معرفی و دانلود کتاب قدرت لطف خداوند

عکس جلد کتاب قدرت لطف خداوند
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت لطف خداوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت لطف خداوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت لطف خداوند

جول اوستین در کتاب قدرت لطف خداوند، از موهبتی بزرگ که خدا به انسان‌ها اعطا کرده صحبت می‌کند و معتقد است تنها با این نیرو است که ما می‌توانیم به هر آنچه می‌خواهیم برسیم. اوستین در کتابش از نقش لطف الهی در موفقیت ما می‌گوید و بر این نکته تأکید دارد که این قدرت، همچون سپری از ما در برابر حوادث محافظت و کمک می‌کند ممتاز شویم و به مدارج بالاتر دست‌ یابیم.

درباره‌ی کتاب قدرت لطف خداوند

جول اوستین (Joel Osteen) کشیش و واعظ معروف آمریکایی است که در بیشتر خطابه‌هایش می‌کوشد موفقیت و رشد فردی را با دین‌داری ترکیب کند. او که خود تاجر و چهره‌ای اقتصادی هم هست، از کتاب مقدس الهام گرفته و می‌گوید برای موفقیت در زندگی و کسب‌وکار، می‌توان از تعالیم الهی و دستورات خداوند کمک گرفت. به‌زعم او، پروردگار از کسب ثروت‌های مادی استقبال می‌کند و خود بارها آن را تصدیق کرده. همین باعث شده تا اوستین ملهم از این تعالیم، بخشی از موعظه‌هایش را به شیوه‌های توسعه‌ی فردی و موفقیت اختصاص دهد. او با این ایده آثار زیادی خلق کرده که بسیاری از آن‌ها با استقبال مردم مواجه شده و پرفروش بوده‌اند. یکی از آخرین نوشته‌های او کتاب قدرت لطف خداوند (The Power of Favor) است که در آن می‌کوشد از تأثیر لطف الهی در زندگی انسان‌ها سخن بگوید. اوستین معتقد است رسیدن به نهایت و بالاترین مراتب، تنها با لطف خداوند ممکن است و فقط با این امتیاز است که ما قادریم در زندگی و شغلمان به موفقیت برسیم.

آیا صرف داشتن تحصیلات، استعداد یا ثروت برای رسیدن به موفقیت کافی است؟ جول اوستین عمیقاً اعتقاد دارد که خیر. این‌ها ممکن است شروط لازم باشند ولی قطعاً کافی نیستند. شرط اصلی پیشرفت، تنها لطف خداوند است. درواقع اگر لطف او شامل حامل کسی باشد، حتی بدون این پیش‌شرط‌ها هم فرد می‌تواند موفق شود و ارتقا پیدا کند. اوستین در کتاب قدرت لطف خداوند می‌گوید اعتقاد داشتن به پروردگار و ایمان به او برای انسان کافی است. فرد ممکن است با موقعیت‌های دشواری مواجه شود و دوستان و همراهان خوبی نداشته باشد. ولی خدا برای او بس است. به اعتقاد اوستین اگر کسی از خدا پیروی کند، لطف خداوند شامل حال او خواهد شد و این قدرت بزرگی برای او خواهد بود. با قدرت لطف خدا، انسان می‌توان بر هر مشکلی غلبه کند و از هر سختی‌ای بگذرد. خدا به او دوستان بهتری هدیه می‌دهد که حتماً کمکش خواهند کرد. اوستین داستان حضرت نوح را مثال می‌زند که لطف خدا به او قدرت داد کشتی بزرگی بسازد. بااینکه نوح هیچ‌چیزی در مورد کشتی‌سازی نمی‌دانست ولی این قدرت به او کمک کرد کشتی بسازد و از طوفان‌ها بگذرد.

جول اوستین در کتاب قدرت لطف خداوند، بر این نکته تأکید دارد که برای دست یافتن به این موهبت باید آن را از پروردگار طلب کرد. صرف باور قلبی کافی نیست، بلکه باید آن را به زبان آورد و در قالب کلمات بیان کرد. به اعتقاد او ما باید هرروز برای خود تکرار کنیم که لطف خدا شامل حال ما و خانواده‌مان است. و این لطف شامل کسب‌وکارمان خواهد شد. در حقیقت در اینجا اوستین به سمت نوعی مثبت‌اندیشی می‌رود و از معتقدین می‌خواهد به این قدرت فکر کنند تا بتوانند آن را به دست آورند. او می‌گوید بین طلب کردن و دریافت کردن ارتباط وجود دارد. هر چه بیشتر برای خودمان این لطف را تکرار کنیم، به احتمال بیشتری به آن دست خواهیم یافت. این‌چنین شانس موفقیتمان در زندگی و کار بیشتر خواهد شد.

کتاب قدرت لطف خداوند را انتشارات شادن پژواک با ترجمه‌ی هنگامه خدابنده منتشر کرده است.

