معرفی و دانلود کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک

عکس جلد کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک

کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک نوشته جنیفر فندل، از مجموعه کتاب‌های تصویری مخترعان و کاشفان، این مخترع و دوربین اختراعی‌اش را که بسیار در جهان معروف شد، به صورت تصویری برای نوجوانان معرفی می‌کند.

موضوع کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک (George Eastman and the Kodak camera) چیست؟

جنیفر فندل (Jennifer Fandel) در این کتاب خود روایتگر زندگی جرج ایستمن است. جرج در 12 جولای 1854 در شهری کوچک خارج از شهر راچستر نیویورک به دنیا آمد. او دبیرستان را تمام نکرد. 14 ساله بود که پدرش درگذشت و ترک تحصیل کرد تا بتواند در پرداخت هزینه‌ها به خانواده‌اش کمک کند. ایستمن در یک شرکت به عنوان نامه‌رسان مشغول به کار شد.

هنگامی که جرج یادگیری عکاسی را آغاز کرد آن را سخت و پیچیده یافت. او با شیشه و کاغذهای پوشیده از مواد آزمایش کرد و موفق به اختراع فیلم عکاسی شد. وی برای مردم عادی دوربین ساده‌ای ساخت که ارزان بود و کارایی آسانی داشت و نام آن را کداک گذاشت.

اولین دوربین کداک ایستمن به قیمت 25 دلار فروخته شد. این دوربین شامل یک حلقه فیلم برای گرفتن 100 عکس بود. مشتریان بعد از گرفتن تمام عکس‌ها دوربین را به شرکت بازمی‌گرداندند. به این طریق جرج میلیونر شد اما بیشتر پول‌هایش را به دانشگاه‌ها و مدارس مناطق فقیر می‌داد و یا خرج هنر می‌کرد. او در 14 مارس 1932 درگذشت.

کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای کودکان و نوجوانان بسیار آموزنده و جذاب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: یک سرگرمی خوش‌صدا
فصل دوم: رویای ساده و شفاف
فصل سوم: معرفی عکاس به مردم
فصل چهارم: عکاسی، عکس فوری
مطالب بیشتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جرج ایستمن و دوربین کداک
نویسنده
مترجمفرشاد مزینانی
ناشر چاپیانتشارات عصر اندیشه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-600-5550-67-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک

برای دریافت کتاب جرج ایستمن و دوربین کداک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.