معرفی و دانلود کتاب لذت مهندسی

عکس جلد کتاب لذت مهندسی
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لذت مهندسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لذت مهندسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لذت مهندسی

کتاب لذت مهندسی، کوششی است برای دوستداران خلاقیت، کارآفرینان سختکوش، مهندسان نوآور و دانشجویان علاقه‌مند به تغییر و تفاوت در شیوه نگرش به مسائل فنی و صنعتی. امید آن که خواننده جوان با مطالعه کتاب حاضر به مرزهایی نو در نگرش به موضوع مهندسی برسد و با الهام از مطالب این کتاب بر غنای دانسته‌های خود بیفزاید.

کوشش شده است تا هر مطلب به صورتی کوتاه و گذرا فقط ذهن خواننده را به آن مطلب جلب نماید و با ارائه کمترین واژگان، سرنخ هایی نخستین درباره آن موضوع را به او بدهد و خواننده خودش در صورت علاقه‌مند شدن بدان گفتار، به دنبال دانسته‌های کامل‌تر برود. ولی در برخی زمینه‌ها که یا به دلیل نو بودن و یا جذابیت، نیاز به شکافتن بیشتر موضوع بوده توضیحات جامع‌تری داده شده است که از آن جمله می‌توان به مواردی چون: «واقعیت مجازی»، «الگوریتم ژنتیک» و «تاریخچه رباتیک» اشاره نمود.

مطالب کتاب درباره تازه‌های فناوری، دنیای جذاب هوش مصنوعی، کاربرد الگوریتم ژنتیک و الگوریتمهای رفتار حیوانات در طراحی‌های مهندسی، تاریخچه دانش رباتیک، شبکه‌های عصبی، واقعیت مجازی، موس کامپیوتر در مسیر تکامل، مسابقه ملی طراحی خودروی الکتریکی، مسابقه ملی طراحی شناورهای هوشمند، مسابقه ملی طراحی هواپیمای بدون سرنشین، مسابقه مبارزه با قانون جاذبه و ... است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لذت مهندسی
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لذت مهندسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لذت مهندسی

برای دریافت کتاب لذت مهندسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.