معرفی و دانلود کتاب مارک تواین چه کسی بود؟

عکس جلد کتاب مارک تواین چه کسی بود؟
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مارک تواین چه کسی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مارک تواین چه کسی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مارک تواین چه کسی بود؟

آپریل جونز پرینس در کتاب مارک تواین چه کسی بود؟ سعی دارد تا برش‌هایی از زندگی این نویسنده بزرگ آمریکایی را به تصویر بکشد و اطلاعات جالبی درباره زندگی و فعالیت‌های او در اختیار شما قرار دهد.

درباره کتاب مارک تواین چه کسی بود؟

اگر نمی‌توانید نام مارک تواین را به خاطر بسپارید، به ماجراهای تام سایر و ماجراهای هاکلبری فین فکر کنید: آن‌ها مشهورترین کتاب‌های مارک تواین هستند.

او بزرگترین داستان نویس اهل آمریکا بود و برای بیشتر داستان‌هایش از خاطرات کودکی‌اش الهام می‌گرفت. او زندگی پرفراز و نشیبی داشت و کارهای زیادی در زندگی‌اش انجام داد. ناخدای کشتی، کار در معدن طلا، خبرنگاری، روزنامه نگاری و... از جمله کارهایی است که تواین تجربه کرده بود. علاوه بر این‌ها او به سراسر دنیا سفر و درمورد آثار و داستان‌هایش سخنرانی می‌کرد.

مارک تواین را می‌توان از برجسته‌ترین و تاثیرگذارترین نویسندگان دنیا به شمار آورد. غالب آثار او طنز است اما گوشه و کنایه‌هایی به مسائل و مشکلات رایج در عصر خود مانند تبعیض نژادی، بی عدالتی، طمع و... زده است.

آپریل جونز پرینس (April Jones Prince) در کتاب مارک تواین چه کسی بود؟ (Who Was Mark Twain) سعی دارد تا سرگذشت زندگی این شخصیت ادبی را با زبانی ساده و نگاهی داستان‌گونه برای کودکان به رشته‌ی تحریر درآورد.

کتاب مارک تواین چه کسی بود؟ مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر فرصتی است تا کودکان و نوجوانان با این نویسنده بزرگ و اتفاقات زندگی‌اش آشنا شوند.

با مارک تواین بیشتر آشنا شویم:

او در سال 1835 و در ایالت میسوری آمریکا به دنیا آمد و در دوازده‌سالگی پدرش را از دست داد و به‌قصد تأمین هزینه زندگی، تحصیل را رها کرد. مارک تواین (Mark Twain) که نام اصلی‌اش «ساموئل لنگهورن کلمنز» بود، توسط ویلیام فاکنر به‌عنوان پدر ادبیات آمریکا نام گرفت. این نویسنده برجسته آثار زیادی منتشر کرد که همه آن‌ها به چند زبان ازجمله فارسی ترجمه شدند. از مهم‌ترین آثار تواین می‌توان به «شاهزاده و گدا»، «ماجراهای تام سایر»، «جزیره گنج» و «ماجرای هاکلبری فین» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب مارک تواین چه کسی بود؟

- زمانی در زندگی هر پسر زمانی فرا می‌رسد که او تمایل زیادی دارد به جایی برود و به جستجوی طلا بپردازد.
- کار شامل هر فعالیتی است که بدن مجبور به انجام آن است و بازی شامل هر کاری است که بدن مجبور به انجام آن نیست.
- ابتدا حقایق خود را دریافت کنید، سپس می‌توانید آن‌ها را به همان اندازه که دوست دارید تحریف کنید.
- وقتی تخیل شما پرواز می‌کند، نمی‌توانید به قضاوت خود متکی باشید.

در بخشی از کتاب مارک تواین چه کسی بود؟ می‌خوانیم:

دوره پس از جنگ مدنی، به عنوان دوره بازسازی شناخته شده بود. ملت با دشواری بازسازی جنوب را شروع کردند، جایی که بیشتر نبردها در آن جا انجام شده و باعث اتحاد مجدد کشور شده است. تقریباً چهار میلیون برده قبلی، حالا زندگی را به عنوان مردم آزاد آغاز می‌کردند، اما بسیاری از اً نها هیچ پولی ندارند و حتی نمی‌توانند بخوانند یا بنویسند.

در سال 1877 سربازانی از شمال برای محافظت از سیاهان در جنوب مستقر شدند و اطمینان حاصل کردند که آن‌ها قادر به رأی دادن و دریافت حقوق سیاسی هستند.

سفیدهای جنوبی هنوز هم در پی از دست دادن جنگ بسیار خشمگین هستند و نمی‌توانند حقوق مساوی را بپذیرند، بنابراین انجمن‌های مخفی شکل گرفت مانند KU KLUX KLAN...

جیم بسیار شبیه برده سیاه عمو دنل بود. هاک از یکی از دوستان دوران کودکی مارک در هانیبال الگو گرفته شده بود.

با این حال، مارک پس از سفر به جنوب توانست با انرژی و اعتمادبه‌نفس بهتر روی ماجراهای هاکلبری فین کار کند. وقتی نسخه خطی را به پایان رساند، گفت: "چه این کار را چاپ شود و یا نشود، من آن را دوست دارم. " مارک داستانی نوشته بود که می‌دانست بسیاری از سفیدپوستان آمریکایی را ناراحت خواهد کرد. او سؤالات دردناکی از نژاد و نژادپرستی را مطرح کرده بود و مستقیماً با آن‌ها روبرو بود.

فهرست مطالب کتاب

مارک تواین چه کسی بود؟
فصل 1: تولد با ستاره‌ دنباله‌دار
فصل 2: زندگی در می‌سی‌سی‌پی
فصل 3: آن روی خشن
فصل 4: قورباغه جهنده
فصل 5: تام و هاک
فصل 6: به دنبال استوا
فصل 7: منتظر دنباله‌دار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مارک تواین چه کسی بود؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-284-111-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مارک تواین چه کسی بود؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مارک تواین چه کسی بود؟

برای دریافت کتاب مارک تواین چه کسی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.