معرفی و دانلود کتاب قد کوتاه

عکس جلد کتاب قد کوتاه
قیمت:
۳۷۶۰۰ 18800 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قد کوتاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قد کوتاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قد کوتاه

هالی گلدبرگ اسلون در کتاب قد کوتاه از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، ماجرای دختر بچه‌ای ریز نقش به نام جولیا را به تصویر می‌کشد که والدینش به شدت نگران فیزیک منحصر به فرد او هستند، غافل از این که همین تفاوت جولیا با باقی کودکان، او را به صحنه نمایش می‌کشاند.

درباره کتاب قد کوتاه:

آیا تاکنون دوست داشته‌اید ظاهری متفاوت از آن چه هستید، داشته باشید؟ مثلا دلتان می‌خواهد چشمان‌تان درشت‌تر یا قدتان بلندتر شود؟ هالی گلدبرگ اسلون (Holly Goldberg Sloan) در کتاب قد کوتاه (Short) روایتگر داستان دختری ریزه میزه به نام جولیا است که تنها یک آرزو دارد: قد بلندتری داشته باشد.

جولیا دلش می‌خواهد مثل بقیه آدم‌ها زندگی معمولی داشته باشد. او دوست ندارد هنگام صحبت کردن با افراد گوناگون به بالا نگاه کند یا زمانی که روی صندلی می‌نشیند پاهایش در هوا معلق باشند. در ادامه داستان قد کوتاه جولیا باعث نگرانی خانواده‌اش نیز می‌شود. اما شرایط جولیا درست از زمانی تغییر می‌یابد که مادرش او را مجبور به شرکت در نمایش جادوگر شهر اُز می‌کند. در این نمایش به جولیا نقش یک مانچکین داده می‌شود. مانچکین‌ها آدم‌های کوتاه قامتی هستند که در بخشی از داستان جادوگر شهر اُز، سر راه دوروتی، شخصیت اصلی داستان قرار می‌گیرند.

در این داستان پرکشش هالی گلدبرگ اسلون این فرصت را به شما می‌دهد تا درک عمیق‌تر و بهتری نسبت به زندگی افراد کوتاه قامت داشته باشید و برای یک بار هم که شده از زاویه دید آن‌ها به زندگی نگاه کنید.

کتاب قد کوتاه مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده و رئال از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب قد کوتاه می‌خوانیم:

کل این هفته به یادگیری متن و حرکات می‌گذرد. حالا می‌توانم، بدون نگاه کردن به کاغذ، آهنگ‌ها را از حفظ بخوانم. (همه‌ی بخش‌ها، حتى ترانه‌های دوروتی و جادوگرها که هنوز همدیگر را ندیده‌اند.)

وقتی داریم تمرین می‌کنیم، شان بار آهنگ شخصیت‌های دیگر را می‌نوازد. صدایش موقع خواندن متن دوروتی فوق العاده است. با جودی گارلندا مو نمی‌زند؛ همانی که نقش دوروتی را در فیلم بازی کرد. کم‌کم نگران می‌شوم که نکند بازیگر نقش دوروتی به نظرم خوب نیاید، چون زیادی به شان بار عادت کرده‌ام. اما مانچکین‌ها، قبل از بقیه‌ی بازیگرها، یک هفته‌ی کامل تمرین می‌کنیم، چون (بیشترمان) بچه‌ایم. گروه طراحی صحنه هم در این مدت فرصت دارند روی ساختن صحنه و نورپردازی کار کنند.

برای اجرای یک نمایش باید کارهای فنی زیادی انجام شود. قبلا این را نمی‌دانستم، الان هم خیلی خوب نمی‌فهمم. اما می‌بینم که این دور و بر اتفاق‌هایی می‌افتد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قد کوتاه
نویسنده
مترجممیترا امیری لرگانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-462-301-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۶۰۰ 18800 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قد کوتاه

zanko
۱۴۰۱/۲/۲۱
داستان دختری رو میگه که بخاطر قد کوتاه هش ناراحت و چهجوری باهاش کنار میاد و وارد نمایش میشه. داستان بدی نیس برای وقت گذروندن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قد کوتاه

برای دریافت کتاب قد کوتاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.