معرفی و دانلود کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه

عکس جلد کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه

پدرام حکیم زاده در کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه، انواع این وسایل را به گونه‌ای مورد بررسی قرار داده که با مطالعه این کتاب در کوتاه‌ترین زمان، اطلاعات دقیق و مفیدی در این حوزه به دست خواهید آورد.

به جهان امروز جهان تصویری و به تمدن آن تمدن تصویری گفته می‌شود. وسایل و ابزارهای گوناگون ارتباطی همچون رسانه‌های بصری، اینترنت، تلفن همراه، کتاب‌ها و مجلات مصور و... که روز به روز در حال افزایش هستند تنها بخشی از نفوذ و قدرت این تمدن را نشان می‌دهد. چگونه می‌توان در این دنیای تصویری زندگی کرد؟

با شناخت زبان تصویر به سادگی می‌توان در این دنیای تصویری زندگی کرد. با توجه به اینکه چشم و ذهن کودکان جهت دریافت و شناخت محیط، آمادگی بیشتری دارد لذا آموزش زبان تصویر به آن‌ها از امور مهم تلقی شده و کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه (A Pictorial Collection Transports) قدرت شگفت‌انگیز تخیل را برای آنان آسان‌تر می‌سازد.

کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه مناسب چه کسانی است؟

پدرام حکیم زاده این کتاب را برای کودکان دبستانی که علاقه‌مند به آشنایی با وسایل نقلیه هستند، به رشته‌ی تحریر در آورده است.

در مورد مجموعه فرهنگ تصویری:

در این مجموعه به شکلی جذاب و متناسب با شرایط ذهنی - روانی کودکان در مورد هر موضوع تصاویری آورده شده که کودکان را به صورت غیرمستقیم با این موضوعات آشنا می‌کند.

مربیان و والدین می‌توانند با طرح نمودن تمرینات مناسب با هر موضوع خاص، توجه کودکان را جلب کرده و ذهن آنان را فعال نمایند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شهر پدرام
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-94353-9-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه

برای دریافت کتاب فرهنگ تصویری وسایل نقلیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.