معرفی و دانلود کتاب بازاریابی به زبان ساده: راهنمای گام به گام ساخت داستان برند برای تمام کسب و کارها

عکس جلد کتاب بازاریابی به زبان ساده: راهنمای گام به گام ساخت داستان برند برای تمام کسب و کارها
قیمت:
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی به زبان ساده: راهنمای گام به گام ساخت داستان برند برای تمام کسب و کارها

کتاب بازاریابی به زبان ساده نوشته‌ی دونالد میلر و جی. جی پترسون اثری کاربردی است که به زبانی روان مفاهیم حوزه‌ی بازاریابی را توضیح می‌هد. این کتاب جزو پرفروش‌های وال استریت ژورنال است و درخصوص خلق داستان برند و ایجاد قیف فروش نکات ارزشمندی را ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب بازاریابی به زبان ساده

کتاب بازاریابی به زبان ساده (Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business) اثر دونالد میلر (Donald Miller) و جی. جی پترسون (Dr. J.J. Peterson) کتابی اثربخش در زمینه‌ی فروش و جذب مشتریان جدید است. شاید کسب‌وکار شما هم این روزها فروش کمتری را تجربه می‌کند؛ احتمالاً علت اصلی این باشد که مسیر روشنی برای جذب مشتریان جدید ندارید. شما به عنوان کارشناسان بازاریابی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانید با مطالب ارائه‌شده در کتاب بازاریابی به زبان ساده ضمن خلق داستان برند بر اساس اصول و استانداردهای مشخص، یک قیف فروش ایجاد کنید تا به کمک آن به جذب مشتریان جدید و درنهایت فروش بیشتر برسید در کتاب نامبرده مراحل ارتباط با مشتری را به زبانی روان و گیرا فرا می‌گیرید و نحوه‌ی ایجاد و اجرای طرح بازاریابی را خواهید آموخت. همچنین در کتاب حاضر در خصوص قدرت بازاریابی با ایمیل و رشد آگاهی مخاطبان نسبت به برند کسب‌وکارتان مطالب ارزشمند و مفیدی را فرا خواهید گرفت.

هدف نویسندگان کتاب بازاریابی به زبان ساده این است که ضمن ارائه‌ی نکات و راهکارها به شما کمک کنند تا راهبردهای بازاریابی را در عمل نیز در کسب‌وکار خود به کار ببرید. شاید بتوان گفت تفاوت کتاب حاضر با سایر آثار حوزه‌ی بازاریابی در این است که فقط به بیان تکنیک‌ها و تئوری‌ها بسنده نمی‌کند و وارد مرحله‌ی اجرا می‌شود. اجرایی کردن طرح‌های بازاریابی کار ساده‌ای نیست؛ بسیاری از این طرح‌ها و راهبردها فقط روی کاغذ باقی می‌مانند و به مرحله‌ی اجرا نمی‌رسند. نویسندگان کتاب بازاریابی به زبان ساده تجربه‌ی سال‌ها همکاری با کسب‌وکارهای مختلفی را دارند و برای بسیاری از شرکت‌ها قیف فروش طراحی و اجرا کرده‌اند. آن‌ها معتقدند بدون داشتن قیف فروش کسب‌وکار شما رشد نمی‌کند؛ بازدیدکنندگان فکر می‌کنند شما نمی‌توانید مشکل آن‌ها را حل کنید و در نتیجه بدون خرید از شما وب‌سایتتان را ترک خواهند کرد.

