معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی درک متن زبان: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی درک متن زبان: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی درک متن زبان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی درک متن زبان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی درک متن زبان: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی درک متن زبان، تمامی اطلاعات لازم برای پاسخ‌های درک مطلب انگلیسی را در اختیار دانش‌آموزانِ پشت کنکوری قرار می‌دهد. امید یعقوبی فرد، نویسنده‌ی کتاب، درس‌نامه‌‌ای منحصربه‌فرد در این اثر برای پاسخ به پرسش‌های کلوزتستِ کنکور آماده کرده‌ است. مطالعه‌ی این کتاب به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در کنار پاسخ صحیح، زمان‌ِ خود را حین گذراندن آزمون مدیریت کنند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی درک متن زبان

کتاب لقمه طلایی درک متن زبان با این مقدمه آغاز می‌شود که دانش‌آموزان برای کسب درصد چشمگیری از درس زبان در کنکور، باید تمرکز ویژه‌ای به درک مطلب و کلوزتست داشته باشند. کتاب حاضر، منبعی برای فراگیری درک متن زبان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به حساب می‌آید. امید یعقوبی فرد، نویسنده‌ی کتاب، در این اثر روش پاسخ به تیپ‌های مختلف پرسش‌های درک مطلب و کلوزتست را آموزش داده است. مطالب این کتاب به گونه‌ای تدوین شده تا دانش‌آموزان روش انتخاب پرسش را فرا بگیرد و ابتدا سراغ پرسش‌های آسان بروند. نویسنده، درس‌نامه‌ای را در این کتاب قرار داده است. در کنار این درس‌نامه، مجموعه‌‌ی تست بسیار کاملی از کنکورهای چند سال پیش نیز در کتاب لقمه طلایی درک متن زبان، جمع‌آوری شده است. در این زمینه می‌توان به 40 متن درک مطلب و 30 متن کلوزتستِ این کتاب اشاره کرد.

با مطالعه‌ی این متن‌ها و تمرکز بر تکنیک‌هایی که اطلاعات کتاب برای درک مطلب در اختیار دانش‌آموزان قرار داده، مهارت‌ متن‌خوانیِ انگلیسیِ شما به میزان چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. نویسنده، پاسخ‌نامه‌ای دقیق و تشریحی در این کتاب گنجانده است. هر زمان که برای انجام یکی از تست‌های کتاب با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌‌توانید سری به این پاسخ‌نامه بزنید. ابتدایِ تمامی متن‌های درک مطلب و کلوزتستِ این کتاب، اطلاعاتی درباره‌ی این تست‌ها مطرح شده است. شماره‌ی متن، سطح دشواری آن، ارتباط متن با نوع آزمون کنکور، تعداد واژه‌های متن و زمان پیشنهادی برای پاسخ به سوال‌ها را می‌توان از اطلاعاتی نام برد که در ابتدای متن‌های درک مطلب و کلوزتستِ این کتاب قرار دارد. در کنار این اطلاعات، تصویری بامزه نیز خودنمایی می‌کند. نویسنده، تیپ‌ سوال‌ها و کلید تست را در پاسخ‌نامه‌ی این کتاب قرار داده است. فصل نخست این کتاب با «درس‌نامه‌ درک مطلب آغاز می‌شود». دانش‌آموزان با مطالعه‌ی این فصل، با مرجع ضمیر یا کلمه آشنا می‌شوند و روش‌های استنباط از متن را فرا می‌گیرند. پس از مطالعه‌ی فصل نخست به بخش سوال‌های کنکوری کتاب می‌رسیم. این سوال‌ها در چندین بخش برای آمادگی دانش‌آموزان در تست‌زنی پرسش‌های درک مطلب و کلوزتست مطرح شده است.

کتاب لقمه طلایی درک مطلب زبان، اثری کامل برای آمادگیِ کنکور به حساب می‌آید. در پیوست این کتاب، سوال‌های کنکورهای 98، 99 و 1400 جای گرفته است.

کتاب لقمه طلایی درک متن زبان برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزانی که برای کنکور آماده می‌شوند و دنبال منبعی برای درک مطلب زبان می‌‌گردند، مخاطب اصلی کتاب لقمه طلایی درک مطلب زبان انگلیسی به حساب می‌آیند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: درس‌نامه درک مطلب
درس 1: درک متن از دید مشاور
درس 2: اول یه بار تند از روی متن بخون...
درس 3: تیپ 1: معنی لغات یا عبارات
درس 4: تیپ 2: مرجع ضمیر یا کلمه
درس 5: تیپ 3: سوالات مربوط به جزئیات متن
درس 6: تیپ 4: موضوع یا عنوان متن/ پاراگراف
درس 7: تیپ5: استنباط از متن
درس 8: تیپ‌های نوظهور!
درس 9: درک مطلب سر جلسۀ کنکور
فصل 2: سولات درک مطلب
فصل 3: درس‌نامه کلوز تست
کلوز تست با دید متفاوت
فصل 4: سوالات کلوز تست
فصل 5: پاسخ‌نامه تشریحی
پاسخ‌نامه تشریحی درک مطلب
پاسخ‌نامه تشریحی کلوز تست
پیوست: سوالات کنکورهای 98، 99 و 1400

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی درک متن زبان: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات369
زبانانگلیسی
شابک978-600-3170-90-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی درک متن زبان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی درک متن زبان

برای دریافت کتاب لقمه طلایی درک متن زبان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.