معرفی و دانلود کتاب صدای مردگان

عکس جلد کتاب صدای مردگان
قیمت:
۵۷۵۰۰ 28750 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صدای مردگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صدای مردگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صدای مردگان

فرض کنید که در حال گذراندن تعطیلات زمستانی خود در کوهستانی زیبا و برفی هستید؛ اما ناگهان اتفاقاتی عجیب و ترسناک، همه چیز را عوض می‌کند. کتاب صدای مردگان، نوشته‌ی کاترین آردن - که از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز است - داستان سه دوست را روایت می‌کند که متوجه می‌شوند بسیاری از چیزهایی که فکر می‌کردند خیالی هستند، واقعیت دارند؛ مثلا چه چیزهایی؟ ارواح! این کتاب جذاب، در سال 2019 نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب کودکان و نوجوانان گودریدز بوده است.

درباره‌ی کتاب صدای مردگان

اگر کتاب محدوده‌ی مرگ را خوانده باشید، قطعا با اُلی و دوستانش، یعنی کوکو و براین، آشنا هستید. این سه دوست ماجراجو، پس از نجات یافتن از دست مرد خندان و مترسک‌های تحت فرمان او، با خانواده‌‌ی خود به سمت کوهستان رفته‌اند، تا با گذراندن تعطیلات زمستانی در مکانی بکر و دل‌انگیز، آن اتفاقات وحشتناک را از یاد ببرند و بتوانند کمی استراحت کنند.

کاترین آردن، در کتاب صدای مردگان (Dead Voices)، به ادامه‌ی داستان این سه دوست در کوهستان می‌پردازد. اُلی و دوستانش که فکر می‌کنند همه‌ی آن اتفاقات وحشتناک تمام شده، به تفریح مشغول‌اند؛ اما طوفان، باعث می‌شود که این دوران، زیاد طولانی نباشد و آن‌ها مجبور شوند در کلبه‌ی خود و در کنار آتش به انتظار بنشینند تا طوفان تمام شود. در همین زمان، اتفاقاتی عجیب رخ می‌دهد؛ کوکو مطمئن است که یک روح دیده و اُلی نیز مدام کابوس می‌بیند. بدین ترتیب، آن‌ها متوجه می‌شوند که در یک هزارتوی عجیب گیر افتاده‌اند.

در ادامه‌ی کتاب صدای مردگان، اُلی و دوستانش سعی می‌کنند به کمک یک شکارچی روح، با جهان ارواح ارتباط برقرار کرده و گره از راز این دنیای مرموز باز کنند. آن‌ها نمی‌دانند که آیا می‌توانند به ارواح اعتماد کنند یا نه. آیا ارواح به کمک آن‌ها نیاز دارند؟ سرنوشت این سه دوست، در مسیر پر پیچ و خم این ماجراجویی به کجا می‌انجامد؟

در این اثر پرکشش و جذاب، کاترین آردن درهای جهانی را به روی ما می‌گشاید که هر اتفاقی در آن ممکن است بیفتد. بنابراین اگر علاقه دارید که در این ماجراجویی با اُلی و دوستانش همراه شوید، این کتاب را از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب صدای مردگان

- نوجوانانی که به داستان‌های ترسناک و هیجان‌انگیز علاقه دارند، در مواجهه با این کتاب، شگفت‌زده خواهند شد. (Booklist)

- اتفاقات ترسناک، محیط کوهستانی و توصیف‌های هیجان‌انگیز، در این داستان گرد آمده‌اند تا آن را به کتابی فوق‌العاده در سبک خودش تبدیل کنند. (Kirkus Reviews)

- آردن در این کتاب جذاب – که دنباله‌ی کتاب محدوده‌ی مرگ است – با ایجاد فضایی پر از تنش و جزئیات ترسناک و به‌یاد‌ماندنی، موفق عمل کرده است. (Publishers Weekly)

- این دنباله‌ی هیجان‌انگیز برای کتاب محدوده‌ی مرگ، همه‌ی مؤلفه‌های لازم برای تبدیل شدن به یک اثر ترسناک به‌یاد‌ماندنی را داراست. (The Horn Book)

- یک ماجراجویی ترسناک و دلهره آور دیگر. (Barnes & Noble)

کتاب صدای مردگان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، برای رده‌ی سنی بالای 14 سال و کسانی که به رمان‌های ترسناک و هیجان‌انگیز علاقه دارند، جذاب خواهد بود.

