معرفی و دانلود کتاب قرص استمرار: سیستم هفت مرحله‌ای برای افزایش فروش و متحول کردن کسب و کار شما

عکس جلد کتاب قرص استمرار: سیستم هفت مرحله‌ای برای افزایش فروش و متحول کردن کسب و کار شما
قیمت:
۶۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قرص استمرار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قرص استمرار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قرص استمرار: سیستم هفت مرحله‌ای برای افزایش فروش و متحول کردن کسب و کار شما

سایمون چان حاصل سال‌ها تجربه‌ی موفق در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب‌وکار را در کتاب قرص استمرار گردآوری کرده و فرمول جادویی افزایش فروش و کسب موفقیت در این حوزه را ارائه نموده است. او در این کتاب پرفروش سیستمی هفت مرحله‌ای را مطرح می‌کند که با به‌کارگیری آن برقراری نظم و رسیدن به یک روتین مستمر دیگر برایتان رویایی دور از دسترس نخواهد بود. با استفاده از این سیستم نه تنها کسب‌وکارتان را توسعه می‌دهید، بلکه یاد می‌گیرید که چطور در هر حوزه‌ای از زندگی گام به گام و پیوسته پیش بروید.

درباره‌ی کتاب قرص استمرار

شاید بارها اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک عادت را ترک کنید، یک مهارت جدید یاد بگیرید یا پروژه‌ای شخصی و کاری را پیش ببرید، اما در میانه‌ی راه جا زده باشید. شاید به همین خاطر صفاتی مثل تنبل و بی‌انگیزه به خودتان نسبت بدهید یا بهانه‌ی کمبود وقت بیاورید و به این ترتیب پرونده‌ی آن شکست را ببندید. اما اگر کسی مشکل شما را در حفظ استمرار و ضعف در پیاده‌سازی سیستماتیک یک روتین منظم بداند، چه می‌گویید؟ سایمون چان (Simon Chan) در کتاب قرص استمرار (The Consistency Pill: The 7 Step System to Increase Sales and Transform Your Business) به همین موضوع اشاره می‌کند. او تأکید دارد که راز آدم‌های موفق در حفظ استمرار است و یادگیری مهارت‌های جدید و پیش بردن برنامه‌های شخصی و کاری، به ثبات قدم و تداوم در انجام دادن یک سری کارهای روزانه بستگی دارد. او در این کتاب سیستمی کاربردی به شما ارائه می‌دهد که با استفاده از آن نه فقط در کسب‌وکارتان، بلکه در زندگی روزمره نیز خیلی راحت استمرار را محقق می‌کنید.

گذراندن دوره‌های آموزشی پیشرفته، استفاده از تکنولوژی به‌روز و شرکت‌ در کنفرانس‌های تأثیرگذار شاید به طور موقت نتایج خوبی در پی داشته باشند، اما کلید اصلی موفقیت کسب‌وکار شما نیستند. تعهد به استمرار کلید پیشروی در برنامه‌ها و به موفقیت رسیدن است. اگر استمرار نداشته باشید، در یک چرخه‌ی فرساینده گیر می‌افتید و مدام باید از اول شروع کنید. کافی است فقط بر حفظ روتینی منظم متمرکز شوید و در هر شرایطی، حتی در بدترین احوال، باثبات بمانید.

معرفی و دانلود کتاب قرص استمرار

سایمون چان حاصل دهه‌ها تجربه در حوزه‌ی توسعه‌ی کسب‌وکار را در کتاب قرص استمرار با شما در میان می‌گذارد. این کتاب پر از درس‌ها و حکایت‌های واقعی است که چراغ راهتان برای قرارگیری در مسیر اصلی کسب مهارت‌ها و حفظ و توسعه‌شان می‌شود. او تمام بهانه‌هایی را که برای نداشتن استمرار می‌آورید، از بر است، چون روزی با این بهانه‌ها خودش را فریب می‌داده. اما راه‌های شناسایی و غلبه بر این بهانه‌ها را در طول سال‌ها آموخته است و در این کتاب به شما نشان می‌دهد. این کتاب یک کلاس درس کاربردی و عملی است که فرمول جادویی استمرار را در اختیارتان می‌گذارد و شما را با حقه‌هایی ذهنی آشنا می‌کند که موقع رویارویی با چالش‌ها و مشکلات برای حفظ استمرار به کمکتان می‌آیند.

