معرفی و دانلود کتاب قانون کارما: مهم‌ترین قانون پس از جذب

عکس جلد کتاب قانون کارما: مهم‌ترین قانون پس از جذب
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون کارما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون کارما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون کارما: مهم‌ترین قانون پس از جذب

وضعیت فعلی ما، هر چه که باشد جادو نیست... شاید خوب باشد، شاید غم‌انگیز... به این بستگی دارد که در گذشته چه کارهایی انجام داده‌ایم، کارما تصمیم خواهد گرفت تا هر زمانی که طول بکشد! آتمان این راوی در کتاب قانون کارما قصد دارد تا با بررسی یکی از مهم‌ترین قوانین کیهانی به شما کمک کند از چرخه‌ی طبیعی بین مرگ تا تولد رها شوید و زندگی‌تان را به سمت سعادتی غیرقابل توصیف هدایت کنید.

درباره کتاب قانون کارما:

کره زمین سیاره‌ای شگفت‌انگیز است که به صورت معلق حول محور خود در فضا در حال گردش است و بیش از 8 میلیارد انسان و تریلیون‌ها، حشره، حیوان و گیاه بر روی آن وجود دارد. به نظر شما این رویدادها چطور اتفاق می‌افتد؟ چه کسی آن‌ها را هدایت می‌کند؟

وجود ما انسان‌ها نیز غیرقابل انکار است؛ اما حقیقتا چه کسی می‌داند که ما از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم؟ هیچ‌کس! همه‌ی ما به این جهان می‌آییم و بعد هم بار سفر برمی‌بندیم و این دنیا را ترک می‌کنیم. نمایشی کیهانی به اسم زندگی که قطعا به طور تصادفی رخ نمی‌دهد.

به نظر می‌رسد که یک نمایش کامل روی صحنه‌ای به نام زمین در حال اجراست و به وسیله‌ی قدرت برتری فراتر از درک و تصور انسان (خدای متعال) ساخته ‌و پرداخته می‌شود. زندگی پیوسته در جریان است. خورشید طلوع و غروب می‌کند، فصل‌ها تغییر می‌کنند و روزها از پی هم می‌گذرند. اما در همین فاصله بین تولد تا مرگ، چندین قانون کیهانی مشغول به کار هستند که هیچ اثباتی بر آنان وجود ندارد؛ مثل این که وقتی گوی لاستیکی را به به هوا پرتاب می‌کنید، به سمت آسمان حرکت نمی‌کند و مجدداً به زمین باز می‌گردد. با اینکه هیچ اثباتی ندارد، اما شما به وسیله‌ی درک و فهم خود درمی‌یابید که قانون جاذبه وجود دارد.

یکی از قانون‌های کیهانی مذکور که زندگی در کره زمین را امکان‌پذیر ساخته‌اند، قانون علت و معلول است که به قانون کارما هم شهرت دارد. براساس این قانون، هر کنشی یک واکنش را به همراه خود دارد و هیچ‌چیز، به طور اتفاقی رخ نمی‌دهد. به مفهومی بهتر اگر شما گوجه فرنگی بکارید، انبه برداشت نمی‌کنید. این قانون، سرنوشت‌تان را کنترل می‌کند. چرا که اعمال گذشته‌ی شما، دلیلِ حال امروزتان هستند و اعمال امروزمان، وضعیت آینده‌تان را تعیین خواهند کرد.

قانون کارما حرف ساده‌ای می‌زند: از هر دستی بدهید، از همان دست پس می‌گیرید. به نظر می‌رسد که قدرتِ برتری وجود دارد که این قانون را اجرا می‌کند. این قدرت برتر کسی نیست جز همانی که سیاره‌ی زمین و هر چه در آن هست را آفریده. اکنون آتمان این راوی (Atman In Ravi) سعی دارد تا در کتاب حاضر به بررسی قانون کارما (The A To Z Of Karma) بپردازد تا شما پس از آشنایی کامل با‌ آن بتوانید با شادی، آرامش و سعادت ابدی زندگی کنید.

کتاب قانون کارما مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید قدرت درون خودتان و جهان کائنات را بشناسید تا به موفقیت و زندگی شاد برسید، این کتاب را از دست ندهید.

با آتمان این راوی بیشتر آشنا شویم:

او در 15 اکتبر سال 1966 در بنگلور چشم به جهان گشود. در سنین خیلی کم، در صنعت تجارت مهارت بالایی کسب کرد و به تاجر خیلی موفقی تبدیل شد و توانست با فروشگاه‌های کیدز کِمپ، بیگ کیدز کِمپ و کِمپ فورت، خرده فروشی را در هند دچار تغییرات اساسی کند.

بعد از کسب درآمدهای میلیونی، متوجه شد که زندگی فقط به معنی کسب درآمد نیست. در سن چهل سالگی کسب و کارش را متوقف کرد و زندگی‌اش را به آر. وی. اِم (زندگی از طریق فلسفه‌ی آر. وی. اِم یعنی؛ آر: شادی کن، وی: قدر زندگی را بدان، اِم: تفاوت ایجاد کن.) تغییر شکل داد. آتمان این راوی تاکنون از طریق مدرسه الهام بخش آر. وی. اِم. زندگی افراد زیادی را با سخنان انگیزشی، کتاب‌ها و ویدئوهای الهام بخشش تغییر داده است.

