معرفی و دانلود کتاب قهرمان درونت را کشف کن

عکس جلد کتاب قهرمان درونت را کشف کن
قیمت:
65900 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان درونت را کشف کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان درونت را کشف کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قهرمان درونت را کشف کن

کتاب قهرمان درونت را کشف کن به قلم راندا برن، سفر شگرف و شجاعانه بر روى این کره خاکی که سبب تحول زندگى تنی چند از افراد تاریخ شده است را روایت می‌کند.

نکته‌ای خاص درباره‌ی شما وجود دارد. شما به این دنیا آمده‌اید تا انسانی صالح باشید و کاری شگفت‌انگیز انجام دهید. سفری ویژه وجود دارد که شما باید گام برداشتن در آن زمینه را بر عهده بگیرید و آن را به نتیجه برسانید. کتاب قهرمان درونت را کشف کن (Hero) درباره‌ی همان سفر است و به شما نشان می‌دهد که می‌توانید قهرمان دنیای خودتان باشید.

دوازده تن از انسان‌های موفق در دنیای امروزی کوشیده‌اند داستان‌های به ظاهر غیر ممکن زندگی شان را برای شما بازگو کنند. با خواندن داستان آن‌ها پی می‌برید شما با همه‌ی توانایی‌ها و استعدادهای لازم برای واقعیت بخشیدن به ارزشمندترین رؤیای زندگی‌تان متولد شده‌اید. به این ترتیب می‌توانید سفر زندگی‌تان را با موفقیت به پایان برسانید و تغییری سازنده را در جهان پیرامونتان به وجود آورید.

راندا برن (Rhonda Byrne) نویسنده استرالیایی کتاب‌های انگیزشی، سفر معنوى خود را با فیلم راز آغاز کرده، فیلمی که با استقبال کم نظیری در سراسر جهان رو به رو شد. پس از آن کتاب راز را نوشت که به 47 زبان زنده‌ى دنیا ترجمه شد و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفت.

شادی و رنج، هر دو بر روی کره‌ی زمین وجود دارند زیرا این دنیای زیبا سرشار از دوگانگی‌ها و تضادها است. هر موضوعی را که مورد بررسی قرار دهید در حقیقت دارای تضاد یا نقطه‌ای مقابل است همانند نور و تاریکی، نزدیک و دور، بالا و پایین، چپ و راست، گرم و سرد و... که هر یک در مقابل دیگری قرار می‌گیرند.

این تضادها و دوگانگی‌ها در همه‌ی سطوح زندگی دیده می‌شوند. دوستان و دشمنان، عاشق شدن و فارغ شدن از عشق، اطمینان ‌خاطر و تردید، ثروت و فقر و خوشی و ناخوشی مقابل هم قرار می‌گیرد. به علاوه هر انسانی دارای ویژگی‌های مثبت و منفی است پس برای هر موضوعی می‌توان نکته‌ای متضاد یا نقطه‌ای مقابل را یافت.

شما قدم به دنیایی نهاده‌اید که احتمال هرگونه حسی از شادی‌های شگرف و عشق‌های رؤیایی تا رو به ‌رو شدن با دشواری‌های بزرگ و رنج‌های آزار دهنده وجود دارد. در وقع آمده‌اید تا ماجرای زندگی در این دنیای زیبا و پردغدغه را تجربه کنید. و تنها خودتان هستید که تصمیم می‌گیرید قهرمان درونتان را کشف کنید یا اجازه دهید دشواری‌های زندگی مانع شما شوند. فقط خودتان می‌توانید سفر قهرمانانه‌ی زندگی‌تان را به‌عهده بگیرید زیرا در اصل شما قهرمان این داستان هستید.

جملات برگزیدۀ کتاب قهرمان درونت را کشف کن:

- من از همه‌ی موقعیت‌های دشواری بهره‌مند هستم که وجود داشتن آن‌ها، برای دستیابی به موفقیت، لازم است.
- اکنون باید آزمود آیا وظیفه یا مسئولیت شما روی این کره‌ی خاکی پایان یافته است یا خیر. اگر هنوز زنده هستید؛ پس، وظیفه یا مسئولیت شما به ‌پایان نرسیده است.
- به کار بردن واژه‌ی "بعدها" در مسیر واقعیت ‌بخشیدن به رؤیاها در واقع گونه‌ای بیماری است که سبب می‌شود رؤیاهای ارزشمندتان را با خودتان به‌گور ببرید.
- دیگران اغلب به من می‌گفتند که من نمی‌توانم به رؤیای ارزشمندم واقعیت ببخشم. من بارها و بارها مجبور شده‌ام ذره‌ ذره‌ی پشتکارم را برای واقعیت ‌بخشیدن به رؤیایم به‌ کار ببرم.
- شما باید موقعیتی را تصور کنید که به‌ سوی آن پیش می‌روید. بکوشید تصویری شفاف را در این‌باره در ذهنتان بیافرینید. از موقعیتی عکس فوری بگیرید که قصد دارید در طی چند سال بعد به آن برسید.

