معرفی و دانلود کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو!: درآمدزایی در فضای مجازی هرگز به این راحتی نبوده

عکس جلد کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو!: درآمدزایی در فضای مجازی هرگز به این راحتی نبوده
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو!: درآمدزایی در فضای مجازی هرگز به این راحتی نبوده

کتاب با ChatGPT میلیونر شو! اثر پرفروش آمازون از نیل داگر، دانش‌آموخته‌ی کامپیوتر از کالج لندن و نویسنده‌ی انگلیسی است. داگر در این راهنمای گام‌به‌گام به مخاطبان خود کمک می‌کند قابلیت‌های ChatGPT را بهتر بشناسند و بتوانند منابع درآمدی جدیدی در اختیار داشته باشند، به پژوهش بپردازند، محتواهای جذاب و جالب‌توجهی را در زمانی کوتاه تولید کنند، مشتریانِ خود را با ارائه‌ی پروژه‌هایشان با سرعت و کیفیت بالا تحت تأثیر قرار دهند و...

درباره‌ی کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو!

«نوامبر سال 2022 یکی از دوستان من می‌خواست برای کسب‌وکارش یک ایمیل اطلاع‌رسانی خوب و مناسب ایجاد کند. من به او کمک کردم و برای این‌کار از ChatGPT استفاده کردم. نه‌تنها نتیجه‌اش بسیار خوب بود بلکه تمام این فرآیند فقط حدود پنج ثانیه طول کشید! از آن زمان به بعد، ChatGPT به بخش ضروری و غیرقابل تفکیک گردش‌های کاری من تبدیل شد و زمان صرف‌شده برای انجام کارهای مختلفِ من را از 65 تا 90 درصد کاهش داد! این کتاب را نوشتم چرا که فکر می‌کردم همه باید از توانایی‌های شگفت‌انگیز این پدیده آگاه باشند.» این عبارات، بیانگر دلایل نیل داگر (Neil Dagger) برای نگارش کتاب با ChatGPT میلیونر شو (The ChatGPT Millionaire) هستند.

اگر نوشتنِ ایمیل‌های مهم کاری برای شما دشوار است، اگر تولیدکننده‌ی محتوا هستید و نمی‌دانید چطور با استفاده از واژه‌های کلیدی، سئوی سایت خود را بالا ببرید، اگر بازاریاب هستید و از مؤثرترین راه‌ها برای تبلیغ کالا و خدمات شرکت خود آگاه نیستید، اگر دانشجو یا پژوهشگر هستید و از ترجمه‌ی متن‌های طولانی و استفاده از ماشین‌های ترجمه‌ی بی‌کیفیتی مانند گوگل ترنسلیت خسته شده‌اید، نگران نباشید. نیل داگر در کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو راهکاری پیش روی شما قرار می‌دهد که نه‌تنها مشکلات شما را برطرف کرده و بر سرعت و کیفیت کارتان می‌افزاید بلکه روش درآمدزایی جدیدی نیز برای شما محسوب می‌شود.

ChatGPT یکی از ابزارهای تولید متن هوش مصنوعی به شمار می‌آید که توسط شرکت OpenAI برای پاسخگویی به سؤالات کاربران و گفت‌وگو با آنان طراحی شده است و مدل زبانی Transformer را برای تولید پاسخ‌های منطقی، معنادار و طبیعی به کار می‌گیرد. پردازشِ زبانی این مدل در قیاس با نمونه‌های مشابه، سرعت و دقت بیشتری دارد و از آن می‌توان برای تولید متن، خلاصه‌سازی متن، ترجمه و بسیاری کارهای دیگر استفاده کرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو!

نیل داگر در کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو از تغییر و تحولی که می‌توانید با کمک ChatGPT در زندگی خود ایجاد نمایید صحبت می‌کند. او که کارشناس هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) و ماشین‌لرنینگ (Machine Learning) است، از ظرفیت‌ها و قدرت نفوذ این هوش و میزان اثرگذاری آن بر صنایع و حرفه‌های مختلف آگاه است. او به‌خوبی می‌داند که امور مالی و بازاریابی چطور تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار خواهند گرفت و چگونه زندگی همه‌ی انسان‌ها به‌واسطه‌ی آن متحول خواهد شد و به همین دلیل، تلاش کرده تا با زبانی ساده و صمیمانه، مفاهیم اساسی و کاربردی آن را به مخاطبان خود، فارغ از پیشینه‌ی اطلاعاتی و دانشِ آنان از این حوزه، آموزش دهد.

