معرفی و دانلود کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم

عکس جلد کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم

تا حالا دلتان خواسته به آسمان پرواز کنید و از آن بالا به زمین آبی‌رنگ چشم بدوزید؟ اولیور جفرز در کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم داستانی جذاب و خلاقانه خلق کرده که شما را به جایی بالاتر از زمین می‌برد؛ این کتاب با زبانی ساده و لحنی سرگرم‌کننده، حقایق زندگی در سیاره‌ی زمین و جایگاه انسان را در فضا برای کودکان بیان می‌کند. این اثر به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز انتخاب شده است.

درباره‌ی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم

زمین جای شگفت‌انگیزی است. این را زمانی می‌فهمید که یک ذرّه‌بین دستتان بگیرید و مسیر هر قدم کوچکتان را با دقت نگاه کنید. یا از روی یک ارتفاع خیلی خیلی زیاد، از آن بالا بالاهای آسمان آبی، به زمین نگاه کنید. تا حالا فکر کرده‌اید که آیا ما آدم‌ها در دنیا تنها هستیم یا هزاران سیاره‌ی دیگر هم وجود دارند که صاحبان خاص خودشان را داشته باشند؟ اصلاً ما کجای این فضا و زمین و آسمان ایستاده‌ایم؟

اولیور جفرز (Oliver Jeffers) در کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم (Here We Are) داستان‌های زیبایی را درباره‌ی زمین، دریا، آسمان و فضا برای کودکان و والدین آن‌ها می‌گوید که همگی‌شان جذاب و شنیدنی‌اند. واقعیت این است که زندگی در هر جایی، چه جهان و زمین بزرگی که روی آن زندگی می‌کنیم و چه خانه‌ی کوچکمان، نیاز به راهنمایی دارد که با خواندنش بتوانیم به‌خوبی از آن‌ها نگهداری کنیم. کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم دقیقاً همان راهنمای بی‌نظیری است که هر انسانی، از کودک نوپا گرفته تا بزرگسالان و کهنسالان، باید آن را بخوانند. اولیور جفرز با خلق این کتاب یک کتابچه‌ی راهنمای طنزآمیز، سرگرم‌کننده و آموزنده خلق کرده که هر آنچه را زمینی‌ها باید بدانند، در آن جای داده است.

او در ابتدا این کتاب را برای پسر خودش به رشته‌ی تحریر درآورد، تصویرسازی کرد و در سال 2017 به انتشار رساند، اما موضوعات جهان‌شمول آن مانند سیاره‌ی زمین، فضا، آسمان، جایگاه حقیقی انسان بر زمین و تبدیل شدن به یک انسان خوب، آن را نزد همه‌ی مردم محبوب کرد. این اثر پرفروش در بر گیرنده‌ی امیدها و آرزوهای جفرز برای فرزندش در این جهان است که بدون شک وجود آن در هر کتابخانه‌ای ضروری‌ست.

گفتنی‌ست کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم را شبنم حیدری پور به زبان فارسی برگردانده و نشر پرتقال که ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان است آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

انیمیشن اقتباسی از کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم

در سال 2020 انیمیشنی سی دقیقه‌ای با الهام از این اثر و با کارگردانی فیلیپ هانت و داگلاس کاریگان ساخته شد.

جوایز و افتخارات کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم

  • بهترین کتاب NPR در سال 2017؛
  • بهترین کتاب بوستون گلوب در سال 2017؛
  • بهترین کتاب سال مجله تایم در سال 2017؛
  • حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز.

نکوداشت‌های کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم

  • اثری که خواندن آن برای والدین ضروری است. (گامبیت)

  • جفرز در این کتاب گردش در زمین، دریا و آسمان را به ارمغان می‌آورد. او استاد ایجاد لذت‌های متفاوت است. (نیویورک تایمز)

  • کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم یک اثر هنری حقیقی است. (BuzzFeed)

  • کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم یک راهنمای زیبا و تصویری برای زندگی روی زمین و تبدیل شدن به یک انسان خوب است. (برایتلی)

  • کتابی شیرین و لطیف و سرشار از هر چیزی که زمینیان باید بدانند! اثری که برای قفسه‌های کتاب ضروری است. (نشریه‌ی اسکول لایبرری)

  • کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم یک پیام دارد: مهربان باش! (ان‌پی‌آر)

  • کتابی بیانگر لحظات صمیمیت انسان با تصاویری که بزرگی کیهان را به‌ تصویر می‌کشد. اولیور جفرز در کتاب خود بر این پیام‌های دوگانه تأکید می‌کند که «شما هرگز روی زمین تنها نیستید و همه‌ی ما در کنار هم هستیم.» (پابلیشرز ویکلی)

  • یک کتاب کودک ارزشمند و دلربا. (ان‌بی‌سی تودی‌شو)

کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی این کتاب کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم را کودکان 3 تا 7 سال و به‌ویژه کودکان علاقه‌مند به موضوعات مربوط به فضا، زمین و جهان تشکیل می‌دهند، اما خواندن آن برای همه‌ی کسانی که دغدغه‌های محیط‌زیستی دارند و یا از فکر کردن به جهانی ورای دنیای قابل‌ِزیستِ امروزی لذت می‌برند، بسیار جذاب خواهد بود. والدین و مربیان کودک از دیگر مخاطبان اثر حاضر به شمار می‌روند.

با اولیور جفرز بیشتر آشنا شویم

یکی از پرافتخارترین و مشهورترین نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان اولیور جفرز نام دارد. او در سال 1977 متولد شده و از هنرمندان ایرلند شمالی است که هم‌اکنون در بروکلین زندگی می‌کند. او علاوه‌ بر نویسندگی در زمینه‌ی تصویرگری نیز فعالیت حرفه‌ای دارد و زیباترین تصاویر به‌یادماندنی را برای کتاب‌هایش خلق می‌کند. اولیور جفرز تحصیلات دوران متوسطه‌ی خودش را در کالج Hazelwood به اتمام رساند و سپس در سال 2001 در رشته‌ی ارتباطات بصری از دانشگاه اُلستر فارغ‌التحصیل شد.

این نویسنده، فعالیت حرفه‌ای خود را با نقاشی فیگوراتیو و تصویرگری و تصویرسازی برای کتاب آغاز کرد. آثار جفرز آنقدر زیبا و تماشایی بود که در بسیاری از شهرها از جمله نیویورک، برلین، دوبلین، سیدنی، واشنگتن دی‌سی و ... به نمایش در آمد. او بیشترین محبوبیت خود را به خاطر تصویرگری‌های هنرمندانه‌اش در کتاب‌های کودک به دست آورد که ناشرانی همچون هارپر کالینز انگلیس و پنگوئن آن‌ها را منتشر کردند. تصویرسازی‌های این نویسنده در کتاب «چگونه یک ستاره بگیرم» و کتاب «گم‌شده و پیداشده» جایزه‌های متعددی را به خودشان اختصاص دادند که ازجمله می‌توان به جایزه‌ی کتاب اسمارتیز، جایزه‌ی کتاب بلوپیتر، برنده‌ی مدال کیت گرین‌وییت و همچنین جایزه‌ی ادبیات کودکان انگلیس اشاره کرد.

در بخشی از کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم می‌خوانیم

سیاره‌ی ما پر از آدم است.
هر آدم یک انسان است.
تو یک انسانی و بدن داری.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-247-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم

برای دریافت کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.