معرفی و دانلود کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها: متن دو زبانه

عکس جلد کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها: متن دو زبانه
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها: متن دو زبانه

کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها نوشته‌ی اولیور جفرز، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، مجلدی از مجموعه‌ی دو زبانه‌ای به همین نام (ما اینجا زندگی می‌کنیم) است. این مجموعه‌ی پرفروش به زبان‌های بسیاری ترجمه شده. کودک خردسال شما، با کنجکاوی و هوشیاری به دنیای اطراف نگاه می‌کند و متوجه تفاوت‌ها می‌شود. کتاب پیش رو نیز به‌منظور توضیح بهتر این تفاوت‌ها و مفهوم تضاد با تصاویر رنگی و جذاب طراحی شده و در هر صفحه از آن می‌توانید دو کلمه‌ی متضاد همراه با معادل آن‌ها در زبان انگلیسی را مشاهده کنید و به کودک خود بیاموزید.

درباره‌ی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها

کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها ((Here We Are) Book of Opposites) به آموزش مفهوم تضاد به کودکان می‌پردازد. فرزندان نوپای شما با نگاهی کنجکاو و هوشیارانه به دنیای اطراف می‌نگرند. آن‌ها در سال‌های آغازین زندگی خود متوجه تفاوت‌ها و تضادها در جهان می‌شوند و معمولاً سؤالاتی را در همین خصوص مطرح می‌کنند. کتاب پیش رو به‌منظور توضیح این تفاوت‌ها به کودکان و آشنایی آن‌ها با نحوه‌ی صحیح بیان کلمه‌های متضاد طراحی و تألیف شده است. این کتاب نوعی از تعامل را بین والدین و فرزند خردسال به وجود خواهد آورد و پس از مدتی کودک با ذهن آماده‌ی خود، لغات را به خاطر خواهد سپرد. ضمن این‌که در ترجمه‌ی فارسی این اثر، معادل کلمات در زبان انگلیسی نیز آورده شده و شما می‌توانید آن‌ها را به فرزند خود بیاموزید. این کتاب همچنین می‌تواند منبع بسیار مناسبی برای آموزش در مهدکودک‌ها باشد و متخصصین نیز از آن بهره ببرند.

اولیور جفرز (Oliver Jeffers)، هنرمند، تصویرگر و نویسنده‌ی اهل ایرلند شمالی است. انتشارات هارپر کالینز انگلستان و پنگوئن ایالات متحده کتاب‌های مصور جفرز را منتشر می‌کنند که اکنون به بیش از 36 زبان زنده‌ نیز ترجمه شده‌اند و کودکان در سراسر دنیا از آن‌ها بهره می‌برند.

شبنم حیدری‌پور کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها را به فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبین قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها

  • این کتاب شامل تصاویر جذابی است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان به‌طور یکسان لذت‌بخش و زیبا هستند. (Kirkus Reviews)

درباره‌ی مجموعه‌ی ما اینجا زندگی می‌کنیم

اولیور جفرز پس از اولین کتاب محبوب خود، «چگونه یک ستاره را بگیریم»، مجموعه‌ای از کتاب‌های تصویری برنده‌ی جایزه را خلق کرد که در سراسر جهان ترجمه شده‌اند، این مجموعه در ادامه‌ی کتاب «ما اینجا زندگی می‌کنیم»، پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و بهترین کتاب سال تایم، طراحی و نوشته شده است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی ما اینجا زندگی می‌کنیم

  • یک اثر هنری واقعی. (Buzzfeed)
  • یک کتاب ضروری برای والدین. (Gambit)
  • ما اینجا زندگی می‌کنیم پیامی بسیار ساده دارد: با یکدیگر مهربان باشید. (NPR)
  • حقیقت شیرین و لطیفی که هر انسان اهل کره‌ی زمین باید بداند و ممکن است یک عمر برای رسیدن به آن تلاش کند. وجود این کتاب در قفسه‌های هر کتابخانه‌ای ضروری‌ست. (School Library Journal)

کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان بالای 1 سال مناسب است. همچنین چنانچه در حوزه‌ی آموزش کودکان فعالیت دارید کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها منبع خوبی برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها: متن دو زبانه می‌خوانیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها: متن دو زبانه
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-526-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب آموزش زبان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها

برای دریافت کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: متضادها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.