اگر تا به حال طرح بازاریابی خاصی نداشته‌اید و هزینه‌ای صرف بازاریابی نکرده‌اید، کتاب بازاریابی به زبان ساده کاملاً به کار شما می‌آید. این کتاب به شما کمک می‌کند به جای صرف هزینه‌های بی‌مورد و نابه‌جا در زمینه‌ی بازاریابی در محل درست پول خود را خرج کنید تا به بیشترین بازدهی و فروش برسید. اثر حاضر شما را از ریخت‌وپاش‌های فراوان و صرف هزینه برای طرح‌های بازاریابی ناکارآمد بر حذر می‌دارد. همچنین در کتاب بازاریابی به زبان ساده چک لیست کاربردی و مفیدی ارائه شده است که کار بازاریابی را برای شما آسان‌تر می‌کند. درک مطالب کتاب برای تمام کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار ساده خواهد بود و اجرایی کردن نکات آن به پیشرفت کارتان کمک خواهد کرد.

نکوداشت‌های کتاب بازاریابی به زبان ساده

- کتاب بازاریابی به زبان ساده اثری بسیار روان و خوش‌خوان است که به شما توضیح می‌دهد چطور یک قیف فروش کامل بسازید و توسط آن علاقه‌مندان و وفاداران به کسب‌وکار خود را جذب کنید. (گودریدز)

- برای هر بازاریاب حرفه‌ای و صاحبان کسب‌وکارهای کوچکی که می‌خواهند تجارت خود را توسعه دهند، خواندن این کتاب راهنما از دونالد میلر، نویسندهٔ پرفروش نیویورک تایمز ضروری است. کتاب بازاریابی به زبان ساده به شما یاد می‌دهد چطور یک قیف فروش ایجاد و آن را پیاده‌سازی کنید و در نهایت باعث افزایش ترافیک وب‌سایت و فروش خود شوید. (آمازون)

کتاب بازاریابی به زبان ساده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمام کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و فعالان حوزه‌ی بازاریابی مناسب است. اگر شما هم به مطالب حوزه‌ی مدیریت، بازاریابی و کسب‌وکار علاقه‌مند هستید، کتاب بازاریابی به زبان ساده را بخوانید.

با دونالد میلر و جی. جی پترسون بیشتر آشنا شویم

دونالد میلر نویسنده، سخنران و کارآفرین آمریکایی است که در سال 1971 در تگزاس به دنیا آمد. نخستین کتاب او با عنوان «آبی مانند جاز» در سال 2003 منتشر شد و در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. از دیگر آثار برجستهٔ این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «ایجاد یک برند داستانی: پیام خود را شفاف کنید تا مشتریان به آن گوش دهند»، «چگونه ره صدساله را یک شبه طی کنیم؟» و «بازاریابی به زبان ساده» اشاره کرد. او در حال حاضر مدیرعامل یک شرکت بازاریابی به نام «استوری برند» است. همچنین دونالد میلر پادکستی را هم با عنوان «کسب‌وکار به زبان ساده» منتشر می‌کند. جی. جی پترسون نیز رئیس هیئت مدیره موسسه بازاریابی «استوری برند» می‌باشد و در نوشتن کتاب بازاریابی به زبان ساده با دونالد میلر همکاری داشته است.

جملات برگزیده‌ی کتاب بازاریابی به زبان ساده

- برای ایجاد ارتباط خوب باید همواره با مشتریان خود در تماس باشید.

- مشتریان شما نسبت به شما کنجکاو نیستند، بلکه کنجکاوند تا بدانند چگونه می‌توانید مشکل آن‌ها را حل کنید.

- وقتی شما مشتریان را به‌سوی خرید اجباری سوق می‌دهید، درنهایت با افرادی ناامید یا از آن بدتر، با مشتریان ناسالم رودررو می‌شوید که نیات خوبی نسبت به کسب‌وکارتان ندارند.

- فراموش نکنید که ما هرگز دربارۀ داستان کسب‌وکارمان یا حتی دربارۀ محصولات خود با مشتری صحبت نمی‌کنیم. ما همیشه مشتریان خود را به سفری دعوت می‌کنیم که در آن با استفاده از محصولاتمان زندگی بهتری خواهند داشت.

