معرفی و دانلود کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان

عکس جلد کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان
قیمت:
۹۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان

کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان نوشته‌ی خسرو داودی، اثری مفید و کاربردی برای والدینی‌ست که می‌خواهند در خانه با فرزندشان تمرین ریاضی کنند. تمرینات این کتاب کمک آموزشی ساده و سرگرم‌کننده است و کاملا با فعالیت‌های روزمره‌ی کودک هماهنگی دارد.

درباره‌ی کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان

همکاری و یاری رساندن والدین در امور تحصیلی فرزندشان به‌خصوص در دوره‌ی ابتدایی و سال‌های اول تا سوم دبستان نقش مهمی در کیفیت یادگیری کودک و افزایش روحیه‌ی او خواهد داشت. از سوی دیگر امروزه والدین مایل‌اند روش‌های جدید تدریس را فرابگیرند و برای کمک به فرزند خود در هر زمینه‌ی درسی اطلاعاتی موثق و به‌روز دریافت کنند. چون تنها به این شکل است که خواهند توانست با راهنمایی‌های به‌موقع نقشی در یادگیری فرزند خود داشته باشند. کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان، به‌قلم خسرو داودی به‌خوبی این نیاز والدین را برطرف خواهد کرد.

این کتاب شامل 25 بخش است که مهارت‌های ریاضی‌ای چون شمردن، اشکال هندسی، نشان دادن اعداد با انگشت‌ها، تشخیص دسته‌ها، رنگ‌آمیزی الگوهای شطرنجی و... را دربرمی‌گیرد. از جمله ویژگی‌های تمرینات کتاب، عجین بودنشان با فعالیت‌های روزمره است؛ به‌شکلی که کودک حس نخواهد کرد در حال انجام یک تکلیف درسی‌ست. کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان از سوی نشر خیلی سبز، ناشر تخصصی و پرکار کتاب‌های کمک‌آموزشی منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌ مامان باباها

مجموعه کتاب‌ مامان باباها، با هدف کمک به والدین برای راهنمایی بهتر فرزندانشان در دروس مختلف به رشته‌ی تحریر درآمده است. در این مجموعه کتاب‌ها تمریناتی ساده و کاربردی طراحی شده که والدین می‌توانند آن‌ها را در راستای آموزش مهارت‌های درسی مفید و استاندارد به فرزندانشان آموزش دهند.

کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان این کتاب پدر و مادرهایی‌ هستند که کودک کلاس اولی دارند و می‌خواهند در اوقات فراغت کودک، در آموزش بهتر او سهیم باشند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-412-104-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان

آذین رهنما
۱۴۰۲/۶/۱۵
من اولش فکر کردم یه سری تمریناته خارج از کتاب درسی ولی از لحاظ مفهومی یکسانه در کنار کتاب برای اموزش بهتر برای خانم معلم‌ها بهتره به نظرم
منصوره مشایخی
۱۴۰۲/۴/۴
من معلم هستم و بعنوان کمکی توصیه میکنم به والدین و حتی خودم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان

برای دریافت کتاب مامان باباها - ریاضی اول دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.