معرفی و دانلود کتاب قایق شکسته

عکس جلد کتاب قایق شکسته
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قایق شکسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قایق شکسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قایق شکسته

کتاب قایق شکسته از بیتا حافظی، داستان زندگی دختری به نام ساراست و از روایت عشقی آغاز می‌شود که به گمانش یک‌طرفه است، اما دچار تغییر و تحولاتی می‌شود که به طور کلی سارا را در مسیر جدید و متفاوتی قرار می‌دهد. اما عاقبت این عشق و مسیری که سارا برای ادامه‌ی زندگی خود انتخاب می‌کند به کجا خواهد رسید؟ اگر شما هم از طرفداران رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی هستید، این داستان می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

درباره‌ی کتاب قایق شکسته

بعد از سال‌ها، خانواده‌ی شهبازی از خارج از کشور به ایران بازمی‌گردند و وقت آن رسیده که پس از مدت‌ها به دیدار نزدیکانشان بروند. «سارا» که برای ملاقات خانواده‌ی عمویش هیجان‌زده است و در انتظار بازگشت آن‌ها به ایران، خود را برای این دیدار خانوادگی آماده می‌کند. سارا حتی در این فکر هم نیست که این ملاقات و دیدارهای بعدی، تا چه حد می‌توانند زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار دهند و او را درگیر چه ماجراهایی کنند. بازگشت «مازیار» و خانواده‌ی او و احساسی که با هربار دیدن مازیار برای سارا قوی‌تر می‌شود، شروع تمام ماجراهایی‌ست که در کتاب قایق شکسته خواهید خواند.

احساسی که نسبت به مازیار در قلب سارا به وجود آمده، هرروز بیشتر از قبل می‌شود؛ حالا به دنبال هر بهانه‌ای برای ملاقات با مازیار است و امیدوار به این که شاید این احساسی که آن را یک‌طرفه می‌داند، روزی سرانجام خوشی پیدا کند و به یک علاقه‌ی حقیقی و دوطرفه تبدیل شود. اما همه چیز آن‌طور که سارا انتظارش را می‌کشیده، پیش نمی‌رود و از جایی به بعد، سارا تصمیم به فراموشی این احساس می‌گیرد. خود را قانع می‌کند که تمام امیدی که به این عشق بسته، بیهوده است و هیچ پایان خوشی هم در کار نیست. ورود «هومن» به زندگی او، مسیر را به کل تغییر می‌دهد؛ شاید آن عشق حقیقی که سارا به دنبالش بوده و نتوانسته آن را به‌دست بیاورد، در همین مسیر جدیدی باشد که پیش روی او قرار گرفته است! رمان قایق شکسته، روایتی از زندگی پر فراز و نشیب ساراست، که تقریباً تمام قسمت‌های آن، متفاوت از انتظاراتی که داشته پیش می‌رود.

مسیر جدیدی که سارا انتخاب می‌کند، چطور پیش می‌رود؟ عاقبت مازیاری که با ازدواج سارا و هومن، دوباره ایران را ترک می‌کند چه خواهد شد؟ زندگی با هومن، همان رویایی بوده که سارا در ذهن می‌پرورانده؟ احساسی که سارا با آن کلنجار می‌رفته به کجا می‌رسد؟ رمان عاشقانه‌ی قایق شکسته داستانی متفاوت از بیتا حافظی است که توسط انتشارات طلایه منتشر شده است.

کتاب قایق شکسته برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر را به علاقه‌مندان رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قایق شکسته می‌خوانیم

از آن شب که آخرین دیدار سارا و مازیار بود دو هفته سپرى شد. سکوتى مطلق بر خانه حکمفرما بود که بر قلبش سنگینى مى‌کرد. تنهایى را در گوشه گوشه اتاقش حس مى‌کرد ولى نمى‌دانست منشاء این سکوت و غم را در چه کسى جستجو کند. به مهر و محبت‌هاى مازیار اندیشید و به خاطرات شیرینى که از مازیار به خاطر داشت. روزهایى که خیلى زود از پىِ هم گذشتند. دلش مى‌خواست به سردى و بى‌مهرى مازیار عادت کند. او هرگز طاقت شکست در عشق مازیار را نداشت. اما امروز به واقعیت تلخى پى برده بود. صدایى که بیش از هر چیز او را به پذیرش آن اتفاقات تلخ وادار مى‌کرد، کلام قاطع و لحن جدى و صریح مازیار بود که از او خواسته بود حقایق را بپذیرد. او هرگز مایل نبود به مردى عشق بورزد که دلباخته دیگرى باشد. کلمات محبت‌آمیز مازیار نجوایى زودگذر بود. تصمیم گرفت آن سخنان را به دست فراموشى بسپارد. با این حال مى‌دانست خاطرات گذشته، داغى از عشق بر قلب و روحش نهاده که حتى گذشت زمان هم نمى‌توانست اثرات آن را از صحنه ذهن و قلبش پاک کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قایق شکسته
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات254
زبانفارسی
شابک978-964-7751-64-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قایق شکسته

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قایق شکسته

برای دریافت کتاب قایق شکسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.