معرفی و دانلود کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها

عکس جلد کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها

کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها، به قلم هنرمندانه‌ی اولیور جفرز، کتابی آموزشی برای کودکان زیر 6 سال است که تنها به اعداد محدود نمی‌شود. با استفاده از این کتاب می‌توانید همراه با آموزش شمارش اعداد، مفاهیم متنوعی را برای فرزندتان مطرح کنید و او را به شکلی خلاقانه با دنیای اطرافش آشنا کنید.

درباره‌ی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها

آموزش مفاهیم ابتدایی به کودکان کم‌سن‌وسال، همیشه از چالش‌هایی‌ست که پدران و مادران با آن روبه‌رو هستند. پیدا کردن روشی که کودک را خسته نکند، تمام توجه او را جلب کند، مفاهیم را به خوبی و با عمق مطلوب به کودک انتقال دهد و زمان خوشی را برای والد و فرزند رقم بزند، کار آسانی نیست. کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها (Here We Are: Book of Numbers)، با تصویرگری جذاب و خلاقانه‌ی اولیور جفرز (Oliver Jeffers)، آماده شده تا روش‌های خوشایندی را برای آموزش مفاهیم اولیه در اختیار والدین قرار دهد. با استفاده از این کتاب می‌توانید شمارش اعداد را به کودک زیر 6 سال خود آموزش دهید. اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود. نویسنده و تصویرگر کتاب، به سراغ استفاده از مفاهیم مختلف برای شمارش رفته است. این مفاهیم بر آموزش‌های ابتدایی درباره‌ی محیط زیست، منظومه‌ی شمسی، اعضای بدن و چند مورد دیگر متمرکزند.

کتاب با نگاهی به کره‌ی زمین آغاز می‌شود. گریزی به مفاهیمی در رابطه با سطوح مختلف روی زمین می‌زند، به سراغ حیوانات می‌رود، نگاهی به اعضای بدن دارد، تصویری از منظومه‌ی شمسی را پیش روی کودک قرار می‌دهد و در آخر مفهوم دوست‌ داشتن را غیرقابل شمارش و به صورت بی‌نهایت معرفی می‌کند. موارد دیگری هم در کتاب آموزش داده می‌شوند که باعث ایجاد یک جرقه‌ی کوچک در ذهن فرزندتان هستند که چند روز بعد، یا شاید چند ماه بعد، درباره‌ی این مفاهیم سوالات جدیدی مطرح کند. در حقیقت نویسنده به بهانه‌ی آموزش اعداد، به سراغ ایجاد پرسش‌هایی در ذهن کودک رفته که راه را برای یادگیری مفاهیم جدید و مهم باز می‌کنند.

اما چطور باید از کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها استفاده کنید که ثمرات بیشتری از آن را ببینید؟ نکته این است که تفاوتی ندارد که بخواهید چه مفاهیمی را به چه کسانی آموزش دهید؛ خواه فرزندتان باشد و خواه دانش‌آموزتان، تعیین مسیر این آموزش تماماً به خلاقیت شما بستگی دارد. بنابراین باید تلاش کنید تا برای هر صفحه‌ی کتاب، داستانی بسازید. به شمردن و نام‌ بردن هر چه که در صفحه می‌بینید بسنده نکنید. آموزش‌هایی که در قالب داستان هستند، در ذهن ماندگارتر می‌شوند. می‌توانید فرزند خود را در هر یک از داستان‌ها درگیر کنید و اجازه دهید بخشی از قصه را نیز خودش بسازد؛ هرچند ممکن است کودکانه و گاهی نامرتبط باشد. با این کار، خلاقیت او را پرورش می‌دهید و او را بیشتر جذب می‌کنید. بنابراین، در انتقال آموزه‌ها موفق‌تر عمل خواهید کرد. مطمئن باشید این کتاب تمام چیزی که لازم دارید را در اختیارتان قرار داده، تنها باید بر استفاده‌ی بهینه از آن تمرکز کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی ما این‌جا زندگی می‌کنیم

کتاب‌های مجموعه‌ی ما این‌جا زندگی می‌کنیم، به شکلی خلاقانه طراحی شده‌اند تا مفاهیم اولیه را به کودکان زیر 6 سال آموزش دهند و آن‌ها را به خوبی با تمام این مفاهیم درگیر کنند. اگر به دنبال روشی جذاب برای آموزش به فرزندتان هستید، می‌توانید از کتاب‌های این مجموعه‌ که توسط اولیور جفرز برای آشنا ساختن آن‌ها با عددها، رنگ‌ها، متضادها و حیوان‌ها طراحی شده‌اند، استفاده کنید.

کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب طراحی شده تا کودکان بالای 1 سال را با دنیای اطرافشان آشنا کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-528-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها

برای دریافت کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: عددها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.