معرفی و دانلود کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده

برای دانلود قانونی کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده

همه‌ی آنچه برای موفقیت در آزمون تیزهوشان نیاز دارید، اینجا برایتان فراهم شده است. کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده مجموعه‌ی کاملی از آزمون‌ها و نکات هوش‌های هفتگانه را برای شما تدارک دیده است. به کمک آزمون‌های جامع این کتاب از تمام کتاب‌های تست هوش یا هر درسنامه و جزوه‌ای بی‌نیاز می‌شوید. فقط کافی است گام‌به‌گام با آزمون‌های کتاب جلو بروید تا مرحله‌به‌مرحله به موفقیت در آزمون تیزهوشان یا سمپاد نزدیک‌تر شوید.

درباره‌ی کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده

تازه‌ترین روش‌های آموزش و به‌روزترین تست‌های هوش در کتاب CPU 6 دور هم جمع شده‌اند تا جامع‌ترین کتاب آزمون هوش را به شما ارائه کنند. این کتاب انواع هوش کلامی، تصویری، منطقی، ریاضی و... را دربرمی‌گیرد و با طراحی 1200 تست آموزشی هر نکته‌ای را که برای موفقیت در آزمون باید بدانید، به شما می‌آموزد. این کتاب حاصل پژوهش و بررسی دقیق اساتید حوزه‌ی تیزهوشان است و با جست‌و‌جوی فراوان در کتاب‌ها و آزمون‌های بین‌المللی هوش به دست آمده است.

کتاب حاضر از سه بخش کلی تشکیل شده است: آزمون، مرور و شبیه‌سازی! در ابتدا با آزمون‌هایی روبه‌رو می‌شوید که اگرچه ظاهراً سوالات تستی هستند اما درواقع قرار است معلم شما باشند. مؤلفان کتاب جامع هوش سی پی یو ششم با بررسی و مطالعه‌ی آزمون‌های هوش در کشورهای گوناگون به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین روش آموزش، آزمون است! پس با خیال راحت به تمام آزمون‌ها پاسخ بدهید چون قرار است از دل هر کدام چندین نکته‌ی آموزشی استخراج کنید. مرحله‌ی دوم مرور هر نکته‌ای است که قبلاً به کمک آزمون‌ها یاد گرفته‌اید. حتما می‌دانید که یاد گرفتن بدون مرور کردن ارزشی ندارد و شرط اصلی یادگیری پایدار، مرور کردن مداوم است. و اما هیجان‌انگیزترین بخش که همان شبیه‌سازی است! در این مرحله با آزمون‌های مشابه تست‌های هوش روبه‌رو می‌شوید تا فضای یک آزمون کاملاً واقعی را تجربه کنید. در این بخش 21 آزمون برای شما آماده شده تا برای روبه‌رو شدن با آزمون اصلی تیزهوشان کاملاً آماده باشید. کتاب جامع CPU 6 به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی با هدف افزایش دانش، مهارت و اعتماد به نفس شما، به مرحله‌ی چاپ و انتشار رسیده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمامی دانش‌آموزان کلاس ششم که در حال آمادگی برای آزمون تیزهوشان و سمپاد هستند مناسب است. اگر شما هم بی‌صبرانه منتظرید که با بیش از هزار تست و آزمون استاندارد هوش روبه‌رو شوید، کافی است سری به کتاب جامع هوش سی پی یو ششم بزنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده
نویسنده، ، ، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات665
زبانفارسی
شابک978-662-5868-05-2
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی، کتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده

اعظم راینی زاده
۱۴۰۲/۶/۳
این کتاب بخصوص قسمت آزمونهایش بسیار عالیست از نویسنده آن ممنونم ابتدا درسنام است و بعد آزمون منتظر کتابهای جدید شما هستیم
الینا قربانی
۱۴۰۲/۲/۲۶
سلام کتاب خوبیه برای کسی مثل من خوبه که روی همه‌ی هوش‌ها مسلطه و یک کتاب میخواد که فقط ازش تست بزنه.. خوبه پیشنهاد میکنم..
ابراهیم امینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
خوبه ولی عالی نیست.
از نظر سطح سوالات، بالاس
امیر رضا
۱۴۰۲/۱/۱۴
بسیار عالی بخصوص بخاطر بخشهای جمع بندی و مرور
ارش
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
تستهای سختی داشت که ذهنم رابه چالش میکشید، ممنون
مرضیه گرجی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتاب جامع و بسیار عالی هست
تبریزیان تبریزیان
۱۴۰۲/۳/۲۳
سوالات شبیه ساز خوبه
انیسا خوشبخت
۱۴۰۲/۲/۲۹
عالیییی من چنین کتابی ندیدم عالیهههه
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده

برای دریافت کتاب CPU: آمادگی آزمون تیزهوشان در 100 مرحله برنامه‌ریزی شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.