معرفی و دانلود کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی

عکس جلد کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی
قیمت:
۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی نوشته‌ی سارا ملانسکی، ادامه‌ی داستان‌های پرفروش و جذاب بچه‌ها و آینه‌ی جادویی را به تصویر می‌کشد. در این داستان ایبی و جونا به قصه‌ی شنل قرمزی با ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی وارد می‌شوند.

موضوع کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی چیست؟

در این داستان پدر و مادر ایبی و جونا به سفر رفته‌اند و مادربزرگ از شهری دیگر برای مراقبت از بچه‌ها به خانه‌ی آن‌ها می‌آید. در زمانی که مادبزرگ کنار بچه‌هاست، ایبی به یک مهمانی دعوت می‌شود، اما مادربزرگ به او اجازه نمی‌دهد تا به این مهمانی برود. ایبی که دلش می‌خواست هر طور که شده به آن مهمانی برود به سراغ آینه‌ی جادویی رفت تا به کمک آن بتواند به مهمانی برود، اما آینه‌ی جادویی به جای مهمانی، ایبی و جونا را به قصه‌ی شنل قرمزی (Seeing Red) برد. حالا بچه‌ها باید راهی پیدا کنند تا شنل قرمزی و مادربزرگش را از دست گرگ بدجنس نجات دهند...

درباره‌ی مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند:

سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) در این مجموعه‌ی محبوب که از سری کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شود با ایده‌ای بکر و جالب داستان‌هایی را به رشته تحریر درآورده است که برای تمام کودکان جذاب است. در مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند (Whatever After) ایبی و جونا خواهر و برادری هستند که به تازگی به محله و خانه‌ای جدید نقل مکان کرده‌اند. ایبی به مدرسه‌ای جدید می‌رود، اما بعد از گذشت مدتی همچنان به آن عادت نکرده و دلتنگ دوستان قدیمی‌اش است.

یک شب جونا چیزی عجیبی در زیرزمین خانه‌ی جدیدشان می‌بیند؛ آینه‌ای که در زیرزمین تکان خورده و صداهایی از خودش در می‌آورد؛ جونا، ایبی را هم از خواب بیدار می‌کند تا او هم این آینه‌ی سحرآمیز را ببیند. جونا چند ضربه به آینه می‌زند و ناگهان آینه آن‌ها را به داخل خود کشانده و وارد سرزمین قصه‌ها و ماجراهای جذاب و قدیمی می‌کند. جونا و دیبی در هر داستانی که وارد می‌شوند مسیر آن را عوض کرده و پایانی غیر منتظره و بامزه برای آن رقم می‌زنند.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی:

- روند سریع و تعلیق داستان خوانندگان را از صفحه‌ی اول مسحور می‌کند. (Kirkus Reviews)
- سرگرم‌کننده و خنده‌دار. (Lauren Myracle)
- خنده‌دار با پیچ و تاب‌های غیرمنتظره و نشان دادن قدرت دختران. (Booklist)

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی مناسب چه کسانی است؟

کودکان سنین 7 تا 12 سال از خواندن این داستان جالب و فانتزی لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی می‌خوانیم:

مامان‌بزرگ سر تکان می‌دهد. «بعد از این‌که بابا و مامانم به شیکاگو رفتن، من دیگه هیچ راهی برای رفتن به قصه پیدا نکردم. خیلی گشتم. حتی وقتی بزرگ شدم و ازدواج کردم و مامان شما دوتا به دنیا اومده بود، به همه‌چی دست می‌زدم. پنجره! آینه! درهای کمد! درهای‌ خونه! اما هیچی نه چرخید، نه بنفش شد. تازه اون موقع بود که فکر کردم شاید هر چی قبلاً بوده رفتن به قصه‌ها همه‌ش رؤیا بوده. اما امشب اون آینه رو توی زیرزمین خونه‌تون دیدم و فهمیدم.»

می‌گویم: «وای!»
مامان‌بزرگ می‌پرسد: «عجیبه که من الان اینجا با شمام؟»
می‌گویم: «آره. اما خیلی خوبه.»

با دقت به مامان‌بزرگ نگاه می‌کنم. برای یک لحظه خودم را در او می‌بینم. منظورم این است، چشم‌های ما شبیه هم هستند، دماغ‌هایمان هم عین هم است. موهای او هم مثل مال من فرفری است.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: مامان‌بزرگ اینجاست!
فصل دو: بزن بریم
فصل سه: چه جادویی در پس هر اسم پنهان است؟
فصل چهار: به خانه‌ی مامان‌بزرگ می‌رویم
فصل پنج: تق تق. کی اونجاست؟
فصل شش: مامان‌بزرگ غافلگیرکننده
فصل هفت: گرگ در خانه
فصل هشت: چه چشم‌های درشتی دارم
فصل نه: همه‌ی افراد خانواده
فصل ده: خانه‌ی درختی تفریحی
فصل یازده: بیایید معامله کنیم
فصل دوازده: یک معامله
فصل سیزده: گرگ خانگی
فصل چهارده: شام برای صبحانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی
نویسنده
مترجمسارا فرازی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات126
زبانفارسی
شابک978-600-462-533-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی

برای دریافت کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 12: شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.