معرفی و دانلود کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت

عکس جلد کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت
قیمت:
۲۹,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت

حل کردن یک معمای پیچیده، فقط با شش سرنخ! دن پابلوکی در جلد دوم از سری کتاب‌های علامت سوال‌ها، یعنی کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت، شما را روانه‌ی یک سفر ماجراجویانه لابه‌لای کتابخانه‌ای مرموز خواهد کرد؛ جایی که قرار است پرده از راز مهمی برداشته شود. این رمان مهیج و معمایی برای مخاطبان نوجوان به نگارش درآمده.

درباره‌ی کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت

نقطه‌ی آغاز داستان به زمانی برمی‌گردد که ویولا، سیلوستر، رزی و وودرو متوجه ویژگی‌های خاص کتابخانه‌ی شهرشان می‌شوند. آن‌ها که عاشق تجربه‌های پر از هیجان و حل کردن معماهای دشوار هستند، وقتی می‌بینند روی ساختمان‌ کتابخانه، طرح‌های مرموزی وجود دارد، کنجکاو می‌شوند تا به اسرار آن پی ببرند. این طرح‌هایی که در گوشه و کنار کتابخانه هستند، درواقع نشانه‌هایی سرّی به حساب می‌آیند. آن‌ها با توجه به نشانه‌ها به این نتیجه می‌رسند که حتماً اشیاء دیگری هم در کتابخانه مخفی شده‌اند!

دن پابلوکی (Dan Poblocki) در کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت (The Mysterious Four #2: Clocks and robbers)، روایتی پرکشش از کنجکاوی‌های چهار دوست باهوش و زیرک آفریده که اگرچه مخاطب اصلی آن نوجوانان هستند، اما بزرگسالان هم با خواندن این رمان جذاب، به وجد خواهند آمد. کتابی که پیش روی شماست، راوی اتفاقات پرافت‌و‌خیزی است که شما را هم درگیر خود کرده و باید اعتراف کنیم نفس‌گیرترین رمانی خواهد بود که تاکنون مطالعه کرده‌اید.

این دوستان بازیگوش سرانجام تصمیم می‌گیرد برای یافتن گنجی که در کتابخانه نهفته، به سراغ معماها و سوالات پیچیده‌ای بروند. اما به نظر شما آن‌ها می‌توانند از پس تمامی سوال‌ها برآمده و گنج رازآلود را از آن خود کنند؟

نوجوانانی که به داستان‌های معمایی علاقه دارند و از پاسخ دادن به یک‌عالمه سوال‌های جورواجور لذت می‌برند، می‌توانند کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت، نوشته‌ی دن پابلوکی را با برگردان فاطمه انصارالحسینی تهیه کنند. انتشارات پرتقال این داستان هیجان‌انگیز را به بازار کتاب عرضه کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب علامت سوال‌ها

مجموعه کتاب علامت سوال‌ها (Mysterious Four) نوشته‌ی دن پابلوکی، داستان چهار کودک به نام‌های ویولا، سیلوستر، وودرو و رُزی است که در شهر خیالی و مرموزی به نام مون هالو زندگی می‌کنند.

هر بار در شهر اتفاقات مرموز و عجیبی رخ می‌دهد و این بچه‌ها با کمک هم و با کمترین سرنخ‌ها جواب معماها را کشف می‌کنند. از این مجموعه تاکنون سه جلد منتشر شده که به ترتیب عبارتند از: «دزد و شکارچی»، «ساعت و سرقت» و «هیولا و تبهکار».

کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که از خواندن و شنیدن کتاب‌های معمایی و ماجراجویانه لذت می‌برند، قطعاً به کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت علاقه‌مند خواهند شد.

با دن پابلوکی بیشتر آشنا شویم

دن پابلوکی، نویسنده‌ی داستان‌های ترسناک، مهیج و معمایی برای کودکان و نوجوانان، در سال 1976 به دنیا آمده. این رمان‌نویس، تحصیلات آکادمیک خود را در رشته‌ی تئاتر به پایان رسانده و مدتی را نیز به‌عنوان بازیگر در چندین نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

فروشندگی و تحلیل سیستم‌ها از مشاغلی است که دن پابلوکی به طور حرفه‌ای دنبال کرده اما در کنار آن‌ها همواره به داستان‌نویسی هم مشغول بوده. دن پابلوکی در حال حاضر، تمام زمان خود را به نویسندگی مشغول است و توانسته آثار موفقی را به دنیای کتاب بیاورد.