با کاترین آردن بیشتر آشنا شویم

کاترین آردن (Katherine Arden)، نویسنده‌ی آمریکایی است که توانسته جوایز و افتخارات گوناگونی را از آن حود کند.او که پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک‌تایمز است، بیشتر به واسطه‌ی رمان‌های سه‌گانه‌ی خود، تحت عنوان شب زمستانی به شهرت رسیده است. دیگر اثر مشهور و پرافتخار آردن، کتاب محدوده‌ی مرگ نام دارد که موفق به دریافت جایزه‌ای چون Vermont Golden Dome در سال 2020 شده؛ کتاب نامبرده، همچنین در سال 2018، به عنوان بهترین کتاب آمازون شناخته شده است.

در بخشی از کتاب صدای مردگان می‌خوانیم

کوکو که کنجکاو شده بود، به سراغ گزارشی رفت که کمی بعد از آن منتشر شده بود. بعد هم گزارشی دیگر. و فهمید هرگز او را پیدا نکرده‌اند.

اُلی پرسید: «چی داری می‌خونی، کوکو؟»

کوکو سرش را بلند کرد و تلفن همراهش را به دست اُلی داد. گفت: «خیلی بامزه‌ست. با گوگل، درباره‌ی کوهستان شوکران جست‌‌وجو کردم تا ببینم چیزی درباره‌ی اشباح پیدا می‌شه یا نه. ولی وقتی کوهستان شوکران و شبح رو جست‌‌وجو کنی، اولین داستانی که بالا می‌آد درباره‌ی یه آدمی به اسم گابریل بوویه‌ست.»

برایان از بالای شانه‌ی اُلی به تلفن همراهش نگاه کرد و گفت: «کی؟»

کوکو گفت: «چند سال پیش بالای کوه ناپدید شده. اصلاً هم ربطی به اون یتیم‌خونه نداره. هیچ‌وقت هم پیداش نکردن.»

برایان و اُلی با هم گزارش را خواندند. وقتی برایان گزارش را تا آخر خواند، سرش را بلند کرد و گفت: «کوکو... تو نگفته بودی که... اون آدم... یا شاید شبح... که توی جاده دیدی...»

کوکو کلی منتظر مانده بود تا یکی‌‌شان این را بگوید. جمله‌ی برایان را تمام کرد: «یه ژاکت اسکی آبی تنش بود. با یه ماسک اسکی. ولی دستکش نداشت.»

اُلی که داشت بادقت گزارش دیگری را بررسی می‌کرد، گفت: «گابریل بوویه هم اون شبی که غیبش زده، یه ژاکت اسکی آبی تنش بوده.» کوکو با صدای بلند فکری را که توی ذهن همه‌شان بود به زبان آورد و پرسید: «یعنی یه شبح دیگه هم هست؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صدای مردگان
نویسنده
مترجمنگار شجاعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-462-701-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۷۵۰۰ 28750 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صدای مردگان

پریسا طاهری
۱۴۰۱/۸/۹
خیلی خیلی عالی بود نسبت به جلد اولش خیلی ترسناک و هیجان انگیز بود بخصوص آخرش خیلی ترسناک بود ترجمه‌ی خوبی هم داشت امیدوارم جلد‌های بعدیشم بزارید عاشقش شدم
ف. م. م
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
قشنگ و ترسناک بود درسته اولش زیاد خوب نیست ولی پیشنهادش میکنم چون وسط هایش قشنگ میشود
رو ناک
۱۴۰۲/۲/۲۴
خیلی خوب آلوش به آدم شوق خواندن میده واخرش یک اشتیاق پارسی باور ناپزیر
Samin ghaderi
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
این کتاب عالیه حتماً بخوانید فقط جلد یکش رو هم بخوانید
مهرسا غفاری
۱۴۰۲/۵/۱۵
خیلی عالی بود خیلی خوب بود و بهترین کتاب ترسناک و تخیلی
سنابیگی
۱۴۰۱/۹/۱۷
من از داستانش خوشم اومد چون خیلییییی هیجان انگیز بود ممنون
ملیکا صادق زاده
۱۴۰۲/۳/۲۱
کتابی پر هیجان و ترسناک عالی بود
محنا امجدیان
۱۴۰۱/۷/۱۰
ترسناک و جذاب در دو کلمه
Ghorbani
۱۴۰۱/۶/۳
مثل فصل یکش عالی بود
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صدای مردگان

برای دریافت کتاب صدای مردگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.