جملات برگزیده کتاب قانون کارما:

- کارما چیزی جز قانون عمل نیست. عملِ ما هر چه باشد، عکس‌العمل هم همان خواهد بود. اگر گوجه فرنگی می‌کاریم، نباید انتظار برداشت انبه داشته باشیم. آنچه درو می‌کنیم، همانی است که بذرش را کاشته‌ایم.

- هیچ‌کس نمی‌تواند از دست کارما فرار کند. برای هر کاری که انجام می‌دهیم آینده‌ای مثل آن، خواهد بود. اما کسی که می‌فهمد کننده‌ی کار، ذهن و نفس نیست، از کارما رها می‌شود.

- آیا کسی می‌تواند هم زندگی کند و هم از عمل فرار کند؟ خیر، نمی‌توانیم. اما می‌توانیم آزادانه عمل کنیم.

- وقتی اتفاق اشتباهی رخ می‌دهد، گریه نکنید. وقتی فلاکت از راه می‌رسد، علتش را نپرسید. کارما، کارهای بدی که شما انجام داده‌اید را بی‌اثر می‌کند. پس از اینکه به پایان رسید، خوش باشید و لذت ببرید.

در بخشی از کتاب قانون کارما می‌خوانیم:

انسان‌ها عموماً معتقدند که ما نمی‌توانیم از کارما فرار کنیم. پس، اصلاً احتمال رهایی از آن هم مطرح نیست. این کاملاً درست است. تا وقتی که باور داریم جسم و ذهن هستیم هرگز نمی‌توانیم از دست کارما خلاص شویم.

تنها راه برای رهایی از کارما، برتری یافتن نفس و درکِ خودِ واقعی است. وقتی بفهمیم که ما نه جسم هستیم و نه ذهن، تنها در آن صورت است که می‌توانیم بفهمیم اعمال ما، برای ما نیستند.

درست است که اعمال انجام شده‌اند، اما اگر اعمال به من تعلق ندارند، پس کارما چطور می‌تواند برای من باشد؟ خواندن مطالب بالا شاید راحت باشد اما درک آن‌ها خیلی مشکل است. از این رو، هر آدمی قبل از اینکه حقیقت را نقد کند، باید راجع به ذات حقیقت بیندیشد...

ما که هستیم؟ معمولاً معتقدیم که ما جسم، ذهن و روح هستیم. این به چه معنی است؟ آدم‌های مختلف آن را به شکل متفاوتی درک می‌کنند؛ اما به طور کلی، هر شخصی معتقد است که آن‌ها همان چیزی هستند که فکر می‌کنند هستند. اسم دارند، خانواده‌ دارند، شغل دارند، ملیت، روابط، ثروت و... دارند و همه‌ی این‌ها، آنان را به عنوان فردی که زندگی می‌کند و می‌میرد تعریف می‌کنند.

ما آن‌قدر برنامه‌ریزی شده هستیم تا باور کنیم که حتی قادر نیستیم به خلافِ این حالت فکر کنیم. ما نمی‌توانیم واقعیت اینکه چه کسی هستیم، از کجا آمده‌ایم و پس از مرگ به کجا خواهیم رفت را واکاوی کنیم. به خاطر اینکه در جهل زندگی می‌کنیم و در جهل می‌میریم، به حقیقت پی نمی‌بریم و به چرخیدن در چرخه‌ی کارمایی ادامه می‌دهیم.

فهرست مطالب کتاب

قدردانی از استاد
درباره‌ی نویسنده
مقدمه
فصل اول: «کارما» چیست؟
فصل دوم: قانون کارما چطور کار می‌کند؟
فصل سوم: کارما واقعاً وجود دارد؟
فصل چهارم: سه حساب کارمایی
فصل پنجم: زندگی با کارما
فصل ششم: رهایی از کارما
فصل هفتم: چه کسی قانون کارما را اداره می‌کند؟
فصل هشتم: ادراک می‌تواند فراتر از کارما باشد
فصل نهم: روش‌های ادراک
فصل دهم: زندگی کردن مثل یک نظاره‌گر
فصل یازدهم: کارما یوگیِ حقیقی
فصل دوازدهم: هدف غاییِ ما، نیروانا یا مُکش
سؤالات تکرار شده درباره‌ی کارما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون کارما: مهم‌ترین قانون پس از جذب
نویسنده
مترجمویدا لطفی قیداری
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات126
زبانفارسی
شابک978-622-6683-92-0
موضوع کتابکتاب‌های ادیان، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون کارما

