معرفی و دانلود کتاب قتل در موزه

عکس جلد کتاب قتل در موزه
قیمت:
۲۹۹۰۰ ۱۷,۹۴۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قتل در موزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قتل در موزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قتل در موزه

کتاب قتل در موزه، داستانی هیجان‌انگیز و معمایی نوشته‌ی لنا جونز است. این داستان که دومین کتاب از مجموعه‌ کتاب‌های کارآگاه آگاتا آدلی است، روایتگر ماجراجویی جدیدی‌ست که در آن قرار است به پرونده‌ی یک قتل هولناک در موزه‌ی ملی بریتانیا رسیدگی شود. آگاتا آدلی سیزده‌ساله که دیگر چیزی نمانده تا بتواند به عضویت انجمن نگهبانان دربیاید، این بار درگیر یک پرونده‌ی عجیب می‌شود که پلیس از حل آن باز مانده است. آیا او این‌بار نیز موفق خواهد شد؟...

درباره‌ی کتاب قتل در موزه

آگاتا آدلی، شخصیت اصلی کتاب قتل در موزه (Murder at the museum) دختری کنجکاو، مصمم و بی‌باک است. او علاقه‌ای به سرگرمی‌های معمول هم سن و سالانش ندارد و از وقتی که یادش می‌آید دلش می‌خواسته تبدیل به یک کارآگاه بشود. حالا او به آرزوی دیرینه‌اش رسیده است. او اکنون یک کارآگاه است و تازه مهم‌تر از آن، او توانسته یک پرونده‌ی کامل را به نتیجه برساند. حالا همه‌چیز برای او مهیاست، فقط کافی‌ست از سد چند آزمون کارآزمایی رد شود تا بتواند رسماً به عضویت انجمن نگهبانان دربیاید و کنار سایرین از شهر دوست‌داشتنی‌اش لندن محافظت کند اما در همین حین او درگیر پرونده‌ای دیگر می‌شود، پرونده‌ای هولناک‌تر و پیچیده‌تر از آنچه بار قبل از پسش برآمده بود.

قتلی وحشتناک در موزه‌ی ملی بریتانیا اتفاق می‌افتد که همه را وحشت‌زده می‌کند. اما جای نگرانی نیست! پلیس بهترین کارآگاهان خود را به کار گرفته تا هر چه زودتر این پرونده‌ را گره‌گشایی کنند. این پرونده مثل سری قبل نیست و احتمالاً آگاتا نباید خود را درگیر آن کند اما او احساس می‌کند یک چیزی در تحقیقات پلیس درست نیست. احساس می‌کند آن‌ها دارند یک چیزی را در حل این پرونده از قلم می‌اندازند و در مسیری قرار گرفته‌اند که قرار نیست آن‌ها را به جواب درست برساند، از همین رو تصمیم می‌گیرد بار دیگر شجاعت به خرج دهد و به دل حادثه بزند.

او شروع به کنار هم چیدن سرنخ‌ها می‌کند و بالاخره از پس حل یکی از معماهای این پرونده برمی‌آید. او متوجه می‌شود که قضیه به همین سادگی‌ها هم که فکر می‌کرده نیست و در پس این پرونده، ماجرایی عجیب و بزرگ خوابیده است. توطئه‌ای بزرگ که در لندن در جریان است و در مسیر حل آن آگاتا به ایستگاه متروکه‌ی مترو، نمایش پرشور آتش‌بازی و پنج هزار شمش طلا می‌رسد!

معرفی و دانلود کتاب قتل در موزه

آیا آگاتا این بار نیز از پس حل این پرونده برخواهد آمد؟ آیا او می‌تواند زودتر از پلیس به نتیجه برسد؟ نتیجه‌ی آزمون کارآزمایی او چه خواهد بود؟

کتاب قتل در موزه نوشته‌ی لنا جونز (Lena Jones)، داستانی هیجان‌انگیز و ماجراجویانه است. این کتاب که از زبان دختری سیزده‌ساله روایت می‌شود، دارای متنی شیرین، روان و پرکشش است که سبب ایجاد حس همذات‌پنداری در نوجوانان شده و آن‌ها را از همان فصل اول به خود جذب می‌کند. آگاتا آدلی درگیر ماجراهایی می‌شود که هر نوجوانی دوست دارد آن‌ها را تجربه کند و دغدغه‌های او برای خوانندگانش قابل‌درک و ملموس است.

