معرفی و دانلود کتاب غواصی کردن

عکس جلد کتاب غواصی کردن
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غواصی کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غواصی کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غواصی کردن

کتاب غواصی کردن نوشته‌ی راجیو ایپه، داستان ماجراجویی در اقیانوس را به تصویر می‌کشد. این کتاب جذاب دنیای شگفت‌انگیز زیر آب را به کودکان نشان می‌دهد و تجربه غواصی در میان مرجان‌های صخره‌ای و موجودات زیبا و عجیب دریا را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

موضوع کتاب غواصی کردن چیست؟

یک روز زیبا پسر بچه‌ای به همراه خانواده‌اش قایقی کوچک اجاره می‌کنند و با لباسی غواصی به دنیای زیر اقیانوس سفر می‌کنند. وقتی وارد آب می‌شوند با دنیایی از انواع ماهی‌ها، موجودات دریایی و مرجان‌ها آشنا می‌شوند. این کتاب سفری جالب و شگفت انگیز به اعماق اقیانوس‌هاست که با تصاویری زیبا کودکان را با بسیاری از موجودات آشنا می‌کند. در پایان کتاب نیز مطالبی در مورد بعضی از ماهی‌ها و مرجان‌ها به کودکان ارائه می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات بارز مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سوال بپرسید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب غواصی کردن مناسب چه کسانی است؟

راجیو ایپه (Rajiv Eipe) این کتاب را برای کودکان سنین 4 تا 8 سال که به اقیانوس‌ها و دنیای پنهان شده در اعماق آن علاقه دارند، نوشته است.

در بخشی از کتاب غواصی کردن می‌خوانیم:

به محض اینکه وارد آب شدیم و به زیر آب رفتیم، با استقبال یک دسته از ماهی‌های شکارچی که داده شده و به بهره برداری به استقبال به دست از ماهی‌های شارجه پشت زرد مواجه شدیم.

جانوران بسیار زیادی در اطراف این صخره مرجانی بزرگ قابل مشاهده هستند: طوطی ماهی‌ها، فاش ماهی، حتی یک لیسه دریایی (نوعی از نرم تنان) با ظاهری بسیار زیبا.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غواصی کردن
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-622-7493-73-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غواصی کردن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غواصی کردن

برای دریافت کتاب غواصی کردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.