معرفی و دانلود کتاب قرنطینه

عکس جلد کتاب قرنطینه
قیمت:
۷۲۰۰۰ 36000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قرنطینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قرنطینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قرنطینه

بیماری کشنده‌ اسکورج شهر را فراگرفته است و مبتلایان را برای قرنطینه به جزیره‌ای می‌فرستند تا باقی عمرشان را آنجا باشند...کتاب قرنطینه نوشته‌ی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز جنیفر ای. نیلسن، داستان دختری به نام آنی ملز را روایت می‌کند که سعی دارد پرده از راز جزیره اتیک بردارد.

درباره کتاب قرنطینه

شیوع یک بیماری خطرناک و مهلک به نام اسکورج در شهر کلدن، مردم را به وحشت انداخته است. نگهبان‌ها اشخاصی را که مشکوک به بیماری هستند وادار به انجام آزمایش می‌کنند و سرنوشت هر کسی با جواب آزمایشش مشخص می‌شود.

افراد بیمار باید به جزیره اتیک بروند و در کلونی قرنطینه شوند؛ جزیره‌ای که قبلا زندان بوده است. دو تن از کسانی که گرفتار این آزمایش اجباری می‌شوند آنی ملز و دوستش ویول هستند، اما یک جای کار اشکال دارد. آنی به این جزیره و اتفاقاتش مشکوک است و می‌خواهد علت رخدادهای عجیب و غریب آنجا را متوجه شود...

کتاب حاضر داستانی در ستایش امید و اراده است. آنچه در کلیت کتاب قرنطینه (The Scourge) به چشم می‌خورد پیروز شدن انسان در مقابل ناامیدی و افکار سیاه است. این بیماری کشنده و البته احساس ناامیدی، اراده‌ای برای مردمان بیمار جزیره باقی نگذاشته و آن‌ها به جای شوق و امید با افسوس، غصه و ترس لحظات زندگی خود را سپری می‌کنند.

شخصیت اصلی داستان آنی ملز اما تسلیم بیماری و ناامیدی نمی‌شود و در صحت کلیت بیماری و قرنطینه شک دارد. ویول دوست صمیمی آنی هم به قرنطینه فرستاده می‌شود. این دو عزمشان را جزم می‌کنند تا حقایق پنهان در جزیره را کشف کنند. تلاش‌های این دو دوست کم‌کم به بیماران دیگر هم انگیزه می‌دهد تا آن‌ها هم ناامید نشده و به دنبال پرده‌برداری از رازها باشند.

کتاب قرنطینه علاوه بر به تصویر کشیدن ماجرایی مهیج و غیرقابل پیش‌بینی، از تلاش و اتحاد انسان‌ها باهمدیگر می‌گوید و نوجوانان را از این قدرت شکست‌ناپذیر آگاه می‌کند و یادآور می‌شود که هوش و ذکاوت انسان مهم‌ترین تمایز او با سایر موجودات است که در مشکلات و تنگناها می‌تواند نجات دهنده آن‌ها باشد.

جنیفر ای. نیلسن (Jennifer A. Nielsen) در کتاب قرنطینه تلاش می‌کند با معرفی شخصیت آنی به عنوان یک دختر قهرمان، زیرک، قوی و دوست‌داشتنی شما را با خود همراه کند تا طی یک ماجرای پرکشش به راز این جزیره متروک، عجیب و مرموز پی ببرید.

نکوداشت‌های کتاب قرنطینه

- با پیامی مهم درباره این که چگونه اطلاعات غلط باعث شکل‌گیری تعصب می‌شود. ( Publishers Weekly)
- با یک قهرمان زن قوی، و پیرنگی که مخاطبین را وادار می کند به حدس زدن ادامه دهند. (School Library Connection)
- کاراکترهای این اثر، خوش‌ساخت و به یاد ماندنی هستند. (School Library Journal)
- یک داستان عجیب و غریب... پر از جزئیات جذاب. (لس آنجلس تایمز)

کتاب قرنطینه مناسب چه کسانی است؟

این اثر را به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی، معمایی و ماجراجویانه پیشنهاد می‌کنیم.

