معرفی و دانلود کتاب فصل دوم این کتاب گم شده!

عکس جلد کتاب فصل دوم این کتاب گم شده!
قیمت:
۱۶,۴۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فصل دوم این کتاب گم شده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فصل دوم این کتاب گم شده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فصل دوم این کتاب گم شده!

راوی کتاب فصل دوم این کتاب گم شده! از شما می‌خواهد تا در پیدا کردن فصل گم‌شده‌ی کتابش به او کمک کنید، چراکه یک کتاب، بدون داشتن فصل دوم اصلاً جالب نیست و از آن بدتر، کارگاهِ داستان هم نتوانسته به‌تنهایی برای این معما جوابی پیدا کند. جاش لیب، نویسنده‌ی این کتاب یکی از متفاوت‌ترین داستان‌های زندگی‌تان را پیش روی شما خواهد گذاشت.

درباره‌‌ی کتاب فصل دوم این کتاب گم شده!

با ذوق و شوق کتاب جدیدی را دست گرفته‌اید تا داستان تازه‌ای را شروع کنید، اما در کمال ناباوری می‌فهمید که فصل دوم کتاب سر جایش نیست! در آن لحظه چه فکرهایی به سر آدم می‌زند؟ یعنی ممکن است یک اشتباه بزرگ رخ داده باشد؟ یا آن که اصلاً پشت ماجرای غیب شدن فصل دوم کسی قرار گرفته؟ جاش لیب (Josh Lieb) در کتاب جذاب خود یعنی فصل دوم این کتاب گم شده! (Chapter Two Is Missing) همه‌چیز را برای شما خواهد گفت.

راوی داستان از شما می‌خواهد تا فصل دوم کتابش را پیدا کنید. آخر یک کتاب بدون داشتن فصل دوم چه‌ فایده‌ای دارد؟ البته فصل دوم کتاب، تا همین یک دقیقه پیش این‌جا بود، اما حالا به‌طرز عجیبی غیبش زد. تازه، این تنها مشکل کتاب نیست، بلکه به‌نظر می‌رسد بعضی علائم و نشانه‌ها هم به‌هم‌ریخته و حتی فصلی از کتاب، متعلق به کتاب دیگری است. همه‌ی این‌ها شرایط را برای راوی داستان پیچیده‌تر کرده، به‌طوری که حتی سرنخ‌های کارآگاهِ عجیب‌وغریب داستان نیز چندان به درد نمی‌خورد. پس تنها راه باقی‌مانده آن است که شما به‌عنوان خوانندگان کتاب، همگی دست به‌کار شوید تا از راز گم‌ شدن فصل دوم این کتاب، سر دربیاورید.

کتاب فصل دوم این کتاب گم شده، در بر گیرنده‌ی یک داستان معمایی جذاب برای نوجوانان است. این داستان در کنار روایت پرهیجان خود، خواننده را در روند چالش داستان دخیل می‌کند و با همراه کردن او در کشف راز گم‌شدن فصل دوم داستان، جذابیت ویژه‌ای به داستان می‌بخشد.

این کتاب اولین‌بار در سال 2019 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب نیلی انصار به دست علاقه‌مندان رسید.

نکوداشت‌های کتاب فصل دوم این کتاب گم شده!

  • هوشمندانه و به طرز وحشتناکی خنده‌دار است. (Kirkus Reviews)
  • تصاویر کتاب خنده‌دار و جذاب است. یک کار فوق‌العاده. (اندرو سولومون، نویسنده)

  • کتاب‌های بسیار کمی این‌قدر برای خواندن سرگرم‌کننده هستند. (جان اولیور، برنامه‌ساز و مجری)

  • کوتاه‌تر، با کلمات کمتر، نسبت به دیگر کتاب‌های جاش لیب. این امر به‌تنهایی آن را به کتاب بهتری تبدیل می کند. (دانیل پینک واتر، نویسنده‌)

کتاب فصل دوم این کتاب گم شده! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک پیشنهاد جذاب برای تمامی کودکان 7 تا 12 سال که اهل چالش و ماجراجویی‌ و علاقه‌مند به داستان‌های مصور هستند، می‌باشد.

با جاش لیب بیشتر آشنا شویم

جاش لیب یک نویسنده و برنامه‌ساز و تهیه‌کننده‌ی موفق است که تاکنون برنده‌ی برنده‌ی هفت جایزه‌ی Prime Time Emmy شده است. آغاز کار داستان‌نویسی لیب به‌طور جدی به سال 2009 برمی‌گردد؛ زمانی که او اولین رمان خود را برای نوجوانان منتشر کرد. در همان شروع فعالیت، او توانست به لیست پرفروش‌های کتاب نیویورک تایمز نیز راه پیدا کند.

لیب در کلمبیا، کارولینای جنوبی بزرگ شد و از هاروارد فارغ‌التحصیل گردید و کار خود را در نویسندگی در مجلات طنز شروع کرد. او همچنین طی سال‌ها فعالیت هنری خود تجربیات زیادی در زمینه‌ی هنرهای نمایشی، رادیو و ساخت فیلم کوتاه به دست آورد. او اکنون همراه همسرش و حیوانات خانگی‌شان در نیویورک زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب فصل دوم این کتاب گم شده! می‌خوانیم

گفتم: خب ما هم الان در فصل پنج هستیم دیگر.

کارآگاه مک گاریگان نگاهی به اطراف انداخت و گفت: اِوا، بله. می‌بینی چطور این فصل‌ها عین برق‌و‌باد می‌گذرند؟ یاد فصل سوم بخیر که تازه رسیده بودم.

گفتم: حالا احساساتی نشو. فقط بگو ببینم خواننده‌ها چه سرنخ‌هایی برایت فرستاده‌اند. شاید با یکی از آن‌ها بتوانیم کشف کنیم فصل دوم کجاست.

کارآگاه گفت: فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از این سرنخ‌ها به دردمان بخورد. فقط چندتا دیوانه پیام فرستاده‌اند و گفته‌اند من چقدر خنگول خنگول‌ها هستم و چقدر تو خنگوول خنگل‌ها هستی.

گفتم: خب مشخص است که حرفشان درست نیست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فصل دوم این کتاب گم شده!
نویسنده
مترجمنیلی انصار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274082-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فصل دوم این کتاب گم شده!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فصل دوم این کتاب گم شده!

برای دریافت کتاب فصل دوم این کتاب گم شده! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.