کتاب قرص استمرار در بیست و یک فصل تدوین شده است. این کتاب سیستمی هفت مرحله‌ای معرفی می‌کند که با استفاده از آن راحت‌تر در زندگی‌تان به روتین می‌رسید و نظم مورد نظرتان را برقرار می‌کنید. این سیستم ثابت قدم ماندن در هر حوزه از زندگی را به صورت گام به گام و با روشی ساده به شما آموزش می‌دهد، ابزارها و تکنیک‌های مدیریت زمان را در اختیار شما می‌گذارد و استمرار را از آرزویی محال به یک واقعیت پایدار تبدیل می‌کند.

کتاب قرص استمرار در فهرست کتاب‌های پرفروش سایت آمازون در حوزه‌ی بازاریابی چندسطحی قرار دارد. این کتاب با همکاری سجاد شریفی و مهسا اکبری به فارسی ترجمه شده و به همت انتشارات نسل نواندیش در اختیار خوانندگان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب قرص استمرار

  • مطالعه‌ی این کتاب برای هر بازاریاب شبکه‌ای که به کارش اهمیت می‌دهد، ضروری است. استمرار همان چیزی است که سطح متوسط را به عالی تبدیل می‌کند. این کتاب همه چیز را -از جنبه‌ی ذهنی گرفته تا ابزارهای روزمره‌ای که برای کسب‌و‌کارتان کاربردی است- پوشش می‌دهد. (دانیل سانگ، کارآفرین موفق)
  • سایمون در کتاب قرص استمرار به موضوعات مهمی اشاره می‌کند. من در سی‌وچهار سال گذشته تیم‌های فروش موفقی را با فروش در سطح چند میلیارد دلار تشکیل داده‌ام و بدون شک استمرار کلیدی حیاتی در کسب این موفقیت بوده است. این کتاب برای هر فردی و هر کسب‌و‌کاری (چه مبتدی چه بسیار موفق) مفید و قابل استفاده است. (تیم سلز، بنیانگذار قدرت بازاریابی شبکه‌ای)
  • فکر کنم همه موافق باشند که استمرار با خودش تمایز می‌آورد. اما کیفیت در جامعه‌ی پرشتابی که زندگی می‌کنیم، کمیاب شده است. کیفیت نقطه‌ضعف اکثر مردم است، اما استمرار می‌تواند همه چیز را تغییر بدهد. بعد از اینکه سال‌ها تصمیم‌های تجاری‌ نسنجیده گرفتم و هربار دست خالی ماندم، سرانجام متوجه شدم که حلقه‌ی مفقوده‌ی کسب‌وکار من تعهد و استمرار است. تصمیم گرفتم هرگز حتی در روزهای بد هم دست از کار نکشم. همین جا بود که همه‌چیز تغییر کرد. کتاب سایمون همین تکه‌ی گمشده را به افرادی که به فکر موفقیت تجاری هستند، نشان می‌دهد. (جردن آدلر، متخصص بازاریابی شبکه‌ای و نویسنده‌ی پرفروش)
  • عدم استمرار دلیل شکست اکثر مردم در کسب‌وکارهای خانگی است. بدون استمرار هرگز موفق نمی‌شوید. کتاب قرص استمرار به شما کمک می‌کند که ثابت قدم بمانید و رؤیاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. (رابرت هالیس، نویسنده و کارآفرین)

کتاب قرص استمرار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دو دسته از افراد مفید است. اول صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ که به دنبال گسترش کسب و کار و افزایش فروش هستند. دوم، تمام کسانی که قصد دارند یک روتین کارآمد در زندگی‌شان برقرار کنند.