از میان نکات مثبت این کتاب می‌توان به این موضوع اشاره کرد که کاملاً متناسب با روحیه‌ی نوجوانان نوشته شده و فاقد صحنه‌های خشونت‌آمیز و هراس‌آور است.

این کتاب هیجان‌انگیز به همت آناهیتا نیک‌مهر ترجمه شده و توسط نشر کوله‌پشتی به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب کارآگاه آگاتا آدلی

مجموعه کتاب کارآگاه آگاتا آدلی، درباره‌ی دختری سیزده‌ساله است که به آرزوی دیرینه‌ی خود، یعنی کارآگاه شدن دست یافته و در طی هر کتاب به حل معمایی هیجان‌انگیز می‌پردازد. از این مجموعه تا به حال دو تا کتاب با عناوین «کلید سری» و «قتل در موزه» به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات کوله‌پشتی به چاپ رسیده است.

کتاب قتل در موزه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانان یازده سال به بالایی که به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز علاقه دارند، مناسب، سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب قتل در موزه می‌خوانیم

برای رسیدن به تونل‌هایی که انجمن نگهبانان آن‌ها را اداره می‌کنند ابتدا باید نرده‌های آهنی کنار سِرپِنتین را باز کنم. از شیب کوتاهی که حفره‌ای تاریک و مهروموم‌شده دارد پایین می‌روم و کلید درست را از میان کلید‌های بابا انتخاب می‌کنم. کلید را وارد قفل می‌کنم، اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانم آن را درست جا بیندازم و بچرخانم. قبل از اینکه تسلیم شوم و روی زمین خیس بنشینم، کمی با قفل سروکله می‌زنم. حالا چه کار کنم؟ صدای هرکول پوآرو را در سرم می‌شنوم که با آن لهجۀ آشنای بلژیکی‌اش می‌گوید: «یالا مادمازل آدلو، نمی‌ذاریم قفلی کوچولو ما رو متوقف کنه، مگه نه؟» شاید پوآرو کارآگاهی تخیلی باشد، اما او منبع الهام من است. چرا کلید در قفل نچرخید؟ شاید چیزی درون آن گیر کرده باشد. بلند می‌شوم و قفل را بررسی می‌کنم. بله، برگ‌های سوزنی کاج درونش جمع شده است. با دو انگشت شست و اشاره، آن مانع کوچک را از قفل بیرون می‌آورم. سپس دوباره کلید را امتحان می‌کنم. این بار کلید می‌چرخد و در آهنی را باز می‌کنم. چهاردست‌وپا داخل می‌روم، در را پشت سرم هل می‌دهم و می‌بندم.

لرز به تنم می‌افتد. یاد آخرین‌باری می‌افتم که این زیر و در این مسیر بودم. تونل پر از جلبک قرمز بود و من و لیام مجبور شدیم ماسک‌های محافظتی بپوشیم تا از گازهای کشنده در امان بمانیم. حتی بدون وجود آن لجن‌های چسبناک هم این مسیر خوشایند و مطبوع نیست. چراغ پیشانی را درمی‌آورم، روشنش می‌کنم و بندش را دور سرم می‌بندم. چراغ‌قوه، مسیر سیمانی کثیفی را مقابل چشمانم روشن می‌کند. بعضی جاها آجرهای سقف بیرون زده‌اند و اینجاها سقف به طرز اذیت‌کننده‌ای کوتاه شده است.

فهرست مطالب کتاب

1: قانون‌شکن
2: کارآموز
3: فضای گربه‌رو
4: بامبوی سیاه
5: گودال
6: زیرزمین فراموش‌شده
7: دختر تازه‌وارد
8: تکلیف
9: اسکلۀ قاچاقچی‌ها
10: کشف جدید
11: کمبود وقت
12: سرزمین طلا
13: حفرۀ سرد
14: سوییشرت کاربردی
15: نجات‌یافته
16: سخن آخر
رمزهای آوایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قتل در موزه
نویسنده
مترجمآناهیتا نیک مهر
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-600-461-599-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۹۰۰ ۱۷,۹۴۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قتل در موزه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قتل در موزه

برای دریافت کتاب قتل در موزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.