معرفی و دانلود کتاب لونای کلمه جمع کن

عکس جلد کتاب لونای کلمه جمع کن
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لونای کلمه جمع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لونای کلمه جمع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لونای کلمه جمع کن

کتاب لونای کلمه جمع کن نوشته‌ی سونیا ویمر، ماجرای دختر رؤیاپرداز و مو قرمزی را به تصویر می‌کشد که عاشق جمع کردن کلمات شیرین، شادی‌بخش و شگفت‌انگیز است؛ کلماتی که وقتی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند معنای تازه‌ای به زندگی می‌بخشند. این کتاب در سال 2011 برنده جایزه کتاب کودکان Moonbeam شد.

درباره‌ی کتاب لونای کلمه جمع کن (The Word Collector):

در این داستان خواندنی با لونا آشنا می‌شوید، دختری که در آسمان‌ها زندگی می‌کند. او خاص‌ترین سرگرمی دنیا را دارد، لونا عاشق جمع‌آوری کلمات است؛ کلمات زیبایی که منجر به خندیدن، شادی و مهربانی می‌شوند و روح را برای مدتی طولانی در آغوش می‌گیرند.

اما روزی فرا می‌رسد که همه چیز به صورت ناگهانی تغییر می‌کند و تمام کلماتی که لونا از آن‌ها مراقبت می‌کرد یکی یکی ناپدید می‌شوند. او از همه می‌پرسد که چه بلایی سر کلمات آمده است؟ در نهایت متوجه می‌شود تمام مردم و موجودات آنقدر درگیر شلوغی‌ها، خشم و نفرت شده‌اند که کلمه‌های زیبا را فراموش کرده‌اند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا راهی سفری شود و به مردم عشق، مهربانی و شادی بخشد. لونا با این کارش دنیای اطرافیانش را دگرگون کرد.

کتاب لونای کلمه جمع کن برای چه کسانی مناسب است؟

سونیا ویمر (Sonja Wimmer) در این کتاب به کودکان 3 تا 7 سال به اشتراک گذاشتن شادی، مهربانی و عشق میان مردم را آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب لونای کلمه جمع کن می‌خوانیم:

آن شب لونا نتوانست بخوابد و صبح وقتی با تابش پرتوهای خورشید ستاره‌ها به خواب رفتند، تصمیم خودش را گرفت.
او همه‌ی کلمه‌هایش را ریخت توی چمدان بزرگ و راهی سفر شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لونای کلمه جمع کن
نویسنده
مترجمپیام ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-304-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لونای کلمه جمع کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لونای کلمه جمع کن

برای دریافت کتاب لونای کلمه جمع کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.