معرفی و دانلود کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی: چگونه کسب و کار آنلاین خودمان را راه اندازی کنیم

عکس جلد کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی: چگونه کسب و کار آنلاین خودمان را راه اندازی کنیم
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی: چگونه کسب و کار آنلاین خودمان را راه اندازی کنیم

استن للو در کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی، به شما یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از بازاریابی‌ای بر اساسِ روان‌شناسی، یک کسب‌و‌کار اینترنتی را راه بیندازید. این نویسنده که خود در وب‌سایتش به شروع‌کنندگانِ کسب‌و‌کار‌های آنلاین آموزش می‌دهد، به شما یاد می‌دهد چطور بدونِ داشتن یک ایده‌ی نو، پول و یا حتی مهارتِ خاصی، کسب‌و‌کار خود را رونق دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی

استن للو (Stan Leloup) در کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی (Votre empire dans un sac-à-dos) به دنبال آموزشِ این است که ما چگونه می‌توانیم در عصرِ جدید که دچارِ نوعی سونامیِ تکنولوژیک شده است کسب‌و‌کاری را ایجاد کنیم و آن را رونق دهیم. در حقیقت، او به دنبال این است که ما از ظرفیت‌های این فناوری‌های نوپدید برای پیشبرد و بهتر کردنِ کسب‌و‌کارمان بهره ببریم.

کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی با داستانی درباره‌ی یک بازاریاب به نامِ گری هالبر شروع می‌شود. گری توانسته بود در دهه‌ی 1970 میلادی با نوشتن و ارسال یک نامه‌ی خریدِ بسیار متقاعدکننده محصولات خودش را بفروشد. استن للو سپس نشان می‌دهد کاری که گری هالبر انجام داده بود چقدر به کاری که کسب‌و‌کار‌های اینترنتی در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید انجام می‌دهند شبیه است. او می‌گوید با اینکه تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها همه از زمان گری هالبر تاکنون بسیار تغییر کرده‌اند، مغزِ انسان تغییر نکرده است. پس ما می‌توانیم با همان اصولی که گری هالبر به کمک‌شان توانسته بود کالاهای خود را بفروشد، محصولات‌مان را بفروشیم. استن للو سپس سه مکانیزم روان‌شناختیِ اصلی‌ای که گری هالبر به کمک‌شان نامه‌ی خود را نوشته بود را معرفی می‌کند و هر کدام را به تفصیل موردِ بررسی قرار می‌دهد.

استن للو در ادامه‌ی کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی سپس نشان می‌دهد که تصمیماتِ ما درباره‌ی محصولات، نه بر اساسِ ارزشِ ذاتی و واقعی و عینیِ آن‌ها که بر اساسِ ارزشِ برداشت‌شده‌ی آن‌هاست؛ و این برداشت از محصولات را عموماً می‌توان به کمکِ اهرم‌های روان‌شناختی مانندِ مبدأ و خاستگاهِ محصولی که ارائه می‌دهیم یا داستانی که به آن محصول نسبت می‌دهیم تغییر داد. او سپس نشان می‌دهد بهتر است که ما استراتژی‌هایی که دیگر شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند و منجر به موفق شدن‌شان می‌شود را بشناسیم و آن‌ها را برای پروژه‌های خودمان تکرار کنیم تا بتوانیم بازار و مخاطبینِ خاصِ خودمان را پیدا کنیم.

این نویسنده در ادامه به بررسی افسانه‌ها و باور‌های اشتباه درباره‌ی بازاریابی می‌پردازد و نشان می‌دهد چه رابطه‌ای بین نیازهای انسانی و محصولات وجود دارد. استن للو نشان می‌دهد بازاریابی به نوعی میانجی و واسط بین محصولات و نیازهای افراد است و با تبلیغات متفاوت است. او نشان می‌دهد که نمی‌توان بدونِ شناختِ نیاز‌های واقعیِ مشتریان و مخاطبان محصولی را به دیگران ارائه کرد و نقطه‌ی شروعِ تمامیِ بازاریابی‌های موفق چیزی نیست جز، نیاز‌های مشتریان.

استن للو در دیگر بخش‌های کتاب صوتی امپراتوری تو در یک کوله پشتی، به مفهوم قبیله‌گرایی در روان‌شناسی اجتماعی می‌پردازد و اهمیتِ آن در بازاریابی را نشان می‌دهد. از نظر این نویسنده، یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان از آن در بازاریابی بهره برد، استفاده از ایجاد حس تعلق در مشتریان است. استن للو نشان می‌دهد چطور بسیاری از شرکت‌ها تنها با ایجاد این حس تعلق توانسته‌اند محصولاتِ خودشان را عرضه کنند و آن‌ها را بفروشند.

کتاب امپراطوری تو در یک کوله پشتی مباحث دیگری مرتبط با رونق دادن کسب‌و‌کار از جمله اینکه چگونه می‌توانیم ایده‌ی مناسبی را پیدا کنیم و چگونه می‌توانیم این ایده را برای کسب‌و‌کارمان بهتر کنیم مطرح می‌کند. تجربیاتِ خود نویسنده در کسب‌و‌کارش و مثال‌های فراوانی که او در این رابطه می‌آورد، به کارگیری نکات و مفهومات مطرح شده‌اش را بسیار راحت و آسان کرده است.

این کتاب که توسط محیا احمدی‌پور ترجمه شده را انتشارات شمعدونی منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب توسط همین انتشارات و به گویندگی شاهین علایی‌نژاد تهیه شده است.

کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال ایجاد کسب‌و‌کاری آنلاین هستید و می‌خواهید بهتر بتوانید از روان‌شناسی برای ارائه‌ی محصولات خودتان بهره ببرید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با استن للو بیشتر آشنا شویم

استن للو کارآفرین و مربی فرانسوی‌ست. او در سن 22 سالگی متوجه شد که چگونه می‌توان در اینترنت درآمدزایی کند و از مدرسه‌ی کسب‌وکاری که در آن درس می‌خواند بیرون آمد و به آسیا رفت. استن للو در حال حاضر مشهورترین مربی فرانسه در زمینه‌ی بازاریابی‌ست و سازنده و مدیر وب‌سایت Marketing Mania نیز هست که در آن مفاهیم بازاریابی را آموزش می‌دهد. او در یوتیوب بیش از 300000 دنبال‌کننده دارد و ویدئوهایش بیش از 13 میلیون بار مشاهده شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی: چگونه کسب و کار آنلاین خودمان را راه اندازی کنیم می‌شنویم

آیا می‌توان عشق را خرید؟ شاید نه. اما می‌توان آن را فروخت. کافی‌ست به یکی از تبلیغات عطر یا پودر لباس‌شویی توجه کنید. که بیشتر از تمیزی بر عشق والدین تأکید دارند. انسان موجودی اجتماعی‌ست. ما احتیاج داریم خود را عضوی از گروهی بدانیم که ما را می‌پذیرند و از ما حمایت می‌کنند. اجداد ما نیز برای حفظ بقای‌شان به این مسئله فکر می‌کردند. فردی که از قبیله‌اش طرد می‌شد مدت زیادی دوام نمی‌آورد زیرا حتی اگر حیوانی درنده او را شکار نمی‌کرد، در زمستان از گرسنگی می‌مرد.

امروزه این نیاز برای پیوستن به گروهی را قبیله‌گرایی می‌نامیم. قبیله‌های شکارچی-گردآورنده دیگر تقریباً منقرض شدند، اما این نیاز روان‌شناختی قبیله‌گرایی همچنان پابرجاست. نمونه‌ی بارز آن در جامعه‌ی امروزی، ورزش‌های گروهی‌ست. در غیر این صورت، چگونه می‌توان شیفتگی 22 نفری را که دنبال یک توپ می‌دوند توضیح داد؟ در واقع فوتبال نیازی مهم را بر می‌انگیزد. حمایت از قبیله‌ی خود. هر مسابقه تقابلی آیینی میان قبیله‌ی شما و قبیله‌ی رقیب است. هر تیم، رنگ، نشان، موسیقی و پیشینه‌ی خود را دارد و باید در بازی‌های خانگی از زمینش دفاع کند. نقش اجتماعی ورزش چندین سطح را در بر می‌گیرد. تیمِ محبوب‌تان یا تیم ملی کشورتان، تداعی‌کننده‌ی نماد قبیله‌تان است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
معرفی و مقدمه
45 دقیقه
فصل اول: چگونه غریبه‌ها را متقاعد کنید که برای شما پول بفرستند
28 دقیقه
فصل دوم: حقیقتی درباره‌ی هنر اغواگر بازاریابی
25 دقیقه
فصل سوم: نیاز‌های پنهان مشتری آینده‌تان
26 دقیقه
فصل چهارم: کنترل ترس، بقا و امنیت
42 دقیقه
فصل پنجم: فروش عشق، تعلق‌پذیری
28 دقیقه
فصل ششم: جایگاه اقتصادی، عزت نفس
18 دقیقه
فصل هفتم: بازاریابی معنای زندگی، خودشکوفایی
49 دقیقه
فصل هشتم: چگونه ایده‌ای مناسب برای کسب‌و‌کار پیدا کنیم؟
37 دقیقه
فصل نهم: حتی با ایده‌ی تکراری خود را متمایز جلوه دهید
53 دقیقه
فصل دهم: با چهار پرسش مهم، مشتری ایده‌آل خود را شناسایی کنید
42 دقیقه
فصل یازدهم: سرمایه‌گذاری از صفر را آزمایش کنید
57 دقیقه
فصل دوازدهم: بهترین بازارگرمی قرن
33 دقیقه
فصل سیزدهم: یافتن مشتری با استفاده از روش کامیون بستنی
48 دقیقه
فصل چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی: چگونه کسب و کار آنلاین خودمان را راه اندازی کنیم
نویسنده
مترجممحیا احمدی پور
راویشاهین علایی نژاد
ناشر صوتیانتشارات شمعدونی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی

دریا وفادارافشار
۱۴۰۲/۴/۲۱
عنوان کتاب چگونه کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنیم هست، (امپراطوری تو در کوله پشتی). من سه فصل از کتاب را تا اینجا گوش دادم و به جز مثال‌های نسبتا نامربوط و داستان‌های متفرقه، استفاده زیادی نبردم. اون چیزی نبود که انتظار داشتم با اینکه نمونه‌اش رو که گوش کردم برام جالب بود و خریدمش. در کل توصیه نمیکنم.
داریوش مشمولی
۱۴۰۲/۷/۲۵
درود بر شما کتاب بسیار خوبیست نکته اینکه گوینده در انتهای فصل چهارم کلمه‌ی مواد رو جمع بسته و اعلان میکند. موادهای منفجره که از لحاظ دستوری غلطه
نیما جواندل
۱۴۰۲/۸/۶
استراتژی‌های پایه مارکتینگ رو خوب توضیح داده
Aysan M
۱۴۰۳/۲/۳
مطالب مفید و کاربردی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی

برای دریافت کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.