Z
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
با خوندن این کتاب یاد مطالبی که قبلا خوندم افتادم منتها هرکدوم تو یه موضوعی مثل قانون فیزیک که هرعملی راعکس العملیست مساوی با آن اما درخلاف جهت و یا مباحثی در روانشناسی ملاصدرا و دانشمندان دیگه که انسان فقط جسم نیست ولی به جسمش برای تعالی احتیاج داره و صرب المثل گندم از گندم بروید جو زجو و همچنین و یه حدیث که به حساب خود برسید قبل ازینکه به حسابتان برسند آیه‌ای از قرآن که ما به هیچکس ستم نمیکنیم و هرکسی عملی حتی به اندازه دانه خردلی باشد میبیند. خلاصه این کتاب میتونه این باشه که تو این دنیا اعمال ماهم مثل همه‌ی قوانین این دنیا طبق یه فرمولی به سمت خودمون برمیگرده درغیر اینصورت هرجو مرج پیش میاد.
Maryam Keivan
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
باتشکرازکتابراه ۵۰ صفحه اول متاسفانه فقط کلمه کارماروتوضیح داده که بنطرمن دردوسه صفحه میشدمنظوررارسوندمن باکارماموافق هستم ولی اینکه بعضی افرادخوب دچارمشکل میشوندازامتحان الهی نیزنبایدغافل بودنیمه دوم کتاب یک بحث معنوی وکارمایوگی روتوصیح میده که خیلی روان نبودواونجاکه میگه دوباره روح متولدمیشه برای من هضمش مشکله بهرحال اهل فن بایدقصاوت بکنند
ساناز نیکخو
۱۴۰۲/۲/۱۱
در این که کارما وجود داره شکی نیست ولی این کتاب جوری نوشته شده که همه اتفاقات زندگی براساس قانون کارماس و هیچ چیز دیگه‌ای در زندگی دخیل نیست و این که ما انرژی هستیم و... مطلبی هست که با مطالعه و درک این دنیا به دست میاد ولی ما الان باید قبول کنیم که کالبد و روح داریم
به نظر من در این کتاب تناقض زیاد بود.
خ۲ خ۲۰
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب خوبیه.. قانون عمل و عکس العمل. نویسنده در کل کتاب تلاش کرده.. که نشان بده تمام اعمال انسانها چه خوب.. چه بد بدون کم و زیاد شدن به خودشون بر میگرده.. در واقع مصداق این ضرب المثل که میگه از ماست که بر ماست.. کساتی که ب مسائل کارما اهمیت میدن توصیه میکنم این کتابو مطالعه کنند.
مهدی بخارایی
۱۴۰۲/۴/۳
عرفان شرق، بسیار غنی است و ستون‌های آرام را در آشفتگی‌های زندگی ایجاد می‌کند، ولی در این کتاب، مترجم با ایجاد تغییرات، سعی کرده کارما و تناسخ را با آموزه‌های اسلامی تطبیق دهد که ارزش کتاب کم شده است.
Nirvana null
۱۴۰۰/۵/۲۰
هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک بد کنی‌.
گاهی فکر میکنم آدما چطور جرات میکنن همدیگه رو زجر بدن. مگه عشق دادن مشکلش چیه؟؟؟
Hossein
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
سلام خدمت تمامی دوستان الخصوص کارکنان کتابراه
کتاب خوبی بود کارما به خوبی توضیح داده بود
اما خیلی از حرف‌های کتاب در تضاد با دین بود و اشتباه
با احترام
مریم اسدی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
کاش این کتاب را بتوان مردم را مجبور به خواندن و فهمیدنش کرد که در ان موقع این همه شاهد اذیت وازار و ظلم نخواهیم بود، کتابی ارزشمند
فاطمه تل گل
۱۴۰۱/۸/۲
با خواندن این کتاب متوجه شدم هر عملی یک عکس العمل داره و با این آگاهی توجه بیشتری به اعمال روزانه خود پیدا می‌کنیم
Rahman Ghadry
۱۴۰۰/۱۲/۷
بسیار عالی، نویسنده خیلی روان و ساده بیان کرده، انسان را به خودشناسی می‌رساند. دربین هندوها چنین انسان یکتا پرستی وجود دارند برایم جالب بود
Vahid Saffari
۱۴۰۰/۱۲/۱
به نظر من خیلی کتاب مفیدیه... به همه توصیه میکنم بخونن. و هیچ وقت قانون کارما رو دست کم نگیرید
مرضی
۱۴۰۰/۱۰/۶
تاالان ک صفحه ۴۶ عه همش جملات تکراری خلاصش یک صفحه میشه خداییش چ کتابیه
Mohamad Ghazi
۱۴۰۰/۷/۲۴
کتاب خیلی خوبیه حتما پیشنهاد میکنم بخونید مرسی از برنامه خوب کتابراه
یگانه اسماعیلی
۱۴۰۲/۸/۱۶
انتظار من فکر کردم کتا واقعا میفرستن نگو آنلاین بود
قاسم
۱۴۰۱/۹/۱۷
بسیار کتاب خوبی هست حتما مطالعه آن را توصیه می‌کنم. متشکرم
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب قانون کارما

برای دریافت کتاب قانون کارما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.