کتاب قدرت لطف خداوند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به همه‌ی کسانی که می‌خواهند با اتکا به خدا به موفقیت برسند پبشنهاد می‌شود.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اسکات اوستین (متولد 1963)، کشیش، تاجر و نویسنده‌ی آمریکایی است که عموماً به خاطر موعظه‌های تلویزیونی‌اش شناخته می‌شود. او در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد؛ پدرش، جان اوستین، بنیان‌گذار و پاستور کلیسای اوانجلیست لِیکوود و از معروف‌ترین کشیش‌های آمریکایی بود. اوستین پس از دبیرستان تصمیم گرفت در رشته‌ی ارتباطات تحصیل کند، اما آن را نیمه‌تمام گذاشت به شهرش بازگشت. او در بازگشت تصمیم گرفت برنامه‌ای تلویزیونی با حضور پدرش بسازد. پس از فوت پدر، اوستین جای او را در کلیسا گرفت و چند سال بعد برنامه‌ی دیگری ساخت که خودش در آن موعظه می‌کرد. او از قدرتمندترین چهره‌های آمریکا محسوب می‌شود و حتی به کاخ سفید هم دعوت شد. اوستین 20 کتاب تألیف کرده که «در بازی بمان» و «قدرت من هستم» ازجمله‌ی آن‌ها به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب قدرت لطف خداوند می‌خوانیم

گفته شده زن و شوهری با الیشع پیامبر دوست بودند، اما شوهر فوت شد. سال‌ها گذشت و در نهایت، زن به جایی رسید که دیگر پولی برای گذران زندگی خود نداشت. اوضاع به قدری بد شد که طلبکاران به در خانه‌شان می‌آمدند و می‌خواستند پسران آن زن را به ازای طلبشان ببرند. می‌توانید تصور کنید که زن تا چه حد پریشان بود. الیشع روزی به او سر زد و زن ماجرا را برایش تعریف کرد. الیشع از او پرسید: «در خانه چه داری؟» اولین جواب زن این بود: «هیچ چیز».

او می‌گفت: «ای پیامبر، من دیگر هیچ چیز ندارم. دیگر بسیار دیر شده است. همه‌ی شرایط زندگی‌ام بر علیه من است.» بعضی وقت‌ها ما چیزهایی را که داریم با آنچه نیاز داریم قیاس می‌کنیم و مانند آن زن فکر می‌کنیم و می‌گوییم «من هرگز به رویاهایم دست نخواهم یافت. من آنچه را لازم دارم ندارم. من هرگز از زیر بار بدهی خلاص نمی‌شوم. هرگز با آدم درست ملاقات نمی‌کنم و هرگز سلامتی‌ام را بازنمی‌یابم.» در این حالت ما تنها داریم به واسطه‌ها نگاه می‌کنیم، شرایط را در نظر می‌گیریم یا حساب بانکی‌مان و یا گزارش وضعیت پزشکی را مشاهده می‌کنیم. شاید واسطه‌ها کارایی خود را از دست بدهند، اما منبع هنوز زنده است و سرحال.

آن زن در نهایت گفت: «الیشع، من در خانه‌ی خود هنوز یک چیز دارم، اما واقعا چیزی به‌دردبخور نیست. تنها یک کوزه‌ی کوچک روغن زیتون.» او با خود فکر می‌کرد «اصلاٌ من چرا باید اسمی از این کوزه ببرم؟ من بدهی زیادی دارم و در مقابلش تنها دارایی‌ام چند دلار بیشتر ارزش ندارد.» چیزهای کوچکی را که دارید دست‌کم نگیرید، فرصت‌های کوچک، درآمد اندک، استعدادهای کوچک، شاید به نظر بسیار کوچک برسند، اما خداوند می‌داند چطور همان‌ها را چندبرابر کند. گفته شده «وقتی ایمان داشته باشید حتی به اندازه‌ی یک دانه خردل -که یکی از ریزترین انواع بذرهاست- می‌توانید به کوه‌ها فرمان حرکت بدهید و کوه حرکت خواهد کرد».

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: قدرت لطف خداوند
فصل دوم: لطف خداوند را در زندگی‌تان طلب کنید
فصل سوم: ارتباطاتی بر محور لطف
فصل چهارم: لطف متمایز
فصل پنجم: خداوند منبع شماست
فصل ششم: نمایشی عمومی
فصل هفتم: لطف خداوند در میان طوفان
فصل هشتم: شما زمان دریافت لطف خداوندی را مشخص می‌کنید
فصل نهم: خداوندی که دست به سینه می‌نشیند
فصل دهم: تنها به اندازه‌ی روی دادن یک اتفاق خوب با برآورده شدن خواسته‌تان فاصله دارید
فصل یازدهم: سال بعد همین موقع
فصل دوازدهم: برکت مقدر
فصل سیزدهم: انتظارات فراتر از حد
فصل چهاردهم: آنچه خواسته‌اید در راه است
فصل پانزدهم: زندگی مورد علاقه
فصل شانزدهم: سنگین از بار لطف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت لطف خداوند
نویسنده
مترجمهنگامه خدابنده
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات210
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت لطف خداوند

قادر قربانی
۱۴۰۲/۹/۱۱
کتاب فوق العادیه. من به هم کسانی که افسردگی و اختلالات روحی و روانی دارن توصیه میکنم این کتابو بخونن. چون درمن تاثیر خوبی گذاشته
تینا علیشاهی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
من با این کتاب عمیقا احساس کردم حالم بهتر شده
نگین عطایی
۱۴۰۲/۹/۴
کتاب واقعا محشری هست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب قدرت لطف خداوند

برای دریافت کتاب قدرت لطف خداوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.