معرفی و دانلود کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا

عکس جلد کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا رمانی سرگرم‌کننده و جذاب از سارا ملانسکی است. این کتاب ماجراجویی‌های ایبی و برادرش جونا را روایت می‌‌کند که موفق شده‌اند آینه‌ای جادویی پیدا کنند، به وسیله‌ی این آینه به داستان و افسانه‌های قدیمی سفر کنند و ماجرای آن‌ها را بهم بریزند...

درباره‌ی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا

مجموعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند داستان جونا و خواهرش ایبی است که آینه‌ای جادویی یافته‌اند، آینه‌ای منحصر به فرد که به آن‌ها قدرتی جادویی می‌بخشد، قدرت سفر در داستان‌ها و ورود به جهان افسانه‌های قدیمی. جونا و ایبی در هر کتاب وارد یکی از داستان‌های معروف می‌شوند. یک بار همراه سیندرلا برای جشن شاهزاده آماده می‌شوند و در کتابی دیگر داستان سفیدبرفی را بهم می‌ریزند.

این بار جونا و ایبی در کتاب موطلا (Good as Gold) به سراغ داستان موطلا و سه خرس می‌روند. موطلا دختری زیباست که برحسب شیطنت برخلاف توصیه‌ی مادرش به دل جنگل می‌زند و سر از خانه‌ی سه خرس در می‌آورد. او در زمانی که خانواده‌ی خرس‌ها در خانه‌شان حضور ندارند، بر روی صندلی آن‌ها می‌نشیند، غذای آن‌ها را می‌خورد و روی تخت‌خواب آن‌ها به خواب می‌رود. آیا جونا و ایبی این بار نیز می‌توانند در داستان موطلا تغییری ایجاد کنند و پیش از آنکه موطلایی در دردسری عظیم گرفتار شود، او را نجات دهند؟ یا موطلا گرفتار شیطنت و نافرمانی‌اش می‌شود و در دام سه خرس می‌افتد؟ اصلاً چطور می‌خواهند به او کمک کرده و او را از مخمصه نجات دهند؟

مجموعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند، نوشته‌ی سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) است و توسط سارا فرازی به فارسی ترجمه شده و نشر پرتقال آن را روانه‌ی بازار کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند

قصه‌ها عوض می‌شوند (whatever after)، مجموعه کتابی 15 جلدی است که توسط نشر پرتقال به چاپ رسیده است. این کتاب‌ها داستان دو نوجوان را روایت می‌کنند که در هر جلد دست به ماجراجویی‌هایی اعجاب‌انگیز می‌زنند. از میان عناوین کتاب‌های این مجموعه می‌توان به علاءالدین، گیسوکمند، پری دریایی، سیندرلا، سفیدبرفی، زیبای خفته، هانسل و گرتل، ملکه‌ی برفی، آلیس در سرزمین عجایب و ... نام برد.

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویانه، مناسب و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا می‌خوانیم

موطلا درِ کلبه را باز می‌کند و دعوتمان می‌کند تو. کلبه‌شان کوچک، اما تمیز است. توی اتاق نشیمن کاناپه‌ای بدقواره و قهوه‌ای با کوسن‌هایی صاف و قهوه‌ای است. فرش کهنه به نظر می‌رسد. هیچ‌چیز تزیینی‌ای توی کلبه نیست.

موطلا توضیح می‌دهد: «من هرچی رو که تونستم، فروختم. اما همون پول کمی رو هم که از فروش وسایل به دست آوردم، مجبور شدم برای غذا خرج کنم.»
به‌زحمت آب دهانم را قورت می‌دهم. الان دیگر واقعاً خوشحالم که تصمیم گرفتیم به موطلا کمک کنیم.
جونا، شازده و تخته‌اسکیتش را روی زمین می‌گذارد. شازده روی فرش کهنه وول می‌خورد و من و جونا کنار موطلا روی کاناپه‌ی بدقواره می‌نشینیم.
موطلا می‌گوید: «ممنون که پیشنهاد کمک دادین. ببخشید اگه بی‌ادبی کردم. من فقط... خیلی تحت فشارم.»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: چیزی که می‌خواستم نشد
فصل دوم: سورتمه‌سواری
فصل سوم: کسی خانه نیست؟
فصل چهارم: همه‌چیز درباره‌ی خرس‌ها
فصل پنجم: موطلا
فصل ششم: الان می‌بینی‌ش، دیگه نمی‌بینی‌ش
فصل هفتم: ورود گربه‌ها ممنوع
فصل هشتم: دوتا قصه توی یکی
فصل نهم: پیدا کردن رامپی
فصل دهم: خانه
فصل یازدهم: شیرین‌تر از عسل چیست؟
فصل دوازدهم: تهیه‌ی شربت
فصل سیزدهم: یخ‌دربهشت
فصل چهاردهم: به‌طرف قصر
فصل پانزدهم: گیر افتادن
فصل شانزدهم: از دیدن شما خوشحال شدم
سپاسگزاری
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا
نویسنده
مترجمسارا فرازی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-622-274-371-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا

برای دریافت کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 14: موطلا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.