معرفی و دانلود کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه

عکس جلد کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه
قیمت:
۱۷۱۰۰ 8550 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه نوشته‌ی شهرام شفیعی، با زبانی طنز و تصاویری رنگارنگ ماجرای پدر و پسری است که رفتارهای عجیب و غریبی دارند. این اثر دلنشین به کودکان مسائل اجتماعی را آموزش می‌دهد.

موضوع کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه چیست؟

شما در این کتاب آموزنده با داستان یک خانواده آشنا می‌شوید؛ ماجرای پدر و پسری که بدون فکر دست به رفتارهای عجیب و حتی غلط می‌زنند. این اثر دلنشین به کودکان رفتارهای اجتماعی مانند خود مراقبتی، رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های اقتصادی و… را آموزش می‌دهد.

نام یکی از ماجراهایی که در این جلد از مجموعه می‌خوانید، ماشین است. روزی پدر همراه با پسرش به دوچرخه سواری می‌روند. وقتی برمی‌گردند و زنگ خانه را می‌زنند کسی درب را به رویشان باز نمی‌کند. پسر می‌گوید: بابا خب چرا با کلید در را باز نمی‌کنی؟ پدر گفت: مگر تو نمی‌دانی من برای اینکه کلیدها را گم نکنم آن‌ها را با خودم نمی‌آورم!!

درباره مجموعه قصه‌های من و بچه‌هام:

داستان‌های این مجموعه‌ی کمیک استریپ، خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های 70 سال بعد را خواهد ساخت؛ زیرا کودکان با خواندنشان محال است آن‌ها را از یاد ببرند و سال‌های بعد با یادآوری داستان‌های این مجموعه باز هم خواهند خندید.

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان خنده‌دار با تصاویری دوست داشتنی برای تمامی کودکان دبستانی جذاب و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه می‌خوانیم:

من و پسرم گردو می‌فروختیم. ما دو جور گردو داشتیم: گردوهای خیلی خوب و گردوهای خیلی سفت ما تند تند گردو می‌شکستیم و می‌خوردیم. من گفتم: «ما باید گردو بفروشیم. چرا داریم گردو می‌خوریم؟!» پسرم گفت: «شاید به خاطر این که گردو خوشمزه است!» وقتی پسرم می‌خواست پوست گردو را جدا کند، انگشتش خون آمد. از بس که سفت بود. پسرم گفت، «گردوی سفت چقدر خوب است! من تا حالا خون ندیده بودم ولی حالا دیدم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیمای شرق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-6628-62-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۱۰۰ 8550 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه

برای دریافت کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: هندوانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.