معرفی و دانلود کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی

عکس جلد کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی
قیمت:
۶۴۵۰۰ ۳۲,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی

کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی نوشته‌ی بهمن محمدی ممان و سهیلا منصوری، از سری کتاب‌های کمک آموزشی ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی اول ابتدایی‌ست که به کودکان کمک می‌کند در عین لذت بردن از تصاویر رنگارنگ و زیبا، توانایی خود در خواندن حروف الفبا را نیز بهبود ببخشند.

درباره‌ی کتاب روان خوانی اول ابتدایی

توانایی روان‌ خوانی نه تنها در پایه‌ی اول ابتدایی بلکه در پایه‌های بالاتر نیز مورد نیاز دانش‌آموزان و یکی از مهارت‌های اساسی برای آنهاست. نویسندگان کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی با در نظر گرفتن تصاویری زیبا و مرتبط با هر یک از حروف الفبا جهت هرچه جذاب‌تر کردن محتوا برای دانش‌آموزان، فرایند یادگیری را آسان‌تر کرده و به آن سرعت بخشیده‌اند. با کمک گرفتن از کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی، دانش‌آموز قادر خواهد بود که متن‌های مرتبط با پایه‌ی اول ابتدایی را بدون مشکل بخواند و در پایه‌های بالاتر نیز با چالش چندانی مواجه نخواهد شد. همچنین در هر بخش کلماتی مرتبط با هر یک از حروف الفبای مورد نظر آورده شده تا دامنه‌ی لغات دانش‌آموز گسترده‌تر شود.

کتاب روان خوانی اول ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی اول ابتدایی و همچنین دانش‌آموزانی که تمایل به خودآموزی در زمینه‌ی خواندن حروف الفبای زبان فارسی دارند، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-355-413-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۶۴۵۰۰ ۳۲,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی

برای دریافت کتاب روان خوانی فارسی پایه اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.