معرفی و دانلود کتاب قرار آینده

عکس جلد کتاب قرار آینده
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قرار آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قرار آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قرار آینده

کتاب قرار آینده به قلم مارک لوی، داستان مردی را روایت می‌کند که یکی از متخصصان تشخیص اصالت آثار هنری است. او که در آستانه ازدواج با یار دیرینه‌اش قرار دارد، ناگهان یک پرونده مرموز از یک نقاش قدیمی زندگی‌اش را تحت‌الشعاع می‌گذارد و همه چیز دگرگون می‌شود! این کتاب مورد تحسین بسیاری از منتقدین و مخاطبین قرار گرفته است.

درباره کتاب قرار آینده:

آیا یک تابلوی نقاشی می‌تواند تمامی نقشه‌های رمانتیک و عاشقانه زوجی برای زندگی مشترک را بر هم بریزد؟

جاناتان مرد جوان و عاشق‌پیشه‌ای است که به عنوان متخصص آثار کلاسیک و نقاشی‌های اصیل، فعالیت می‌کند. او و نامزدش آنا که سخت مشغول تدارکات نهایی مراسم عروسی‌شان هستند، روزگار عاشقانه‌ای را سپری می‌کردند تا روزی که یک تماس تلفنی همه چیز را دگرگون می‌کند...

پیتر دوست قدیمی جاناتان با او تماس می‌گیرد و موضوع بررسی یک تابلو نقاشی مشهور را مطرح می‌کند. جاناتان سال‌هاست که بر روی آثار ولادیمیر راسکین، نقاش روس قرن نوزدهم کار می‌کند و این موضوع برایش بسیار جالب و هیجان‌انگیز آمده است. او برای حل معمای این اثر هنری راهی لندن می‌شود ومدتی بعد آنا نیز به او می‌پیوندد.

جاناتان هنگامی که از تابلو بازدید می‌کند متوجه یک اتفاق غیر عادی می‌شود! آیا او موفق به کشف راز این نقاشی می‌شود؟ کشف این راز چه عواقبی برای زندگی مشترکش دارد؟

کتاب قرار آینده (In Another Life) با زبانی گیرا و لطیف شما را در یک داستان عاشقانه و هیجان‌انگیز غرق می‌کند. روایت‌پردازی‌های دقیق با بیان جزئیات یکی از نقاط قوت این اثر است که در القای فضای عاشقانه رمان، تأثیر بسزایی داشته است.

افتخارات کتاب قرار آینده:

- برنده جایزه ادبی لوسین باریر از فستیوال سینمای آمریکایی دوویل
- برنده جایزه ایو ژیبو

نکوداشت‌های کتاب قرار آینده:

- داستان‌های او ما روح شما را نوازش می‌کند و احساسات‌تان را برمی‌انگیزاند. (مجله اِل)
- یک داستان جاری، روان و تراژدیک که گویی قصه رمئو و ژولیت را در فضای مدرن امروزی بازآفرینی می‌کند. (بازی پاریس)

خواندن کتاب قرار آینده به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی علاقمندان به داستان‌های عاشقانه و پرتعلیق را به خواندن این اثر جذاب و ماجرایی دعوت می‌کنیم.

با مارک لوی بیشتر آشنا شویم:

او از بنام‌ترین نویسندگان حال حاضر فرانسه است. مارک لوی (Marc Levy) از سال 2000 رمان‌نویسی را به طور جدی آغاز کرد، و آثارش از همان ابتدا با استقبال خوانندگان مواجه شد. آثار مارک لوی تاکنون به بیش از چهل زبان ترجمه شده است. عناوین برخی از آثار او بدین شرح است:

- پیدا کردن تو
- هفت روز برای ابدیت
- اگر حقیقت داشت
- سفر عجیب آقای دالدری
- تمامِ حرف‌هایی که به هم نگفته‌ایم

در بخشی از کتاب قرار آینده می‌خوانیم:

جاناتان و کلارا در ساعات آغازین بعدازظهر لندن را ترک کردند. پیتر قرار ملاقاتى را براى آنان با طرف مکالمه‌اش در پاریس براى عصر هنگام تنظیم کرده بود. تا زمان تأیید نشدن صحت تابلو، شرکت‌هاى بیمه نمى‌توانستند خواستار آن شوند که تابلو در طول سفر باید مورد حمایت بیمه قرار گیرد. وانگهى، کمبودِ وقتى که داشتند به آنان اجازه این کار را نمى‌داد. کلارا تابلو را در پوششى پیچیده و آن را در پناه روپوشى چرمى محفاظت کرده بود.

یک تاکسى آنان را در فرودگاه سیتى پیاده کرد. جاناتان که پشت سر کلارا بر روى پله برقى‌اى قرار گرفته بود که آنان را به آخرین طبقه پایانه هدایت مى‌کرد، مجذوب اندام کلارا بود. در انتظار پرواز، در کافه‌اى که در مسیر قرار داشت، نشستند. آنان که در کنار شیشه جاى گرفته بودند، مى‌توانستند جت‌هاى کوچک تجارى را که در فواصل زمانى منظم پشت هم مى‌آمدند، ببینند.

جاناتان رفت تا از بار براى کلارا نوشیدنى بگیرد. در حالى که آرنجش را بر روى پیشخان تکیه داده بود، به پیتر فکر کرد و سپس به ولادیمیر و در پایان از خود پرسید چه چیزى او را به راستى در این مسیر وارد کرده بود. برگشت و پشت میز نشست و به کلارا نگاه کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قرار آینده
نویسنده
مترجمرضا دلیر
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-964-442-932-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قرار آینده

نرگس صیادی
۱۴۰۲/۵/۱
اوایل کتاب کند پیش میره از اواسط کتاب داستان جالب میشه و پیچیدگی جذابی داره فقط پایانش زیادی غیر واقعی و به اصطلاح احساسیه غیر واقعی و اغراق آمیز میشه ولی پرداختن به مساله‌ی دژاوو و تناسخ رو در داستان دوست داشتم
وجیهه میرنظامی
۱۴۰۲/۱/۲
جالب بود، اما سایر کتاب‌های مارک لوی را بیشتر دوست داشتم، البته انتخاب این موضوع هم جالب بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قرار آینده

برای دریافت کتاب قرار آینده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.