معرفی و دانلود کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی

عکس جلد کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی، اطلاعاتی برای ارزیابیِ وضعیت تحصیلی کودکان پایه اول در اختیار والدین قرار می‌دهد. مؤلف‌های این اثر، کتاب را به گونه‌ای تدوین کرده‌اند تا والدین، پس از تشخیص وضعیت تحصیلی فرزند دلبندشان، کودک را برای دستیابی به رتبه‌های درخشانِ تحصیلی راهنمایی کنند. با خواندن این کتاب، اطلاعاتی برای ارزشیابی توصیفیِ فارسی، ریاضی و علومِ دانش‌آموزان پایه‌ی اول ابتدایی فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی، تمامی محتوای آموزشیِ لازمِ پایه‌ی اول ابتدایی را در اختیار والدین قرار می‌دهد. کتاب حاضرِ، 4 مرحله‌ی ارزشیابی دارد. ارزشیابی‌هایِ این کتاب باید در بازه های زمانیِ آبان، دی، اسفند و اردیبهشت انجام شود. در کنار این ارزشیابی‌ها، آزمون‌ کتبی و آزمون عملکردی در این کتاب قرار دارد. نویسنده‌های کتاب، گزارش پیشرفت تحصیلی و عملکردی را در این اثر آورده‌اند. این گزارش به والدین کمک می‌کند تا پس از هر ارزشیابی، عملکرد فرزند خود را بررسی کرده و رویکردی بهتر برای پیشرفت کودک در آزمون‌های بعدی در پیش بگیرند. به گفته‌ی نویسنده‌هایِ کتاب، ارزشیابی توصیفی، روشی از ارزیابی تحصیلی تربیتی است. اطلاعات این کتاب به والدین برای ثبت مشاهدات در طول فرایند یاددهی - یادگیری کمک می‌کند. بر اساس این اطلاعات، پدرومادرها بازخوردهایِ توصیفیِ لازم را در قالب ارائه‌ی گزارش‌های پیشرفت تحصیلی دریافت می‌کنند. مطالعه‌ی کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی، سازوکاری مطلوب فراهم می‌کند تا دانش‌آموز، معلم و اولیا، شرایطی بهتر برای انتقال و دریافت مطالب آموزشی داشته باشند.

آزمون‌های کتبی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی به حساب می‌آید. نویسنده‌ها در این بخش، پرسش‌هایی برای سنجش اطلاعات دانش‌آموزان از درس‌های علوم تجربی، ریاضی و فارسی مطرح کرده‌اند. در این آزمون‌ها، طیف گسترده‌ای از پرسش‌های صحیح یا غلط، جورکردنی و چند گزینه‌ای از دانش‌آموزان پرسیده می‌شود. مطالب این کتاب با بخش آزمون عملکردی ادامه پیدا می‌کند. دانش‌آموزان در این بخش باید تکلیف‌هایی درباره‌ی موضوع‌های مختلف زندگی انجام دهند. انجام این تکلیف‌ها به معلم و والدین برای سنجیدن توانمندیِ دانش‌آموز در حل مسئله و پاسخ‌گویی به پرسش‌ها کمک می‌کند.

نویسنده‌های این اثر، قسمتی از کتاب را به گزارش پیشرفت تحصیلیِ دانش‌آموز اختصاص داده‌اند. منظور از این گزارش، کارنامه‌ای است که بازخوردی از آزمون‌های کتبی و عملکردی را در اختیار والدین و معلم قرار می‌دهد. این کارنامه، 2 بخش امتیازی و توصیفی دارد. به گفته‌ای مولف‌های کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی، والدین یا معلم، ابتدا آزمون‌های کتاب را به ترتیب درس‌های فارسی، ریاضی و علوم تجربی پیش روی دانش‌آموز قرار دهند. در آزمون‌های عملکردی این کتاب، 2 تا 3 تکلیف وجود دارد. این تکلیف‌ها بر اساس بودجه‌بندیِ آموزشیِ مدارس تدوین شده است. مطالب کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی با سبک‌و‌سیاقی کودکانه و جذاب تدوین شده است. در گوشه‌و‌کنار این کتاب، تصاویر بامزه خودنمایی می‌کند.

نشر گل‌واژه، انتشار کتاب ارزشیابی توصیفی اول را بر عهده دارد.

کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی که به فکر کسب نمره‌هایی درخشان در آزمون‌های درسی هستند، مخاطب اصلی کتاب ارزشیابی توصیفی اول به حساب می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-600-337-336-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی

برای دریافت کتاب ارزشیابی توصیفی اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.