معرفی و دانلود کتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات

عکس جلد کتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات

پدرام حکیم زاده در کتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات، تصاویری اسطوره‌ای از حیوانات مختلف گردآوری و در اختیار علاقمندان این حوزه قرار می‌دهد.

بشر از ابتدای حیاتش بر روی زمین با اشکال و تصاویر گوناگونی رو به رو بوده که هر کدام رمز و راز مخصوص خود را به همراه داشته‌اند. او همواره در ورای پدیده‌های طبیعی نیروی عجیب و روحی پنهان را می‌جست که آن نیرو موجودیت آن پدیده را نشان می‌داد.

این اشکال و تصاویر که در دنیای امروز به عنوان نماد یا سمبل شناخته می‌شنود جایگاه اساسی و مهمی در دنیای ارتباطی معاصر که جهانی تصویری است، برای خود باز کرده‌اند.

سمبل یا همان نماد از ریشه یونانی سمبالین Symballein به معنای به هم پیوستن گرفته شده است و به معنی نشان، مظهر، نمود و علامت بوده است.

در بخشی از کتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات (A pictorial collection of symbols and myths of animals) می‌خوانیم:

واژه " میتولوژی" به معنای اسطوره‌شناسی نقش مهمى در آثار انسان‌شناسان، جامعه‌شناسان، بسیارى از روان‌شناسان، نقادان ادبى و مورخان ایفا مى‌کند. شیوه‌هاى کاربرد این واژه بین این رشته‌هاى علمى و نیز در درون هر یک از آن‌ها بسیار متنوع است.

دکتر شریعتی بر این باور است که: اساطیر مجموعه‌ای است از نمونه‌های عالی هر احساسی، نمونه‌های عالی هر تقدسی، نمونه‌های عالی هر جمال و زیبایی معنوی و مادی. پس اسطوره نمونه‌سازی می‌کند، اما "آنچه هست" نیست "آنچه باید باشد" است. "اریک فروم" می‌گوید: شاید اعجاب برانگیز‌ترین صفتی که بتوان برای رویا برشمرد شباهت بین موضوعات فکر خلاق ما هنگام خواب با باستانی‌ترین آفرینش‌های آدمی، یعنی اساطیر باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شهر پدرام
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات51
زبانفارسی
شابک978-600-94353-4-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات

برای دریافت کتاب فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.