در بخشی از کتاب بازاریابی به زبان ساده می‌خوانیم

یکی از مزایای به‌کارگیری کمپین ایمیل، ترغیب مشتری به خرید است. به دلیل نداشتن آگاهی از ویژگی‌های محصول مورد نظر و نتایج مثبت استفاده از آن، مشتریان در خرید محصول دچار شک و تردید می‌شوند. کمپین ایمیل به‌طور پیوسته، مشتری را در معرض اطلاعات مورد نظر قرار می‌دهد و از ترس او می‌کاهد.

بنابراین، تصور کنید مشتری از دوستانش مطلبی دربارۀ محصولات یا خدمات شما می‌شنود. این اولین نقطۀ تماس است. سپس مطالب دیگری از دوست دیگری دربارۀ محصولات یا خدمات شما می‌شنود. این نقطۀ تماس دوم است. اما این صحبت اولیه برای تصمیم به خرید کافی نیست. او با بازدید از وب‌سایت شرکت و دانلود فایل پی‌دی‌اف به حجم بالایی از اطلاعات دست پیدا می‌کند و چون شما از چهارچوب و قواعدمان استفاده کرده‌اید، آن‌ها را به خواندن یا شنیدن داستانی شفاف دعوت می‌کنید و به آن‌ها می‌گویید که محصولتان چقدر فوق‌العاده است که این نقطۀ تماس سوم است. درنهایت با دانلود فایل پی‌دی‌اف به نقطۀ تماس چهارم می‌رسد. می‌توانید با ارائۀ ایمیل‌های مفید و مرتبط به صورت پیوسته و تدریجی اعتماد او را جلب کرده و به نقطۀ تماس پنجم تا هفتم دست پیدا کنید. وقتی مشتری با دوستانش دربارۀ محصولتان در محل کار صحبت می‌کند، به نقطۀ تماس هشتم رسیده‌اید و درنهایت وقتی از شما ایمیلی دریافت می‌کند و می‌داند که تا آخر این هفته قرار است خرید کند، به نقطۀ تماس نهم و به هدف نهایی یعنی فروش محصول می‌رسید. در حقیقت بدون این ایمیل‌ها هرگز فروش میسر نمی‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: سه مرحلۀ‌ ارتباط با مشتری
1: طرح بازاریابی‌ای‌ که هرگز از اجرای آن پشیمان نمی‌شوید
2: مراحل واقعی ارتباط با مشتری
3: مقدمه‌ای بر چک‌لیست بازاریابی به زبان ساده
بخش دوم: قیف‌های فروش طرح بازاریابی به زبان سادۀ خود را بسازید
4: لاینر (پیام تبلیغاتی تک‌خطی) خود را مشخص کنید
5: ترسیم چهارچوب ساختاری وب‌سایت اثربخش
6: تولیدکنندۀ مشتری راغب
7: قدرت شگفت‌انگیز ایمیل
8: کمپین ایمیل پرورش مشتری
9: کمپین ایمیل فروش
10: چگونه قیف‌های فروش را در طرح بازاریابی ساده اجرا کنیم؟
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی به زبان ساده: راهنمای گام به گام ساخت داستان برند برای تمام کسب و کارها
نویسنده،
مترجمسجاد شریفی، مهسا اکبری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-622-220-702-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی به زبان ساده

رضا زمانی
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتاب خوبیه و در پنج گام توضیح میده که چطوری مشتری جذب کنید و محصول و خدمات تون رو بفروشید و همچنین حدود یک سوم کتاب درباره ویژگی‌های یک سایت مناسب توضیح میده در آخر توصیه میکنم کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای آلن دیب همراهش مطالعه بشه خیلی کمک کننده است
Mahmood kakouei
۱۴۰۳/۱/۱۳
در این کتاب بصورت مرحله به مرحله با توضیحات کامل و یک چک لیست مشخص یک مسیر آزموده شده یافتن مشتری و تبدیل آن به خریدار آورده شده و می‌تواند کمک حال تمامی افراد دارای تجارت شخصی باشد.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی به زبان ساده

برای دریافت کتاب بازاریابی به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.