معرفی و دانلود کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه

عکس جلد کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه نوشته‌ی سارا ملانسکی، ادامه‌ی ماجراهای پرفروش ایبی و جونا را به تصویر می‌کشد که این بار هم از آینه‌ی جادویی عبور می‌کنند و به قصه‌ی شاهزاده قورباغه می‌روند.

موضوع کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه چیست؟

جونا و ایبی این بار هم بر خلاف میلشان به درون آینه‌ی جادویی کشیده می‌شوند و به قصه‌ی شاهزاده قورباغه (Once Upon a Frog) راه پیدا می‌کنند. شاهزاده که جوان خوشتیپی بوده به وسیله‌ی طلسم جادوگری بدذات به یک قورباغه تبدیل شده و تنها راه نجاتش یک شاهزاده خانم است. وقتی جونا و ایبی از او کمک می‌خواهند متوجه می‌شوند که شاهزاده خانم بسیار بداخلاق و بی‌ادب است بنابراین ایبی و جونا تصمیم می‌گیرند تا هر طور شده خودشان شاهزاده قورباغه را نجات دهند... باید دید آن‌ها موفق می‌شوند یا نه.

درباره‌ی مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند:

سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) در این مجموعه‌ی محبوب که از سری کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شود با ایده‌ای بکر و جالب داستان‌هایی را به رشته تحریر درآورده است که برای تمام کودکان جذاب است. در مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند (Whatever After) ایبی و جونا خواهر و برادری هستند که به تازگی به محله و خانه‌ای جدید نقل مکان کرده‌اند. ایبی به مدرسه‌ای جدید می‌رود، اما بعد از گذشت مدتی همچنان به آن عادت نکرده و دلتنگ دوستان قدیمی‌اش است.

یک شب جونا چیزی عجیبی در زیرزمین خانه‌ی جدیدشان می‌بیند؛ آینه‌ای که در زیرزمین تکان خورده و صداهایی از خودش در می‌آورد؛ جونا، ایبی را هم از خواب بیدار می‌کند تا او هم این آینه‌ی سحرآمیز را ببیند. جونا چند ضربه به آینه می‌زند و ناگهان آینه آن‌ها را به داخل خود کشانده و وارد سرزمین قصه‌ها و ماجراهای جذاب و قدیمی می‌کند. جونا و دیبی در هر داستانی که وارد می‌شوند مسیر آن را عوض کرده و پایانی غیر منتظره و بامزه برای آن رقم می‌زنند.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه:

- روند سریع و تعلیق داستان خوانندگان را از صفحه‌ی اول مسحور می‌کند. (Kirkus Reviews)
- سرگرم‌کننده و خنده‌دار. (Lauren Myracle)
- خنده‌دار با پیچ و تاب‌های غیرمنتظره و نشان دادن قدرت دختران. (Booklist)

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه مناسب چه کسانی است؟

خواندن این داستان جالب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال لذت‌بخش و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه می‌خوانیم

ماری‌رُز هردفعه ما را به یک داستان متفاوت می‌برد. او یک پری جادویی است که توی آینه زندگی می‌کند. درواقع ما فکر می‌کنیم که او آنجاست، چون زیاد از جزئیات زندگی‌اش باخبر نیستیم. به‌هرحال، او تاحالا ما را به داستان سفیدبرفی، سیندرلا، زیبای خُفته، پری دریایی، راپونزل یا همان گیسوکمند، ملکه‌ی برفی و دیو و دلبر برده است. توی داستان‌ها همیشه یک پری وجود داشته که قدرت جادویی دارد و می‌تواند آدم‌ها را به هر چیزی که می‌خواهد، تبدیل کند؛ مثلاً دیو. من یک‌بار تبدیل به دیو شدم؛ جدی می‌گویم! یک‌عالمه مو و پنجه‌های تیزی داشتم.

وقت‌هایی که برندان کار زشتی می‌کند، من با خودم فکر می‌کنم ای‌کاش می‌شد او را به یک دیو تبدیل کنم؛ شاید هم یک موش یا حتی یک مورچه که بتوانم روی او پا بگذارم.

فکرهای بد را از ذهنم دور می‌کنم. نه، من لِهش نمی‌کنم؛ اما شاید او را توی یک جعبه بگذارم که سوراخ داشته باشد و خفه نشود. بعد، کمی علف یا هر چیزی که مورچه‌ها می‌خورند، توی جعبه بگذارم و برای یک مدت فراموشش کنم.

زنگ کلاس به‌صدا درمی‌آید و من و فرانکی و رابین بلند می‌شویم و در انتهای صف می‌ایستیم. از جلو صدای پِنی، یکی از دوستان رابین می‌آید که فریاد می‌زند:‌ «بس کن برندان!»

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: اِیبی اخمو
فصل دو: خاطرات آزاردهنده
فصل سه: منتظر من باش!
فصل چهار: سلام!
فصل پنج: قصه‌ی احتمالاً واقعی!
فصل شش: توپ را بگیر!
فصل هفت: قایق سواری
فصل هشت: هیجان
فصل نه: جونا بلونز
فصل ده: اتاق کوکو
فصل یازده: از دفتر خاطرات دور شو!
فصل دوازده: دوستان
فصل سیزده: یه جای کار می‌لنگه
فصل چهارده: گروگان
فصل پانزده: هِی اسب، تُندتر برو!
فصل شانزده: فرمانده کوکو
فصل هفده: دوباره خانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه
نویسنده
مترجمسارا فرازی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-462-099-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه

نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۷/۲۰
داستان این جلد واقعا هیجان انگیز و زیبا بود این دفعه ایبی و جونا به داستان شاهزاده قورباغه می‌روند ایبی در چاهی که شاهزاده قورباغه در آن بود فرود می‌آید او به جونا گوشزد می‌کند کاری نکند داستان خراب شود اما همان لحظه که توپ شاهزاده خانم در چاه می‌افتد شازده یا همان گربه شأن توپ را می‌گیرد و داستان خراب می‌شود ایبی از شاهزاده خانم می‌خواهد کمکش کند از چاه بیرون بیاید‌ام شاهزاده خانم به او کمک نمی‌کند ایبی تصمیم می‌گیرد خودش به کمک جونا شاهزاده قورباغه را دوباره انسان کند غافل از آن که و........ داستان مثل بقیه‌ی جلد عالی بود اما پایان غافلگیر کننده‌ای داشت پیشنهاد می‌کنم بخونید
Aida Eslaminejad
۱۴۰۰/۵/۲۶
عالی بود من تا الان سیندرلا ایبی در سرزمین عجایب ملکه برفی علاءالدین دیو و دلبر رو خواندم و همین طور شاهزاده قورباغه که توی این برنامه خواندم واقعا عالی هستند
فاطمه مالک
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
واقعا عالی بود من که واقعاً لذت بردم ای‌بی و جونا واقعاًبه قهرمان‌ها کمک میکنن
رونیکا کلانتری
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
واقعا عالیه من دارم همه جلد هاشو میخرم شبا بیدار میمونم اینو میخونم واقعا ممنونم💖💜
مبینا ارضی
۱۴۰۰/۳/۲۳
اینقدر خوبه که همین جوری پشت سر هم دارم جلداشو می‌خرم😂😂😂
بیتا 🏵🌸
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عالی بود من همه‌ی جلد هاشو دارم میخونم
رستا رحیمی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالیییییی و عاشقشم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه

برای دریافت کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 8: شاهزاده قورباغه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.