معرفی و دانلود کتاب زندگی واقعی وینی خرسه: داستان یک بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول

عکس جلد کتاب زندگی واقعی وینی خرسه: داستان یک بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول
قیمت:
۳۱,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی واقعی وینی خرسه: داستان یک بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی واقعی وینی خرسه: داستان یک بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی واقعی وینی خرسه: داستان یک بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول

کتاب زندگی واقعی وینی خرسه: داستان یک بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول منتخب نیویورک تایمز، نوشته‌ی لیندزی متیک و جاش گرین هات، ماجرای توله خرس بسیار باهوشی است که به عنوان نماد خوش‌شانسی به میدان‌های جنگ برده می‌شود و بعد از نشان دادن شجاعت‌های بسیار در رده‌ی سربازان قرار می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب زندگی واقعی وینی خرسه:

داستان این رمان جذاب با دامپزشکی به نام هری کول بورن آغاز می‌شود که به جنگ می‌رود. او در راه خود با یک توله خرس روبرو می‌شود و برای خوش‌شانسی در جنگ، او را با خود می‌برد. این خرس وینی نامیده می‌شود و به مرور زمان دیگران، او را به عنوان عضوی مهم در ارتش می‌پذیرند.

وینی، خرس کوچک و متفاوتی است و برای خود آرزوهایی دارد. او همیشه دلش می‌خواهد به جاهایی برود که خرس‌های دیگر نرفته‌اند و کارهایی را انجام دهد که از یک حیوان انتظار نمی‌رود. وینی نه ترسی به دل راه می‌دهد و نه از کسی خجالت می‌کشد و در نهایت کارهایی می‌کند که همه او را می‌شناسند و شهرتی جهانی برای خود پیدا می‌کند.

لیندزی متیک (Lindsay Mattick) در واقع خاطرات پدربزرگ خود را که همان دامپزشک داستان است با کمک جاش گرین هات (Josh Greenhut) روایت می‌کند. کتاب زندگی واقعی وینی خرسه (Winnie's Great War) داستان جذابی دارد و بسیاری از آن به عنوان شاهکار ادبیات کودک یاد می‌کنند و البته نباید فراموش کرد که شخصیت مشهور و پرطرفدار «وینی د پو» نیز با الهام از این خرس محبوب خلق شده است.

افتخارات کتاب زندگی واقعی وینی خرسه:

- کتاب منتخب نیویورک تایمز در حوزه کودکان
- صد کتاب NYPL برای خواندن و به اشتراک گذاشتن
- بهترین کتاب سال پابلیشر ویکلی
- بهترین کتاب سال Bookpage

نکوداشت‌های زندگی واقعی وینی خرسه:

- کتاب به همان اندازه جذاب و آموزنده است که یک داستان خانوادگی شخصی را به چیزی با طنین جهانی تبدیل می‌کند. (Horn Book, starred review)

- بچه‌های کوچکی که عاشق داستان‌های کلاسیک هستند، با این گزارش دل‌انگیز از ریشه‌های واقعی زندگی خرس، مسحور خواهند شد. (Booklist, starred review)

- ترکیبی کامل از هنرهای زیبا با نوشتاری روح‌انگیز، تخیلی. این داستان زیبا که توسط نوه بزرگ کولبورن نوشته شده است، برای به اشتراک گذاشتن با دیگران ایده آل است. (Publishers Weekly, starred review)

کتاب زندگی واقعی وینی خرسه مناسب چه کسانی است؟

خواندن این رمان جذاب و هیجان‌انگیز به تمامی کودکان دبستانی 7 تا 12 ساله که داستان‌های تاریخی را دوست دارند، توصیه می‌شود.

با لیندزی متیک بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده در کانادا به دنیا آمد و رشته‌ی روزنامه‌نگاری تحصیل کرد. لیندزی بیش از ده سال در روابط عمومی مشغول به کار شد و در چندین سازمان غیرانتفاعی عضو هیأت مدیره بود. او در کتاب زندگی واقعی وینی خرسه خاطرات پدربزرگش را برای‌تان روایت می‌کند.

در بخِشی از کتاب زندگی واقعی وینی خرسه می‌خوانیم:

دوتا سنجاب آمدند تا ببینند که آن‌همه سروصدا برای چیست؛ یکی از سنجاب‌ها فَنسی3 بود و آن‌یکی تال4. سنجاب‌ها سریع دویدند روی شاخه‌ی بلندی که خیلی از آن شاخه‌ی خمیده دور نبود.

تال با تعجب گفت: «یه خرسه!» بعد یک‌دفعه خم و راست شد و گفت: «باورت می‌شه؟!»

فنسی گوش‌هایش را عقب داد و گفت: «اصلاً فکرش رو هم نمی‌کردم که یه خرس بتونه همچین جاروجنجالی به پا کنه.» بعد سرش را کج کرد و دمش را تکان داد و به خرسی نگاه کرد. «شاید اهل هیمالیا باشه.»

تال گونه‌اش را خاراند. «تا حالا دیده بودی که یه خرس این‌قدر بیاد بالا؟»

فنسی دماغش را گرفت بالا و گفت: «هرگز؛ این اصلاً طبیعی نیست.»

صدای مامان‌خرسه به گوش خرسی رسید: «شجاع باش!»

تال با نگرانی جهشی کرد و گفت: «نمی‌دونم چرا ان‌قدر ناراحته.»

خرسی با صدای بلند گفت: «سلام!»

فنسی و تال میخکوب شدند.

«سلاااااام‌!» خرس کوچولوی تو دیگر اصلاً ناله نمی‌کرد.

تال، بدون این‌که جلب توجه کند، خیلی آرام به طرف فنسی خم شد. «داره با ما حرف می‌زنه؟»

فهرست مطالب کتاب

بیشه‌زار
وایت‌ریور
والکارتیه
خرسی از بالای یکی
دشت سالزبری
لندن
گنجینه‌ی خانواده‌ی کول بورن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی واقعی وینی خرسه: داستان یک بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول
نویسنده،
مترجمفرزانه مختاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-600-462-492-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زندگی واقعی وینی خرسه: داستان یک بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول

برای دریافت کتاب زندگی واقعی وینی خرسه: داستان یک بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.