در بخشی از کتاب قهرمان درونت را کشف کن می خوانیم:

درست هم‌اکنون می‌توانید پیگیری ‌کردن دلخوشی‌های راستین‌تان را شروع کنید زیرا همیشه کاری در بخشی از زندگی‌تان وجود دارد که همواره می‌خواستید انجامش دهید، اما هنوز انجامش نداده‌اید. آیا گرایشی را به یادگیری موج‌ سواری یا قایق ‌سواری احساس کرده‌اید؟ آیا گرایشی را به شرکت ‌کردن در کلاس‌های بازیگری، نقاشی یا باغبانی احساس کرده‌اید؟ آیا تاکنون گرایش داشته‌اید چگونگی طراحی لباس یا طراحی داخلی ساختمان را بیاموزید؟

آیا سازی ویژه وجود دارد که همواره گرایش داشته‌اید نواختن آن را بیاموزید زیرا با شنیدن نوای آن بی‌درنگ از شادمانی لبریز می‌شوید؟ آیا احساس می‌کنید برای زندگی کردن در کشور یا شهری ویژه گرایش دارید و با شنیدن زبان یا گویش ویژه‌ی آن به ذوق می‌آیید؟ آیا کاری وجود دارد که در کودکی دوست داشتید انجامش دهید؛ اما در بزرگسالی مجبور شده‌اید آن را کنار بگذارید زیرا باید هزینه‌های زندگی‌تان را تأمین می‌کردید؟ چه کاری را در نظر دارید که همیشه می‌خواستید انجامش دهید؟

بسیاری از انسان‌ها هرگز زمانی را برای پیگیری‌ کردن این گرایش‌های خود در نظر نمی‌گیرند یا در کل آن‌ها را کنار می‌گذارند زیرا احساس می‌کنند این گرایش‌ها به‌ راستی بی‌اهمیت هستند یا به خواسته‌های مهم‌تر آنان در زندگی مربوط نمی‌شوند. به این نکته توجه داشته باشید: وقتی گرایشی ویژه را به انجام ‌دادن کاری ارزشمند احساس می‌کنید؛ در واقع دعوت می‌شوید تا دلخوشی‌های راستین‌تان را در زندگی دنبال کنید.

این کار ویژه بی‌تردید به مسیر مربوط به رؤیای ارزشمندتان می‌رسد. شما از چشم‌انداز کنونی‌تان روی این کره‌ی خاکی نمی‌توانید چنین ارتباطی را مشاهده کنید؛ اما مطمئن باشید پیگیری‌کردن چنین راهی درپایان سبب می‌شود به رؤیاهای ارزشمندتان برسید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: رؤیا
دعوت‌نامه‌ای برای قهرمانانه دل‌ به ‌دریا زدن
نادیده‌ گرفتن دعوت‌نامه
یافتن رؤیای ارزشمندتان
مسیر دلخوشی‌های راستینتان را دنبال کنید
بخش دوم: قهرمان
باور
نیروی تصور
ذهن قهرمان
قلب قهرمان
شیوه‌ی قهرمان
تعهد
بخش سوم: تلاش
مسیر پرپیچ‌ و خم
هر بار یک گام بردارید
منفی‌بافان و هم‌پیمانان
هم‌پیمانان
مسیر دشواری‌ها و معجزه‌ها
آزمایش نهایی
بخش چهارم: پیروزی
پاداش
زندگی‌کردن به‌شیوه‌ای برازنده‌ی قهرمان
قهرمان درون شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قهرمان درونت را کشف کن
نویسنده
مترجمسیما فرجی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-964-236-567-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
65900 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قهرمان درونت را کشف کن

میثم جمشیدی
۱۳۹۹/۱/۱۲
مجموعه کتاب‌های راندا برن رو واقعا توصیه میکنم همه بخونن فوق العادست من تاثیر خیلی مثبتش تو زندگی خودم دیدم. تشکر ویژه از کتابراه که اکثر کاراشون برامون گذاشتند.
رضا رمضانی کلفتی
۱۳۹۸/۸/۱۸
به روند زندگی تأثیرات مثبت میذاره، خرید رایگان باشه. میشه ازش استفاده مناسب کرد
ل.د
۱۴۰۱/۱/۲
سلام نسبت به کتاب‌های دیگر راند برن خیلی جذابیت نداشت
رادین فرزان
۱۴۰۰/۳/۲۵
نسخه چاپیشو دارم عالیه واقعا انجام بدی نتیجه میدیگیرم
Solmaz H
۱۳۹۸/۶/۳
برخلاف بقیه کتابهای راندابرن، این خیلی چرته
نریمان عابدی
۱۴۰۰/۱۱/۲
همه‌ی کتابای راندا برن تاثیر گذارن
شفیقه بافکر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بهترین کتاب برای شروع مسیر
زهرا جمشیدی
۱۳۹۸/۷/۶
خوشحالم قهرمان زندگی خودمم✔👍
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب قهرمان درونت را کشف کن

برای دریافت کتاب قهرمان درونت را کشف کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.