معرفی و دانلود کتاب فرار از جزیره

عکس جلد کتاب فرار از جزیره
قیمت:
۵۵۰۰۰ 27500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرار از جزیره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرار از جزیره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرار از جزیره

کتاب فرار از جزیره اثر دن گماین هارت، ماجرای نفس‌گیر و مهیج پسری را به تصویر می‌کشد که به کانون اصلاح پسران بزهکار در جزیره‌ای فرستاده می‌شود؛ بروز اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی باعث می‌شود ماموران آنجا را ترک کرده و نوجوانان کانون، خود اختیار جزیره را به عهده بگیرند.

موضوع کتاب فرار از جزیره چیست؟

شخصیت اصلی داستان پسری به نام جاناتان است که با دست‌های بسته و سوار بر قایق به کانون اصلاح پسران بزهکار فرستاده می‌شود. مکان کانون ساختمانی است که دور تا دور آن را اقیانوس فرا گرفته و راهی برای فرار وجود ندارد. او جدیدترین پسری است که به این ساختمان مخوف و تاریک وارد می‌شود.

جاناتان به دلیل کار وحشتناکی که در گذشته انجام داده، هر مجازاتی را که برایش تعیین شده باشد، می‌پذیرد. با گذشت زمان او کم کم به محیط جدید و شرایط سخت عادت می‌کند تا اینکه اتفاقی عجیب در کانون رخ می‌دهد و باعث می‌شود تا نوجوانان بدون حضور مامور و بزرگترها در ندامتگاه تنها شوند. آن‌ها متوجه می‌شوند که آزادند و کل جزیره در اختیارشان است؛ آیا این آزادی غیرمنتظره بدون خطر خواهد بود؟ جاناتان باید بتواند دوستان جدیدش را طوری رهبری کند تا آن‌ها را از خطر نابودی حفظ کند...

دن گماین هارت (Dan Gemeinhart) در کتاب فرار از جزیره (Scar Island) ماجرای پرالتهاب و هیجان‌انگیز شجاعت 16 نوجوان را به تصویر می‌کشد؛ نوجوانانی که همگی آن‌ها در گذشته خطاهایی را مرتکب شده‌اند، اما هنوز امید خود را در زندگی از دست نداده و برای آزادی می‌جنگند؛ داستانی برجسته که به نوجوانان اهمیت آزادی و امید را در زندگی یادآور می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب فرار از جزیره:

- ترکیبی از حادثه، احساس و نثری زیبا. (Barnes & Noble)
- داستانی درباره ی رستگاری که بر حقایقی تلخ نور می تاباند. (Scholastic)
- مخاطبینی که با این اثر به خوبی ارتباط برقرار می کنند، این کتاب را بارها و بارها خواهند خواند. (Kirkus Reviews)

کتاب فرار از جزیره مناسب چه کسانی است؟

داستان پر فراز و نشیب این کتاب به نوجوانان بالای 12 سالی که به ماجراجویی‌های پرهیجان علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب فرار از جزیره می‌خوانیم:

کف سنگی حیاط شیب نداشت و آن‌قدر آب در چاله‌هایش جمع شده بود که شبیه دریاچه‌ای کم‌عمق به نظر می‌رسید. آب داخل چاله‌ها از قطره‌های باران موج‌دار شده بود. باد در جهت‌های مختلف اطراف حیاط سوت می‌کشید، پسرها سردشان شده بود و موهای جاناتان روی چشم‌هایش را می‌گرفت و بعد از جلوی چشم‌هایش کنار می‌رفت.

دری که سمت چپشان بود، ناگهان باز شد و تمام افرادی که سر میز صبحانه بودند، دنبال آدمیرال وارد حیاط شدند. آن کلاه پهن مسخره و تقریباً سه‌گوش روی سرش بود و شمشیرش همچنان پشت کمرش تاب می‌خورد. دو نفر آخر کنار هم از در رد شدند و با زحمت، ندامت گناهکار را با خودشان به حیاط آوردند. آن را جلوی پسرها روی زمین گذاشتند. از برخورد ندامت گناهکار با آب، صدای بمی بلند شد. جاناتان به جایی که زانوها روی آن قرار می‌گرفت و دندانه‌های لبه‌اش نگاه کرد و به خود لرزید.

مردها رو به پسرها صف کشیدند. درحالی‌که پوتین‌هایشان با هم مماس بود، شانه‌به‌شانه در چاله‌ای سیاه ایستاده بودند. جاناتان آن‌ها را شمرد، هشت نفر بودند. آدمیرال چانه‌اش را بالا گرفته و خبردار در مرکز خط ایستاده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرار از جزیره
نویسنده
مترجممرجان حمیدی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-462-124-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ 27500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرار از جزیره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرار از جزیره

برای دریافت کتاب فرار از جزیره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.