معرفی و دانلود کتاب پیک آدینه اول دبستان

عکس جلد کتاب پیک آدینه اول دبستان
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیک آدینه اول دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیک آدینه اول دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیک آدینه اول دبستان

کتاب پیک آدینه اول دبستان، تالیف مریم پیکاری، یک اثر کمک‌آموزشی استاندارد است که با تمرین هفتگی به دانش‌آموزان اول ابتدایی کمک می‌کند برنامه‌ی درسی مناسبی داشته باشند، مطالب بیشتری را فرا بگیرند و از فرایند آموزش لذت ببرند.

درباره‌ی کتاب پیک آدینه اول دبستان

مجموعه کتاب‌های پیک آدینه، با هدف دستیابی دانش‌آموزان به یک برنامه‌ی مناسب و حجم تمرینی معین، تدوین شده. این کتاب‌ها مورد تایید آموزش و پرورش هستند و در کتاب‌نامه‌ی رشد معرفی شده‌اند. بنابراین خیالتان از بابت هم‌خوانی این مجموعه تمرینات با مطالب کتاب درسی راحت باشد. کتاب پیک آدینه اول دبستان، نوشته‌ی مریم پیکاری، در حقیقت یک کتاب کار مناسب برای دروس فارسی، علوم و ریاضی اول دبستان است که با پشتیبانی پاسخ‌نامه به آموزگاران و اولیا کمک می‌کند در آموزش هرچه بهتر دانش‌آموزان موفق‌ عمل کنند.

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به تنوع محتوای تمرین‌های آموزشی، توجه به نیازهای هفتگی دانش‌آموزان، پیوستگی و انسجام دروس و تناسب حجم تمارین با توجه به گروه سنی دانش‌آموز اشاره کرد. ویرایش جدید کتاب پیک آدینه اول دبستان از سوی نشر پویش اندیشه خوارزمی که در حوزه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی فعالیت مستمری دارد، منتشر شده است.

نحوه‌ی استفاده از کتاب پیک آدینه اول دبستان

والدین گرامی لطفا قبل از خرید کتاب، نسخه نمونه که شامل بخشی از محتوای کتاب هست را به صورت رایگان دریافت کنید تا با نوع محتوای این کتاب آشنا شوید.

برای استفاده از این کتاب الکترونیک، در هنگام اجرای کتاب در موبایل، تبلت و یا رایانه خود، یک دفتر و مداد در اختیار کودک خود قرار دهید. سوالات را برای فرزند خود بخوانید و تصاویر را به او نشان دهید. سپس از او بخواهید که پاسخ را در برگه ثبت کند.

کتاب پیک آدینه اول دبستان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب کار در روند آموزش به دانش‌آموزان سال اول دبستان کمک‌کننده خواهد بود. بنابراین استفاده از آن به آموزگاران و اولیا توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیک آدینه اول دبستان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-600-98011-2-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیک آدینه اول دبستان

پرستو
۱۴۰۲/۱/۲۶
محتوا خیلی خوب، گرافیک جذاب
Za
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
خوب بود قابل قبول
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پیک آدینه اول دبستان

برای دریافت کتاب پیک آدینه اول دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.