحل ابتدایی به آسانی انجام‌ می‌شود و در صورت پیشرفت بیماری، معاینات و بررسی‌های دقیق‌تر و کامل‌تری نیاز است. مهم‌ترین نشانه‌های بیماری‌های گوارشی درد معده، حالت تهوع، سوء هاضمه، اسهال، استفراغ، ناراحتی‌های روده‌ای و سوزش معده است. مشکلات در دستگاه گوارشی می‌تواند در قسمت‌های دیگری از بدن مانند سر، پشت و پاها ناراحتی ایجاد کند.

ایزابل تویوس (Isabel Toyos) در کتاب غلبه بر مشکلات گوارش (Overcoming Digestive Problems)، اطلاعات مرجعی را در اختیار شما قرار می‌دهد اما جایگزین مشورت، تشخیص و یا درمان پزشکی نیست.

چگونه می‌توان از اختلالات گوارشی پیشگیری کرد؟

اگر شما هر یک از علائم ورم شکم، نفخ، درد بالای شکم و یا حالت تهوع دارید، به پزشک مراجعه کنید. یک پزشک باید مشکل شما را تشخیص دهد؛ زیرا این علائم می‌توانند با دیگر بیماری‌های اعضاء بدن همراه باشند. همچنین اگر از درد شدید یا پایدار معده، کبد، کلیه، روده‌ها یا اندام‌های تناسلی رنج می‌برید و یا اینکه در ادرار یا مدفوع خود، خون مشاهده می‌کنید به پزشک مراجعه کنید. مشکلات گوارشی می‌توانند با عواملی مانند استرس و برنامه‌ی غذایی مرتبط باشند. اگرچه علائم شما ممکن است با استرس مرتبط باشند، ممکن است اختلالی مانند زخم داشته باشید که به درمان فوری نیاز دارد.

کتاب غلبه بر مشکلات گوارش مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به تمام کسانی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند از ابتلا به بیماری‌های گوارشی پیشگیری کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب غلبه بر مشکلات گوارش می‌خوانیم:

یوگا، تکنیکی است که به هزاران سال پیش برمی‌گردد و اصول آن ایجاد هماهنگی بین فکر، تن و روان است. بسیاری از حالت‌ها یا آساناها (asanas) به درمان مشکلات گوارشی کمک می‌کنند؛ زیرا تمرینات آن بر روی سلامتی معده و اعضای اطراف آن متمرکز می‌شوند.

یوگا یک روش آموزشی است که از شرق نشأت می‌گیرد و هزاران سال قدمت داشته، شامل حرکات و تکنیک‌هایی برای متحد کردن فکر، تن و روان از طریق ورزش، تنفس، استراحت و مراقبه است. این تمرین‌ها به منظور بهبود سلامتی، افزایش مقاومت و بیشتر کردن آگاهی فکری برای اتحاد آگاهی شما با انرژی جهانی است.

این تمرین‌ها، انرژی درونی شما را با وضعیت جسمیتان متحد کرده، با هماهنگ کردن آرامش درونی به رفع استرس و بیماری‌های گوارشی کمک می‌کند.

در نتیجه درمان مشکلات گوارشی نه‌تنها شامل تخفیف علائم می‌شوند، بلکه اضطراب، نگرانی و عادات بد عصبی را که مانع اتحاد ضمیر ناخودآگاه ما با ماهیت و ذاتمان می‌شوند برطرف می‌کنند. این درمان‌ها از اصول اساسی آموزش یوگاست.

بهتر است یوگا را صبح، قبل از آغاز فعالیت روزانه یا شب، بعد از پایان کار روزانه به مدت 20 دقیقه انجام دهید. همچنین توصیه می‌شود که این تمرینات را با یک مربی آغاز کنید که بتواند شما را با فنون آن آشنا سازد

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اختلالات گوارشی کدامند؟
مبارزه با اختلالات گوارشی
درمان‌های تکمیلی
یوگا برای شکم
شیاتسو متعادل‌کننده
بازتاب‌شناسی (رفلکسولوژی) سم‌زدا
چارت بازتاب‌شناسی
ماساژهای تسکین‌دهنده دو - این (do-in)
درمان کل‌نگرانه رایحه‌درمانی
درمان با گیاهان دارویی
علف‌ها و بوته‌های آرام‌بخش
غذاهای شفابخش
رژیم غذایی شفابخش
غذاهایی که باید خورد، غذاهایی که نباید خورد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غلبه بر مشکلات گوارش
نویسنده
مترجممحمود ثابت نژاد
ناشر چاپیانتشارات مرسل
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-964-972-258-0
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غلبه بر مشکلات گوارش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غلبه بر مشکلات گوارش

برای دریافت کتاب غلبه بر مشکلات گوارش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.