معرفی و دانلود کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها: متن دو زبانه

عکس جلد کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها: متن دو زبانه
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها: متن دو زبانه

کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها نوشته‌ی اولیور جفرز، در مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز، «ما اینجا زندگی می‌کنیم» منتشر شده است. اگر کودک شما به حیوانات علاقه‌مند است و از بازدید از باغ‌وحش لذت فراوانی می‌برد، حالا وقت آن رسیده که با موجودات دیگری نیز آشنا شود؛ جاندارانی که در محیط اطرافمان کمتر می‌بینیم. کتاب پیش رو دو زبانه است و فرزند شما علاوه بر آشنا شدن با اسامی حیوانات، معادل آن‌ها در زبان انگلیسی را نیز خواهد آموخت.

درباره‌ی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها

کودکان معمولاً به حیوانات علاقه‌مند هستند و با دقت به آن‌ها نگاه می‌کنند. مشاهده‌ی موجودات زنده‌ی دیگری به جز انسان‌ها که مثل خودمان نفس می‌کشند، آب و غذا می‌خورند و بچه دارند، قطعاً برای فرزند نوپای شما بسیار جذاب است و او راجع به این جانداران سؤالاتی از شما خواهد پرسید. به‌عنوان یک والد، دسترسی به منبعی که بتوانید با کمک تصاویر رنگی و شاد آن، حیوانات را به فرزند کنجکاو خود معرفی کنید، بسیار مفید است. کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها ((Here We Are) Book of Animals) دقیقاً به همین منظور طراحی و تألیف شده. این کتاب به معرفی حیواناتی که در محیط اطرافمان کمتر می‌بینیم و زیستگاه خاص خود را دارند پرداخته است. برای مثل خرس قطبی که در مناطق بسیار سرد قطبی زندگی می‌کند و یا ایگوانا که زیستگاه اصلی‌اش مناطق استوایی‌ست.

اولیور جفرز (Oliver Jeffers)، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های ما اینجا زندگی می‌کنیم، در این مجلد تصاویر رنگی و شادی را به مخاطب نوپای خود ارائه می‌دهد. ضمن بیان این نکته که وی در معرفی اسامی حیوانات، از ترتیب حروف الفبای زبان انگلیسی استفاده کرده است. کودک خردسال شما علاوه‌بر آشنایی با اسامی حیوانات، معادل آن‌ها در انگلیسی و ترتیب حروف الفبای این زبان را نیز به ذهن سپرده و می‌آموزد. کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها، همچنین می‌تواند منبع بسیار خوبی برای مربیان مهدکودک و متخصصین حوزه‌ی آموزش کودکان باشد.

اولیور جفرز، نویسنده‌ی پرکار و مشهور اهل ایرلند شمالی است. وی برنده‌ی جوایز متعددی از جمله جایزه‌ی جهانی بهترین کتاب مصور است. کتاب‌های پرفروش او به بیش از 36 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند و در دسترس کودکان قرار گرفته‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی ما اینجا زندگی می‌کنیم

اولیور جفرز پس از اولین کتاب محبوب خود، «چگونه یک ستاره را بگیریم»، مجموعه‌ای از کتاب‌های تصویری برنده‌ی جایزه را خلق کرد که در سراسر جهان ترجمه شده‌اند، این مجموعه در ادامه‌ی کتاب «ما اینجا زندگی می‌کنیم»، پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و بهترین کتاب سال تایم، طراحی و نوشته شده است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی ما اینجا زندگی می‌کنیم

  • دانستن پیام این کتاب برای اهل زمین لازم است؛ چراکه شاید یک عمر برای فهمیدنش تلاش کنند. یک جلد از این کتاب باید در هر کتابخانه‌‌ای باشد. (School Library Journal)
  • پیام این مجموعه بسیار ساده است؛ مهربان‌تر بودن با خودمان و دیگران. (NPR)
  • نویسنده یک اثر هنری واقعی خلق کرده است. (Buzzfeed)
  • کتابی که همه‌ی والدین به آن نیاز دارند. (Gambit)

کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب اصلی این کتاب کودکان بالای 1 سال هستند، اما چنانچه به حوزه‌ی آموزش کودکان علاقه‌مند باشید می‌توانید از این کتاب استفاده کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها: متن دو زبانه
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-152-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب آموزش زبان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها

برای دریافت کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: حیوان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.