در سال‌های اخیر، سرعت بالای توسعه‌ی هوش مصنوعی، آن را به یک فناوری فراگیر و بسیار پرطرفدار در حوزه‌های مختلف تبدیل کرده است. در میان فناوری‌های منتج از هوش مصنوعی، مدل زبانی ChatGPT به ابزاری پرسرعت، قدرتمند، کاربردی و تأثیرگذار تبدیل شده است. زبان ساده و روانِ کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو به مخاطب کمک می‌کند تا با اغلب قابلیت‌های ChatGPT آشنا شود و بتواند از آن برای اجتناب از انجام کارهای غیرضروری و تکراری، سرعت‌بخشیدن به فرآیند کارها، پژوهش، تولید محتوا و بسیاری کارهای دیگر استفاده کند.

کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو را به همت شادن پژواک، با ترجمه‌ی لیلی پسندیده و خوانش احسان صمدیار می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب با ChatGPT میلیونر شو!

  • کتاب با ChatGPT میلیونر شو به شما کمک می‌کند تا به ChatGPT تنها به‌عنوان یک ابزار ساده‌ی تولید متن نگاه نکنید. این کتاب شما را راهنمایی می‌کند تا با استفاده‌ی مفیدتر از ChatGPT بتوانید به موفقیت‌های مالی نیز دست پیدا کنید. (ری، بنیانگذار Vidinfinity)
  • اگر در جست‌وجوی یک راهنمای مناسب برای شروع استفاده از ChatGPT هستید، این کتاب را بخوانید. (آمنا، بنیانگذار Amenakay.com)
  • کتاب با ChatGPT میلیونر شو یک راهنمای جامع و به‌روز است که به مخاطب خود می‌آموزد چگونه سریع‌تر و ساده‌تر کسب درآمد کند؛ راهنمایی گام‌به‌گام برای ایجاد منابع درآمدی جدید، پژوهش و تبلیغ محتواهای جذاب در عرض تنها چند دقیقه و تحت تأثیر قرار دادن مشتریان به‌دلیل اتمام پروژه‌هایشان با بالاترین سرعت و کیفیت. خواندنِ این کتاب برای هر فردی که قصد دارد با به‌کارگیری ChatGPT به درآمد و موفقیت برسد، ضروری است، حتی اگر از پیش هیچ اطلاعاتی در این باره نداشته باشد. (Amazon)

کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو برای چه کسانی مناسب است؟

تمام افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی تکنولوژی و هوش مصنوعی مخاطبین این کتابند.

در بخشی از کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو!: درآمدزایی در فضای مجازی هرگز به این راحتی نبوده می‌شنویم

کتاب‌های الکترونیکی منبع بزرگی از درآمد غیرفعال هستند اگرچه نوشتنِ اون مستلزم کارهای اولیه‌ی زیادیه. اما یک کتاب الکترونیکی خوب می‌تونه تا سال‌های سال حق تألیف داشته باشه و این روزها با نشر آمازون، بدون اینکه نگران کنار اومدن با دیگر انتشارات قدیمی باشید، می‌تونید کتاب‌تون رو به‌صورت چاپی در دسترس همگان قرار بدید. با این حال نوشتن یک کتاب الکترونیکی خوب، کار راحتی هم نیست. شما باید موضوع مناسب و هدف داشته باشید، تحقیق کنید تا مطمئن بشید که کتاب مدنظر آگاهی‌بخش و معتبر هست، محتوای کتاب‌تون منطقی و قابل پیگیری باشه، محتواتون جالب و چشم‌گیر باشه تا توجه خواننده رو به خودش جلب کنه، به سبکی نگارش شده باشه که برای مخاطب جذاب و خوانا باشه، کتاب رو در دستگاه‌های مختلف فرمت کنید و مطمئن بشید تا قالبش در تمام دستگاه‌ها درست باشه. اون رو اصلاح و ویرایش کنید تا هیچ اشتباه و غلط املایی نداشته باشید. طراحی جلد اون باید در بازار برجسته باشه و برای خواننده‌ها جذاب به نظر برسه. تبلیغات و بازاریابی لازم رو انجام بدید تا به مخاطبِ هدف برسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
فصل اول: چت جی‌پی‌تی همه‌چیز تمام است اما چه کاربردی برای من دارد؟
7 دقیقه
فصل دوم: استفاده از چت جی‌پی‌تی
47 دقیقه
فصل سوم: با جی‌پی‌تی بازدهی خود را افزایش دهید
47 دقیقه
فصل چهارم: با جی‌پی‌تی جریان درآمدی غیرفعال بسازید
10 دقیقه
فصل پنجم: با جی‌پی‌تی یک فریلنسر فوق‌بشری شوید
14 دقیقه
فصل ششم: عملگرهای مورد علاقه‌ی من
3 دقیقه
فصل هفتم: محدودیت‌ها
4 دقیقه
فصل هشتم: نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو!: درآمدزایی در فضای مجازی هرگز به این راحتی نبوده
نویسنده
مترجملیلی پسندیده
راویاحسان صمدیار
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو!

برای دریافت کتاب صوتی با ChatGPT میلیونر شو! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.