معرفی و دانلود کتاب ماجراهای مارکوپولو

عکس جلد کتاب ماجراهای مارکوپولو
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای مارکوپولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای مارکوپولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای مارکوپولو

کتاب ماجراهای مارکوپولو نوشته‌ی راجر اسمالی، از مجموعه کتاب‌های تصویری مخترعان و کاشفان، به صورت کمیک داستان سفر مارکوپولو را روایت می‌کند. این کتاب بر اساس داستان سفر یک تاجر ونیزی در قرن سیزدهم است.

مارکوی 17 ساله سفر خود را در کنار پدر و عمویش در سال 1270 شروع کرد. سفر آن‌ها به آسیا به وسیله کشتی صورت گرفت. آن‌ها در حالی بعد از 24 سال به ونیز برگشتند که این شهر درگیر جنگ با جمهوری جنوا بود. مارکو هنگام هدایت یک کشتی جنگی در برابر جنوا اسیر شد و یک سال از عمر خود را در زندان سپری کرد. در مدتی که زندانی بود داستان سفر خود را برای روستیکلو دا پیزا هم‌سلولی خود تعریف کرد و دوستش این داستان‌ها را به رشته تحریر درآورد. ماجراجویی‌های مارکوپولو الهام‌بخش افرادی مثل کریستف کلمب قرار گرفت.

راجر اسمالی (Roger Smalley) در کتاب ماجراهای مارکوپولو (The Adventures of Marcopolo)، داستان معروف سفر مارکو را به طور خلاصه بیان کرده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای مارکوپولو
نویسنده
مترجمفرشاد مزینانی
ناشر چاپیانتشارات عصر اندیشه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-600-5550-63-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای مارکوپولو

ملیکا صدر
۱۳۹۹/۱/۲۶
واقعا کتاب جذابیه و پیشنهادش می‌کنم تا حدودی جاهایی رو میشه در ذهن دید و سفری با ذهن داشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای مارکوپولو

برای دریافت کتاب ماجراهای مارکوپولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.