معرفی و دانلود کتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح

عکس جلد کتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح

کتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح به قلم پدرام حکیم زاده، همراه با صد و پنجاه تصویر هنری آثار طراح و گرافیست مشهور، میلتون گلیزر را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و به شرح مختصری از زندگی وی می‌پردازد.

میلتون گلیزر را به عنوان نماد گرافیک امروز آمریکا می‌شناسند. گلیزر از جمله سرمایه‌گذاران استودیوی پوشپین بود که برای نخستین بار سال 1954 با این استودیو پا به عرصه گذاشت. آثار درخشان او در استودیوی پوشپین که از جمله آن‌ها می‌توان به پاپ آرت، آرت دکو و نوستالژی دوران ویکتوریایی اشاره نمود، تأثیر قایل توجهی بر طراحی بصری آمریکا در دهه‌های 1960 و 1970 داشت. وی در طول حضورش در این موسسه نمادهای بزرگی را در کار طراحی گرافیک بدست آورد.

در بخشی از کتاب میلتون گلیزر می‌خوانیم:

میلتون گلیزر در دهه‌های 1980 و 1990 به چند بعدی سازی و تصویرگری علاقه‌مند شد و اغلب طرح‌های خود را به عنوان موضوعاتی چند بعدی به گونه‌ای ارائه می‌کرد که معنای خود را تشدید کنند. برای وی ساختارهای هندسی، کلمات و اعداد فقط نشانه‌هایی انتزاعی نیستند بلکه موجودات قابل لمسی هستند که می‌توانند به عنوان موتیف (نقش و نگار) فضای فرهنگی جامعه را تحت تأثیر قرار دهند. گلیزر در تولید آثارش به نقش اجتماعی و تأثیرات آن‌ها در جامعه توجه داشته و معتقد بود طراحی باید مجاب کننده باشد تا مخاطبان خسته نشوند.

فهرست مطالب کتاب

زندگی‌نامه میلتون گلیزر
آثار گرافیکی - پوسترها
پوسترهایی با موضوع حیوانات
پوسترهایی با موضوع ترکیب انسان و حیوان
پوسترهایی با موضوع اندام انسان
پوسترهایی با موضوع صورت انسان
پوسترهایی با موضوع ساز و موسیقی
پوسترهایی با موضوع گلدان  و ظروف
پوسترهایی با موضوعات گوناگون
سایر آثار
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شهر پدرام
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات153
زبانفارسی
شابک978-622-739591-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح

Malihekhakshor
۱۴۰۲/۲/۲۳
سپاس از کتاب
اما تصاویری که داخل کتاب هست هیچ توضیحی در مورد آثار نداده وسبک کار روش استفاده تکنیک وچرا از این ترکیب بندی‌ها ورنگها استفاده میکنه خب دیدن فقط تصاویر کافی نیست نیاز به تحلیل کاش داشت
حدیث نباتی
۱۴۰۲/۹/۳
پوستراش واقعا بی نقصه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح

برای دریافت کتاب میلتون گلیزر: گرافیست و طراح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.