معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور

عکس جلد کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور

کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور با تلاش مسعود غزالی‌بینا، برای داوطلبان کنکور علوم انسانی نوشته شده است. این کتاب، با توضیحاتی بسیار خلاصه و در عین حال کامل، مثل یک معلم پا به پای شما برای حل مسائل مختلف ریاضی پیش می‌آید و همه‌ی تست‌های مهم ریاضی کنکور دهه‌ی 90 را حل می‌کند تا داوطلبان کنکور بتوانند درصد بالایی را از این درس سخت اما تاثیرگذار به دست آورند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور

ریاضیات، با ضریب بالا، یکی از مهم‌ترین درس‌هایی است که داوطلبان کنکور علوم انسانی باید به آن توجه کنند. این درس، پس از ادبیات فارسی، مهم‌ترین درس در رشته‌ی علوم انسانی شناخته می‌شود اما چون بسیاری از دانش‌آموزان علوم انسانی از این درس ترس دارند، آن را کنار می‌گذارند و نادیده‌اش می‌گیرند. آن‌ها حاضرند هزاران صفحه کتاب‌های تاریخ، جغرافیا، روانشناسی، اقتصاد، فلسفه، ادبیات و... را بخوانند اما نگاهی به کتاب‌های کم‌حجم ریاضیات نیندازند! همین است که اهمیت پاسخ دادن به سوالات ریاضیات را در کنکور علوم انسانی افطازش می‌دهد و باعث می‌شود دانش‌آموزانی که در درس ریاضی قوی هستند، بتوانند نتیجه‌های فوق‌العاده‌ای در کنکور علوم انسانی بگیرند. کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور کار را برای دانش آموزان رشته‌ی انسانی ساده می‌کند و مباحث را به صورت جامع اما جمع و جور به آن‌ها ارائه می‌دهد.

کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور همه‌ی مباحثی که ممکن است سهمی از سوالات کنکور را به خود اختصاص دهند، به‌خوبی آموزش می‌دهد. «عبارت‌های جبری»، «معادله‌ی درجه‌ی دوم»، «تابع»، «آشنایی با منطق و استدلال‌ ریاضی»، «آمار»، «شمارش»، «احتمال»، «الگوهای خطی»، «دنباله‌ی هندسی و ریشه»، «توان» و «تابع نمایی» مباحثی هستند که در این اثر به طور کامل کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود. در انتهای کتاب نیز، همه فرمول‌های مورد نیاز برای دوره کردن وجود دارد.

روش کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور برای آموزش هر بخش، آموزش به همراه حل مسئله است، به این معنی که ابتدا به طور خلاصه درباره‌ی مفهوم کلی آن بخش و نکات اصلی مباحث مواردی بیان می‌شود و سپس با حل یک یا چند مسئله و سؤال کنکور، آن مفهوم در ذهن دانش‌آموز تثبیت می‌شود.

کتاب لقمه طلایی ریاضیات کنکور انسانی یکی از کتاب‌های کمک‌درسی مجموعه لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه نو است و منبعی مهم و غنی برای همه‌ی دانش‌آموزان کنکوری به‌شمار می‌رود که می‌خواهند درس ریاضی را دوره، جمع‌بندی و تثبیت کنند؛ در نتیجه اگر به دنبال یادگیری اولیه‌ی مفاهیم هستید شاید بهتر باشد ابتدا از کتاب کمک آموزشی دیگری استفاده کنید و سپس برای دوره و جمع‌بندی به سراغ این کتاب بیایید.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه نو، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی برای یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه در واقع هر درس را لقمه می‌کند و به مخاطب می‌دهد. همه محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موراد نیز در انتهای هر فصل با سوالات چهارگزینه‌ای مطالب کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. در انتها، این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتواهای مربوط را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... برخی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور برای داوطلبان کنکور در رشته‌ی علوم انسانی مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: عبارت‌های جبری
فصل 2: معادله درجه دوم
فصل 3: تابع
فصل 4: آشنایی با منطق و استدلال ریاضی
فصل 5: آمار
فصل 6: شمارش
فصل 7: احتمال
فصل 8: الگوهای خطی
فصل 9: دنباله هندسی
فصل 10: ریشه، توان، تابع نمایی
فرمول‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات369
زبانفارسی
شابک978-600-317-409-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی ریاضیات انسانی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.