جنیفر ای. نیلسن را بیشتر بشناسیم

جنیفر ای. نیلسن نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کوهپایه‌ای در شمال یوتا زندگی می‌کند. او پیش‌تر مدرس فن‌بیان بوده و اکنون کارگردان نمایش است. از دیگر آثار او می‌توان به «یک شب فاصله» و «شاهزاده قلابی» که از پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده‌اند اشاره کرد.

در بخشی از کتاب قرنطینه می‌خوانیم

چاقو خیلی عمیق فرو نرفت، اما آن‌قدری درد داشت که چشمانم پر از اشک شوند. دندان‌هایم را به هم فشار می‌دادم تا جیغ نزنم؛ هم از ترس و هم از درد. ساعدم را شکافت و فوراً از آن خون گرفت. دیدن خون برایم مهم نبود؛ نازک‌نارنجی نبودم. بیشتر نگران این بودم که دکتر بعدش می‌خواهد چه‌کار کند.

درحالی‌که براگ داشت همچنان بازوهایم را به طرف میز محکم فشار می‌داد، دکتر کرش برگشت پشتش و یک تکه پارچه را از شیشه‌ای بیرون آورد. پارچه خیس بود و دکتر آن را فقط با نوک انگشتانش گرفته بود.

حالا دیگر ترسیده بودم، پرسیدم: «روی اون پارچه چیه؟ این کار رو نکن!»

او گفت: «آروم باش، این همون ماده‌ایه که توی اون فنجونی بود که خوردی. ولی این‌طوری مستقیم می‌ره توی خونِت و از همه‌ی تراش‌ویدهایی که توی بدنته رد می‌شه. عکس‌العمل سریع‌تری هم می‌بینیم.»

این حرفش باید من را آرام‌تر می‌کرد. من آزمایشِ فنجان را با موفقیت رد کرده بودم؛ پس حتماً توی این آزمایش هم موفق می‌شدم، اما بیشتر از همیشه ترسیده بودم. وقتی دکتر پارچه را محکم به دور زخمی که ایجاد کرده بود بست، ساعدم کمی سوخت. حداقل جلوی خونریزی را می‌گرفت.

پرسیدم: «چقدر طول می‌کشه؟ چقدر طول می‌کشه تا عکس‌العملش رو ببینین؟»

کرش گفت: «چند دقیقه. الآن تفاوتی حس می‌کنی؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قرنطینه
نویسنده
مترجمفرزانه مختاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات317
زبانفارسی
شابک978-600-462-213-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۷۲۰۰۰ 36000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قرنطینه

Aylin firouzjaei
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
کتاب به حدی عالی بود که ادم دلش نمیخواست لحظه‌ای از خواندن دست بردارد. یکی از نکات مثبت این کتاب این بود که انسان هرگز نباید ناامید بشه و لحظه‌ای دست از تلاش برداره تا به خواسته و هدفی که داره برسه. کتاب اموزنده و همچنین بسیار زیبایی بود پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کنید. با تشکر از کتابراه
دلارام مهدوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب خیلی خوب و قشنگی بود طوری که زمین گذاشتنش باعث ناراحتی آدم میشد. یکی از خوبیاتی که داشت نشون میداد که اگر هدفی داشته باشی هیچکس جلودارت نیست و نمیتونه شکستت بده و فقط خودت اگر بعد از زمین خوردنت بلند نشی باعث میشی که به هدفت نرسی.
Ramin
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
خیلی عالی بود اولش شاید حوصله سر بر بود ولی رفته رفته هیجانش بیشر شد طوری که دیگه صد صفحه اخرو تا تموم نکردم نمیخواستم ببندمش
آرینا شریعت مداری
۱۴۰۲/۵/۶
دقیقا همان چیزی بود که نیاز داشتم😊
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قرنطینه

برای دریافت کتاب قرنطینه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.