معرفی و دانلود کتاب فروزن و جشن تابستانی

عکس جلد کتاب فروزن و جشن تابستانی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروزن و جشن تابستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروزن و جشن تابستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروزن و جشن تابستانی

کتاب فروزن و جشن تابستانی به قلم کالیوپ گلاس، با زبانی شیرین داستان تور سلطنتی که السا ترتیب دیده تا به سرزمین‌های پادشاهی همسایه سفر کند را به تصویر می‌کشد.

موضوع کتاب فروزن و جشن تابستانی چیست؟

داستان کتاب فروزن و جشن تابستانی (The midsummer parade) پس از ماجراجویی‌های عجیب و غریب در سرزمین زیبای آرندل اتفاق می‌افتد. یعنی زمانی که در نهایت در آرندل صلح و آرامش برقرار شده است و داستان تور سلطنتی السا را روایت می‌کند.

این تور قرار بود چندین ماه طول بکشد. خواهر السا که آنا نام دارد با شادمانی از پنجره به بیرون نگاه می‌کرد و دلش می‌خواست هرچه زودتر وارد کشتی شود و این سفر هیجان‌انگیز را آغاز کند. اما به محض ورود به عرشه‌ی کشتی، کاپیتان به آن‌ها می‌گوید که مشکلی پیش آمده و این تازه شروع داستان است.

کتاب فروزن و جشن تابستانی برای چه کسانی مناسب است؟

کالیوپ گلاس (Calliope Glass) این داستان مشهور و پرطرفدار که شهرت و محبوبیتی جهانی دارد را برای تمام کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی و جذاب به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب فروزن و جشن تابستانی می‌خوانیم:

السا خندید و گفت: «من چله تابستان رو دوست دارم، یادت میاد وقتی بچه بودیم من جلوی جشن راه می‌رفتم.» آنا حرف خواهرش را قطع کرد و با این جمله حرف خواهرش را تمام کرد: «جشن چله تابستان!»

جشن چله تابستان یکی از شادترین خاطرات بچگی السا بود. آنا به خواهرش گفت: «من اون جشن رو دوست داشتم، توی اون جشن همیشه خیلی زیبا به نظر می‌رسیدی و توی جشن سواری می‌کردی. السا با لبخند گفت: «روی اون پونی کوچولوی چاق، میستر وافلز.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروزن و جشن تابستانی
نویسنده
مترجمفرشاد علم باز
ناشر چاپیانتشارات دلفین آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-600-8021-57-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فروزن و جشن تابستانی

برای دریافت کتاب فروزن و جشن تابستانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.