در بخشی از کتاب قرص استمرار: سیستم هفت مرحله‌ای برای افزایش فروش و متحول کردن کسب و کار شما می‌خوانیم

مطالعات زیادی انجام شده است که نشان می‌دهد چندوظیفه‌ای بودن، بهره‌وری شما را کاهش می‌دهد و اگر چندوظیفه‌ای باشید هرگز چک‌لیست خود را کامل نخواهید کرد. شما سخت در تلاش بودید تا به چیزهایی که مانع ایجاد این زمان برای کار روی چک‌لیستتان می‌شود «نه» بگویید، بنابراین آن را با انجام چند کار هم‌زمان هدر ندهید!

اشتباه دوم این است که ندانیم اراده و تمرکز انسان محدود است. تعداد بسیار کمی از افراد می‌توانند بیش از پنجاه‌ودو دقیقه روی یک کار متمرکز باشند و با حداکثر بازده روی آن موضوع کار کنند.

بعد از پنجاه‌ودو دقیقه مغزتان خسته می‌شود، تمرکز خود را از دست می‌دهید و دیگر کار به‌خوبی اولش پیش نمی‌رود. یک نقطۀ کاهش بازدهی وجود دارد که بعد از آن هرچه بیشتر روی چیزی کار کنید، بازدهی نخواهید داشت. ادامه دادن فایده‌ای ندارد.

اگر نمی‌توانید خوب کار کنید، ادامه دادن هیچ فایده‌ای ندارد! باید پنج الی ده دقیقه استراحت کنید و به سایر کارهایی که دارید برسید.

افسانه و تصوری وجود دارد که کارآفرینان می‌توانند یک روز تمام روی چیزی تمرکز و کار کنند. این گفته تنها یک افسانه است. بیشتر دستاوردها در فواصل زمانی کوتاه و ثابتی انجام می‌شوند که در آن فرد با حداکثر بهره‌وری خود کار می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

ستایش کتاب قرص استمرار
فصل 1: تنها موردی که همۀ رهبران بر سر آن توافق دارند
فصل 2: مردم سه «ت» شما را می‌خرند.
فصل 3: آشنایی با لاکی دیو و شروع موفقیت
فصل 4: حقه‌هایی ذهنی‌ که جواب می‌دهند
فصل 5: غلبۀ استمرار در کارها بر درجۀ سختی آن‌ها
فصل 6: فرمول تجربه
فصل 7: چگونه می‌توان نتایج اتفاقات را تغییر داد
فصل 8: قاتل عدم‌پذیرش
فصل 9: قفل قدرت ثبات احساسی را باز کنید
فصل 10: سیستم استمرار
فصل 11: سس سویای فراموش‌شده
فصل 12: زمان بسازید
فصل 13: ده قانون رژیم استمرار و بهره‌وری
فصل 14: برنامۀ بازی
فصل 15: نقش محیط در موفقیت
فصل 16: با این روش‌ها هرروز یک درصد بهتر شوید
فصل 17: جعبه ابزار استمرار شما
فصل 18: عملگرایی در راستای مسئولیت‌پذیری
فصل 19: هر روز آهنگ تولدت مبارک را بخوان
فصل 20: پیروزی در جنگ روزانه
فصل 21: قرص استمرار بخورید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قرص استمرار: سیستم هفت مرحله‌ای برای افزایش فروش و متحول کردن کسب و کار شما
نویسنده
مترجمسجاد شریفی، مهسا اکبری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-220-878-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قرص استمرار

کاربر R
۱۴۰۲/۱۲/۳
هرکسی که کسب و کار داره بایداین کتاب روبخونه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قرص استمرار

برای دریافت کتاب قرص استمرار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.