از کتاب‌های او می‌توان به «تیمارستان متروک»، «کودک سنگی» و «کابوس‌زدگان» اشاره کرد. مجموعه‌ی «بیگانگان جادویی» نیز از دیگر آثار اوست که فروش بالایی داشته و عنوان رتبه‌ی یک را در میان پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز از آن خود کرده. گفتنی‌ست جایزه‌ی بهترین رمان کودک انجمن کتاب‌خانه‌های آمریکا به این نویسنده اعطا شده.

در بخشی از کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت می‌خوانیم

کمی بعدتر، بعد از اینکه دوستان وودرو رفتند خانه، بعد از اینکه مادرش آمد به اتاقش و به او شب‌به‌خیر گفت، وودرو نشست روی تخت. حال عجیبی داشت. فکر کرد شاید حال عجیبش به‌خاطر ماجرا‌هایی باشد که خودش و دوستانش برای هم تعریف کرده بودند. آخر چرا مردم با‌هم این‌طور می‌کردند؟ این اتفاق‌های عجیب‌وغریب همه‌جا می‌افتاد؟ این‌همه مشکلی که علامت‌سؤال‌ها در شهرشان پیدا کرده بودند، برای این بود که داشتند خودشان دنبال مشکل می‌گشتند؟ یا واقعاً مون‌هالو یک چیزش می‌شد؟

مثلاً همین بیل، علامت سؤال همیشگی وودرو. هر بار که می‌آمد خانه‌شان، وودرو را با محبت خفه می‌کرد. اوایل هفته‌ی پیش بیل برای وودرو خودکاری آورده بود که روی آن نوشته بود حساب پس‌انداز و صندوق امانت یک‌سِنتی، اسم بانکی که در آن کار می‌کرد. آخر کدام آدمی فقط یک سنت پس‌انداز می‌کند؟ کدام آدمی به کسی که یک سنت پس‌انداز کرده امانت می‌دهد؟ اصلاً خودکار دیگر چه کادوی مسخره‌ای‌ است؟

از بیرون صدایی آمد. خرچ! وودرو سر جایش ماند. دوباره صدا آمد، انگار صدای کشیده شدن چیزی بود که در حیاط‌پشتی طنین انداخته بود. خرچ! خرچ! به‌سمت پنجره خم شد و پرده را کنار کشید. در نهایت تعجب دید که کسی توی حیاط ایستاده، درست داخل چهارگوشه.
نمی‌شد چیز زیادی دید. در آن تاریکی، وودرو نمی‌توانست درست ببیند کسی که آنجا است، قدبلند است یا کوتاه، چاق است یا لاغر، اما فهمید که آن مرد یا آن زن چیزی به دست داشت که شبیه یک تکه‌چوب بلند بود.

فهرست مطالب کتاب

1: بازی غریبه‌ها
2: ساعت‌های مون‌هالو (یک‌معمای؟؟؟؟؟)
3: این چهار نفرِ معروف
4: مشتری ناشی (یک معمای؟؟؟)
5: دروغ آبدار (یک معمای؟؟؟)
6: انجمنی که دیگر سری نیست
7: معمای دزد براونی (یک معمای؟؟؟)
8: دزدیدن درخت کاج (یک معمای؟؟؟)
9: سایه‌ای در چهارگوشه
10: پرونده‌ی برگ چهارپر (یک معمای؟؟؟)
11: اعصاب‌خردی‌های مراسم مدرسه (یک معمای؟؟)
12: پرونده‌ای که موهای آدم را سیخ می‌کرد (یک معمای؟)
13: مزاحمی در زیرزمین
14: اشتباه شکستن شیشه (یک‌ معمای؟؟)
15: معمای محافظ ‌دهان گم‌شده (یک معمای؟)
16: پرونده‌ی انگشت قطع‌شده (یک معمای؟؟)
17: غریبه‌ای در رستوران
18: جنایت دزد مجسمه (یک معمای؟؟؟؟؟)
19: غم و غصه‌های هالمونی (یک معمای؟؟؟)
20: تپه‌های لغزنده‌ی پارک دیرهاف
21: به‌دنبال گنج محافظان زمان (یک معمای؟؟؟؟؟؟)
22: کپسول‌های زمان
فصل اضافه: سرنخ‌های فیل سفید (یک معمای؟؟؟)
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت
نویسنده
مترجمنیلی انصار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات178
زبانفارسی
شابک978-600-462883-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت

برای دریافت کتاب علامت سوال‌ها 2: ساعت و سرقت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.